Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » A bunkó ügyfelekkel direkt lassabb vagyok. fórum

A bunkó ügyfelekkel direkt lassabb vagyok. (beszélgetés)


Ez a fórum egy anonim vallomáshoz nyílt.

1 2
45. libikóka (válaszként erre: 44. - Libikóka)
szept. 24. 18:27
,,,fogja fel,,
44. libikóka (válaszként erre: 42. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 24. 18:26
Meg az utána levőknek is,,amúgy meg lehet nem is úgy fogja kell hogy többet kell várni,,mert már úgyis előtted van ,,hanem azt képzeli nagyon alapos vagy:)
43. michelle.r (válaszként erre: 42. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 24. 18:22

Eszembe sincs kötekedni, de jó az neked, hogy tovább kell nézned a fancsali arcát?


Én még rá is tennék egy lapáttal, valami ilyesmivel: sajnálom, úgy látom rossz napja van. Megpróbálok javítani rajta. 🙃

42. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 41. - Michelle.r)
szept. 24. 14:55
Sosem veszem át a stílust, nem is szabad udvariatlannak lennünk az ügyfelekkel, bunkónak pláne nem. Maradok normális, CSAK többet kell várnia. Ennyit megérdemel.
41. michelle.r (válaszként erre: 40. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 23. 16:04

Nem, nem kell mindent lenyelnie. Nem, nincs mindig igaza, de nem mindegy, ezt hogy adod a tudtára.


A saját viselkedésed nem a másikról szól, hanem rólad. Ha annak ellenére normálisan beszélsz vele, hogy ő bunkón indít, te vagy a nyertes. Ha felveszed a stílusát, két bunkó ordítozik egymással. És a legtöbb esetben a beszélgetés végére - néhány igazi gyökéren kívül - meg is szelídülnek.


A világ - pontosabban a te világod - tényleg olyan, amilyen szűrőn át te nézed. Ha nem hiszel nekem, próbáld ki 30 napig. Csak ne felejtsd el észrevenni a változást. 😉

szept. 21. 07:56

Egy ügyfélszolgálatosnak mindent le kell sokak szerint nyelni. Az ügyfélnek mindig igaza van!?

Én ezzel nem értek egyet. Nem sok eszközünk van a tiszteletlen, udvariatlan, bunkó emberek ellen. Nekem a lassítás az eszköz. Ez nekem segít kompenzálni a feszültséget, amit az udvariasság, tisztelet viszonzatlansága okoz bennem. Aki szerint nem létezik bunkó ember, járjon pár napig csúcsidőben egy városban tömegközlekedve, várakozzon, álljon sorba postán, lottózóban, bankban, gázszolgáltatónál, adóirodán, földhivatalban, stb. Látni fog ilyen élőlényeket, az tuti.

39. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 33. - Violet18)
szept. 21. 07:47
Igen, ez így van.
38. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 30. - Fincsi5)
szept. 21. 07:47
Te nem is akarod ezt érteni. Hagyjuk.
37. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 36. - LBO)
szept. 21. 07:46
Nem szokták. A nyomorult életüket olyanokon töltik ki, akik nem szólhatnak vissza, mert épp a munkájukat végzik.
36. LBO (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 20. 19:34

Ne legyél olyan, mint ők.

Légy kedves, mosolygós. Hidd el, előbb utóbb veszik a lapot.

35. michelle.r (válaszként erre: 32. - Srcrss)
szept. 19. 17:07

Ezzel az a baj, hogy ha ugyanúgy reagálsz, ahogy ő kezdte, elindul egy oda-vissza sértegetés, ki a nagyobb bunkó verseny. Arról nem beszélve, hogy ez szépen, lassan beszivárog mindenhova és ez lesz az etalon.


Ráadásul ha ezt egy gyerek végig hallgatja, klasszul megtanítjuk rá, hogy kell kommunikálni.


Én rengeteget tanultam a tesómtól, aki egy könyvkiadó ügyfélszolgálatán dolgozik. Akármilyen kekec az ügyfél a telefonban, végig hallgatja, majd halkan megkérdezi, hogy tudják-e normális hangnemben folytatni? A többség már ettől lehiggad, aki nem, azt megkérdezi, visszahívja-e egy alkalmasabb időpontban. A végén meg elnézést kérnek, mert 90%-ban kiderül, hogy ő bénázott el valamit.

34. birebora (válaszként erre: 33. - Violet18)
szept. 19. 16:58

Szerintem nem ilyen. Te foditva ülsz a lovon. Monitort kikapcsolod?! És a többi vár amig te és az ügyfél megnyugszik? Mert megmutatod, hogy te vagy jani farkán masni? A főnököd helyébe már rég útilaput kötöttem volna a talpad alá. Ez nem hozzáállás, ez nem emberekkel való morális és empatikus bánásmód. Te visszaélsz a helyzettel. Nem is értem, hogy ülhetsz még ott.


Ha ennyire nem birod és ki vagy égve menj el pl bányába szenet lapátolni, árút feltölteni, tejet pakolni, kertészetbe gazolni, virágot öntözni. Nem kell mindenkinek emberekkel foglalkozni. És ha te ezt komolyan igy gondolod, akkor nem is vagy oda való. Bárhol, bármelyik ügyfélszolgálaton dolgozol szégyen és még kérkedsz is vele.


Én sem tudom elképzelni, hogy kezd egy ügyfél bunkón. Odamegyek, köszönök és elmondom miért jöttem, mit szeretnék és kérem segitsen.

szept. 19. 11:38
Ami a fi ír, csak az érti meg aki üszin dolgozik. Egy kavezóban, boltban más dolgozni emberekkel. Igenis sajnos sokszor van h már eleve befeszülve, bunkó stílusban jönnek, amivel semmit sem ér el. Es hiába a mosoly a kedvesség, akarva akaratlanul átveszem a bunkósságát és nem is akarok segíteni. sőt. Rá is szólok h ácsi stop. Ha kell monitort is kikapcsolom. Majd ha lenyugodott segítek vagy mehet máshova. Ez ilyen.
32. srcrss (válaszként erre: 21. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 19. 10:49
Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten... Egyetértek. Én is udvarias vagyok mindenkivel, de csak addig, amíg ők is velem.
31. srcrss (válaszként erre: 30. - Fincsi5)
szept. 19. 10:18
Nem kell meghunyászkodni, de megtanulhatnának szépen beszélni. A bunkó ügyintézők, és a bunkó ügyfelek is.
30. fincsi5 (válaszként erre: 21. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 19. 10:07

Tájékozatlan bammeg, te is írod, hogy segítségre szorul.


Kérjen engedélyt meghunyászkodni, mert hozzád került?

29. Regin_a (válaszként erre: 23. - Violet18)
szept. 18. 19:52

ÁLLAMI HIVATAL. JKV-T KÉRTEM HOGY VEGYÜNK FEL

üGYINTÉZŐ UNOTTAN TOLOGATTA AZ EGERET

kB. FÉL HÁROMNEGYED ÓRA MULVA RÁSZÓLTAM HOGY JOBB LENNE EGÉR TOLOGATÁS HELYETT BEFEJEZNÉ A RÖVID JKV-T

nEM TETSZTETT NEKI, LÁTTAM RAJTA, DE RÖVIDESEN BEFEJEZTE

28. Enissa (válaszként erre: 27. - 55Judit)
szept. 18. 19:40

Hidd el van ilyen. Nem mindegy az élete területén mit intézel.

Ha az életében az egészségéről van szó, vagy a pénzéről, akkor nagyon elkeseredettek tudnak lenni az emberek. Elküldhetnek simán a csába is.

3-4 éve történt felhívott egy zaklatott férfi, nem a legszebb hangnemben.

Nyugodt maradtam, kértem mondja el lassan mi a gondja.

Nem részletezem, megnyugodott.

Másnap megint hívott az a szám. Gondoltam "szűzmáriaidesamyám" nem veszem fel, nem akarom, hogy megint 1/2 órát elraboljon az időmből.

Aztán csak felvettem, és azt közölte, hogy tegnap megmentettem az életét, az volt a szándéka, hogy még jól beolvas valakinek és megöli magát, annyira kilátástalannak érezte az életét.

Csak annyi kellett, hogy meghallgassam és elmondjam mik a lehetőségei. Ez nagyon bennem maradt, fantasztikus jó érzéssel tölt el. És többen mondták, végre egy ember, aki elmondja merre-meddig? (nem az volt a munkaköröm, csak ráláttam).

És az a szomorú, nagyon sok ügyintézőnek fogalma sincs mit kell tenni bizonyos esetekben.

27. 55Judit (válaszként erre: 23. - Violet18)
szept. 18. 19:08

Elgondolkoztam ezen, és nem tudom elképzelni hogy megyek ügyet intézni, és aki az ügyemmel foglalkozik, nekem segít valamit megoldani, én meg utálatos vagyok vele. Nincs ilyen. Elképzelhetetlen hogy valaki ezt tegye. Ha mégis, akkor az illetőnek mentális problémája lehet, és együtt kell érezni vele, meg kell nyugtatni ha nem ért valamit.


Velem előfordult már hogy olyan gyorsan és bonyolultan magyaráztak el valamit, hogy nem tudtam felfogni csak néztem ki a fejemből. Nem restelltem megkérni hogy mondja el még egyszer, lassabban, és lehetőleg az én szintemen hogy megértsem. Ekkor már mindketten nevettünk, és elmondta rendesen. Még azt is elmondta hogy a saját problémája miatt kicsit ingerült, és elnézést is kért. :)

26. 55Judit (válaszként erre: 21. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 18. 18:59
Pont erről beszélek. ha úgy viselkedsz mint ő, azt jelenti semmivel nem vagy jobb.
25. 55Judit (válaszként erre: 22. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 18. 18:58
Nem a képzettség a gond. Én is képzett vagyok. Arra szokták mondani hogy "mit tesz az iskola" aki annak ellenére bunkó másokkal, hogy tanult ember. Egy ügyintézőtől elvárható hogy tolerálja a különböző emberek viselkedési formáit, ha nem tetszik neki, emelkedjen felül rajta. Ha valaki bunkó velünk és cserébe mi is azok vagyunk, ez azt jelenti hogy olyanok vagyunk mint ő.
24. birebora (válaszként erre: 23. - Violet18)
szept. 18. 18:35
Ezt írtam? Ezt szűrted le?
23. Violet18 (válaszként erre: 18. - Birebora)
szept. 18. 18:30
Sztem meg ne legyen senki bunkó ha ügyet akar intézni. Azért vagyunk ott h segítsünk es nem Azért h belénk rúgjanak, de senki csicskása se vagyok. Lehet normálisan is nekiállni dolgoknak. Ahogy a mese is mondja jótett helyébe jót várj 🤷‍♀️
22. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 20. - 55Judit)
szept. 18. 17:48
Milyen iskola? Miért fáj neked, ha valaki képzett?
21. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 19. - Fincsi5)
szept. 18. 17:47

Szerintem meg az az aljas, aki olyan embereken tölti ki a saját kudarcait, akik a munkájukat végzik és akiknek a segítségére épp rászorul! Alapvetően mindenkivel udvarias vagyok, mosollyal indítok, mindenkinek tiszta a lapja. Hogy mit kezd vele, az rajta múlik.


Amúgy meg:

amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten...

20. 55Judit (válaszként erre: 5. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 18. 17:04
Egyesekkel mit tesz az iskola!😦
19. fincsi5 (válaszként erre: 5. - Fórumnyitó (anonim))
szept. 18. 17:01
Akkor te aljas is vagy, ha igaz a második mondat.:(((
18. birebora (válaszként erre: 17. - Violet18)
szept. 18. 16:58

Nem biztos. Van olyan hivatalos intézni való ami személyesen gyorsabb, jobb, alá kell írni, stb.


Én alapból nem vagyok bunkó, de ha kihozzák belőlem, tudok az lenni.


Ha direkt nem tudna "sajnos" segíteni az ügyintéző én biztos azt kérdezném, mondanám, hogy akkor ki tud? Küldjön ide olyat aki tud, képes rá, meg van hozzá a tudása, kompetenciája és akarata. Mondjuk a kollégáját, felettesét.


Lehet izmozni és erőt fitogtatni de nem érdemes. Mindenkinek az a célja, hogy mihamarabb elintézze a problémáját. Az ügyintéző pedig a munkáját végzi. Csak remélni tudom, hogy maximális jó indulattal, segíteni akarással és szakmai tudással. Ugyanis aki emberekkel foglalkozik attól ez a 3 komponens elvárható.

szept. 18. 16:37
Tök igazad van. Aki valamit nem tud, márpedig nem tud ezért jön be az üszire, az vegyen vissza az arcából, pláne ha segítséget szeretne kérni. Ha bunkó lehet én sem tudok neki "sajnos" segíteni....
szept. 18. 14:50
Ha lassabb vagy, tovább tart. Ő meg már ott van előtted, intézed az ügyét, ő megnyugodott, te meg csinálod magadnak a sz.rt.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook