Cipő garanciájával kapcsolatos kérdésemre válaszolnátok? (tudásbázis)
28. Naposcsibe (válaszként erre: 27. - Judit0625)
2011. máj. 24. 21:24
Már ez is valami:D
27. judit0625
2011. máj. 24. 15:45
Végül is visszakaptam a régi blokkot. A hátulján a szokásos dátum felírással.Annyit kértem az eladótól, h legalább egy pecsétet nyomjon rá.És azt tudta, h hol van!!!! :D
26. Naposcsibe (válaszként erre: 25. - Judit0625)
2011. máj. 24. 15:39
Örülök h sikerrel jártál.Azért a blokkot még ki kellett volna harcolni,de reméljük,több probléma már nem lesz a cserélt áruval.Ha mégis,akkor max rájuk lehet küldeni 1-2 ellenőrt.
25. judit0625
2011. máj. 24. 15:15
Na sziasztok! SIKER!!!!Bementünk a boltba, az a lány volt, aki a múltkor átvette a cipőt. Most közölte, h nincs a főnök, majd holnap.Én erre mondtam, h nem a főnök kell. Szépen kulturáltan ecseteltem a gondomat,mire ő ismét arra hivatkozott, h nincs főnök.Mondtam, h jó, akkor kérem a vásárlók könyvét, amit nem látok, pedig a szabály szerint jól látható helyen kellene kifüggesztve lennie.Erre ő:mindjárt megkeresi.A lányom mondta neki, h tudod, olyan sárga könyvet keress!! Na sikerült megtalálnia.Mondanom sem kell, h nincs pecsételve, tehát eleve nem szabályos. Elém lökte, majd arrébb ment.Mondtam neki, h egy tollat is kérek,aminek szintén mellékelve kellene lennie... És láss csodát! Erre mágis előkerült egy kínai, aki szintén megkérdezte,mi a gond, majd -némi vita után-persze még mielőtt kaptam volna egy tollat elment telefonálni...Na egy szónak is száz a vége, végül is levásárolhattuk -ami ugye szintén nem kötelező!- az árát! De ebbe már nem kötözködtem.Ja, és olyat,h amikor a cipőt visszavesszük jegyzőkönyvet írunk róla, még nem hallottak.Azt mondta a "főnök", h majd holnap beszerzi!!!!!!Blokkot másikat nem tudtak adni(?!!), mert akk hiány lesz a kasszába??!!Hát erről ennyit.Ezen már nem is problémáztam, de talnúságként szolgáljon mindenkinek, h ha a szép szó nem ér, akkor kicsit hangosabban érvényesítsük a jogainkat!!! Mindenkinek köszike a segítséget!!
24. judit0625
2011. máj. 24. 12:22
Mindenesetre az biztos, h először megpróbálom szép szóval, ha úgy nem megy, akkor "erővel"!!!
23. judit0625 (válaszként erre: 20. - Cstbrigi)
2011. máj. 24. 12:21
Ezt is köszike. Nekem sajnos időm nincs végigolvasni. :)
22. judit0625 (válaszként erre: 21. - Cstbrigi)
2011. máj. 24. 12:11
Köszike! Én is ezt találtam, de valahogy nem lettem sokkal okosabb.
19. 3232b7bb0b (válaszként erre: 12. - Naposcsibe)
2011. máj. 24. 11:24
Sziasztok!
Minden úgy van, ahogy előttem leírták. Másodszorra már kérheted a cserét vagy az árát. Vagy a panaszkönyvet. Én is cipőboltban dolgoztam és elég keményen kiadja a főnök, mit kell mondani a vevőnek és csak ha már minden kötél szakad vissza a pénzt. Ilyenkor tényleg nem az a megoldás, hogy az eladóval üvölt az ember, mert szegény csak a munkáját végzi...bár én is elég hirtelen ember vagyok! :)
18. Sirga
2011. máj. 24. 11:22
Sok sikert kívánok én is. Végső esetre pedig ott a fogyasztóvédelem ... De remélem, nélkülük is sikerül megoldani! :)
17. Naposcsibe (válaszként erre: 16. - Judit0625)
2011. máj. 24. 11:05
Ok!Drukkolok!
16. judit0625 (válaszként erre: 15. - Naposcsibe)
2011. máj. 24. 11:00
Köszike! Majd délután megírom mit sikerült intézni.
15. Naposcsibe (válaszként erre: 14. - Judit0625)
2011. máj. 24. 10:58
Pontosan.Első körben mondhatod h levásárolnád,ha nem találsz megfelelőt,akkor meg a jóváírást.És egy kedves vásárlónak szívesebben segít az eladó is,pláne ha a főnökét is győzködnie kell esetleg..sok sikert!
14. judit0625
2011. máj. 24. 10:53
Az ár visszaadásával kapcsolatban az biztos, h nem kötelező, h tudnak számodra megfelelő terméket adni.Viszont nem kötelezhetnek arra, h levásárold!!!
13. judit0625
2011. máj. 24. 10:51
Hát igen! Jól látható helyen kellene elhelyezni a vásárlók könyvét, de ha a blokkra írták rá, h átvették a cipőt, akkor mit várjak? Ilyet sem lehetne csinálni. Na majd kiderül! És természetesen először szépen fogok reklamálni, csak nem bízom benne, h ez eredményes lesz. Ezek után már nem.
12. Naposcsibe
2011. máj. 24. 10:45
Én úgy csinálnám,hogy először kérném a jóváírást.Ha nemet mondanak,kérnék egy panaszkönyvet,mindenféle balhé nélkül,szép csendben.Abban mindent leírnék.Ugyanis ha eleve olyan stílusban megy oda az ember,a maradék jóindulatot sem várhatja el az eladóktól.Nem ők tehetnek róla,ha a főnökük (vagy a cég akitől a cipőt vették)nem fogadja el a reklamációt.
11. ndy25
2011. máj. 24. 10:41
Én tutira kiverném a balhét ha nem adnák vissza az árát vagy nem vásárolhatnám le. Szerintem ha megint megcsinálják ugyanolyan sz*r lesz, mint előtte.
Gondolom nem akarsz hetente visszajárni.
A panaszkönyv pedig mindig jól látható helyen kell legyen. Írj bele mindent ha nem akarnak segíteni.
10. Naposcsibe
2011. máj. 24. 10:38
9. judit0625
2011. máj. 24. 10:32
Hát remélem az legalább van nekik! Na mindegy, akkor megpróbálok velük egyezkedni, ha meg nem sikerül, előveszem a "szebbik" modoromat! Mert ezek után gondolom már csak ez lesz hatásos! Csak gondoltam, ha megtalálom a vonatkozó jogszabályt, v rendeletet, akkor kiokosodva mehetek hozzájuk!
8. Naposcsibe
2011. máj. 24. 10:29
A panaszkönyvet muszáj lereagálniuk,kben megbüntetik őket.
7. Naposcsibe (válaszként erre: 6. - Judit0625)
2011. máj. 24. 10:28
Pontosan ezért kérj panaszkönyvet,abban írd le h nem készült jegyzőkönyv,és jóváírni sem akarják.
6. judit0625 (válaszként erre: 5. - Naposcsibe)
2011. máj. 24. 10:25
De ez tuti? Mert tudom, h régen így volt, de akkor kiállították a jegyzőkönyvet, és figyelmeztettek, ha legközelebb is ilyen hiba lesz, akkor mindenképpen írassam úgy, hogy ISMÉTELTEN levált, mert ha ez a szó hiányzik, akkor javítható hibának minősítik.Most jegyzőkönyv sincs! :(
5. Naposcsibe
2011. máj. 24. 10:22
1 javítást köteles vagy elfogadni,kettőt nem.
4. Naposcsibe
2011. máj. 24. 10:22
Vidd vissza még egyszer,és kérd a cseréjét v jóváírását.6 hónap garancia és 2 év szavatosság van a cipőkre.Ha nem akarják jóváírni,kérj panaszkönyvet.
3. judit0625
2011. máj. 24. 10:19
Szóval a lányom vett egy cipőt, olyan topánkaszerűt magának. Kb. 2 hét után tönkre ment a sarka.Visszavitte a boltba, ahol a blokkra!!! írták rá, h javításra küldték. Hát én már ezen kiakadtam.De bíztam benne, h legalább javítva visszakapjuk. Múlt szerdára meg is javították, de tegnap már újra szétment! Régen még úgy volt, h másodjára már kötelesek kicserélni, vagy visszaadni az árát, tehát nincs második javítás! Nem találom sehol a jogszabályt. Segítene nekem valaki?
2. Naposcsibe
2011. máj. 24. 10:18
Szia!Mi a kérdés?
1. judit0625
2011. máj. 24. 10:15
Cipő garanciájával kapcsolatosan szeretném kérni a segítségeteket!
További ajánlott fórumok:
- Repülő úttal kapcsolatos kérdésemre válaszolnátok?
- 16. heti AFP vizsgálattal kapcsolatos kérdésemre válaszolnátok?
- Felmondással kapcsolatos kérdésemre válaszolnátok? Sürgős!
- Mávval, utazással kapcsolatos kérdésemre válaszolnátok?
- Huggies pelus méretével kapcsolatos kérdésemre válaszolnátok?
- Kuktával kapcsolatos kérdésemre válaszolnátok?