Cipő garancia. Mit mondhatok/érvelhetek, hogy a pénzt visszaadják? (tudásbázis)
A D betűs cipőboltban zoknit vettem már, miután tönkrement a papucs, vagy már nem is tudom mi volt.
Ez a papucs 2500 forint volt, vissza járok én hetente, hogy cserélgessem, de ikább vennék valami tartósabbat... Számlát kaptam természetesen. A fogyasztóvédelem mit tud tenni? Van valami szabály a kifogásolható minőségre is?
Sziasztok!
Kb. 2 hete vettem egy kínaiban egy papucsot. Elvileg fél év garancia van rá, egy hét után vissza kellett vinnem, mert levált a talpa. Kaptam egy másikat. Egy hétig bírta az is. Délután szeretném visszavinni, de én inkább már a pénzt kérném vissza. Kérdés, mit mondhatok/érvelhetek, hogy a pénzt visszaadják. Ismer-e valaki valami idevonatkozó szabályt? Vagy egyszerűen csak írjak be a panaszkönyvbe?
Köszi a válaszokat!
További ajánlott fórumok:
- Deichman cipő garancia. Szerintetek ezzel visszamehetek az üzletbe?
- Állásinterjúra hívtak, mint hitelügyintéző. Milyen kérdéseket tesznek fel? Mennyit mondhatok fizetési igényként?
- Telefonon rendelt szolgáltatást mennyi ideig mondhatok vissza?
- Babakocsi minőségi hibánál visszaadják a pénzt?
- Létezhet olyan, hogy a rendőrség vagy a bíróság a bűnjelet visszaadja?
- Stradivariusban, ha visszaviszem a rendelt ruhát, visszaadják az árát készpénzben?