Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » "A biztonságos kapcsolat sikertelen" hibaüzenet - mi a teendő? fórum

"A biztonságos kapcsolat sikertelen" hibaüzenet - mi a teendő? (tudásbázis)


10. Böce
2016. aug. 19. 13:33

Sziasztok!


Jöttem jelenteni:-) Hátha valakinek hasznos lesz. Újratelepítettük a win10-et, amit szerencsére lehet úgy, hogy nem gyalulja le teljesen a gépet, a fájlok meg minden megmaradnak.


Meg a Mozillát is. És leszedtem néhány hasznos programocskát (vírusirtó meg driver buster meg ilyesmik), mert lehet hogy azok okozták a galibát.


Most már tökéletesen működik minden.


Szóval ha valaki így járna...

9. Böce (válaszként erre: 7. - Kristo_f)
2016. aug. 10. 22:52

Köszi, kipróbáltam, helyzet változatlan. Edge böngészővel is.


Lehet, hogy visszaállítom a 8.1-et, azzal semmi gondom sem volt.

2016. aug. 10. 21:43
Nekem is így jön be az egyik oldal, én ilyenkor a frissítésre kattintok, és akkor bejön. De minden alkalommal eljátssza ezt, mikor rámegyek. Viszont ezt a tanúsítványt én is kipróbálom.
7. kristo_f (válaszként erre: 2. - Böce)
2016. aug. 10. 18:47

https:// felirattal kezdődik?

Lejárt a tanusitványa a te FF-od szerint

Van valahol az FF-ben hogy mégis megnézed ,

Eszközök-Beállitások-Speciális-Tanusitványok

az "OCSP válaszoló kiszolgálók"...

pipa ki , ha pipálva van, vagy éppen be

1 próbát megér.

6. Böce (válaszként erre: 5. - Spann)
2016. aug. 10. 18:17

Csak az a furcsa, hogy még a múlt hónapban is kifogástalanul működött.


Aztán úgy két hete kb. még utalni tudtam, de a bank egy levelét már nem nyitotta meg, szintén ez a hibaüzenet volt, tegnap pedig már utalni sem tudtam. De a számlámat gond nélkül meg tudtam nézni.


Lehet, hogy holnap már azt sem?


És baromira bosszant, hogy nem tudom a megoldást.

5. spann (válaszként erre: 4. - Böce)
2016. aug. 10. 17:29
Nekem is azt mondták az egyik bankban, hogy a Crome-ot töltsem le, az ő internetkapcsolatuk azzal jobban működik.
4. Böce (válaszként erre: 3. - Jozsi.38)
2016. aug. 10. 16:12

Köszi a választ, csak nem szerettem volna lecserélni a rókát, mert szeretem.


De ha nincs más megoldás...

2016. aug. 10. 15:05
keress másik böngészőt, és azt használd. Chrome-t Operát, akármit
2016. aug. 10. 11:25

Sziasztok!


Segítséget kérnék, ha tudtok segíteni. Internet banking közben (belépés oké, de utalást már nem tudok csinálni) kaptam a következő hibaüzenetet:


"A biztonságos kapcsolat sikertelen


A kiszolgálóhoz való kapcsolat alaphelyzetbe állt az oldal letöltése közben.


A megtekinteni kívánt oldal nem jeleníthető meg, mert a kapott adatok hitelessége nem ellenőrizhető.

Lépjen kapcsolatba a webhely üzemeltetőjével, és értesítse a problémáról.

További tudnivalók…


Az ilyen hibák jelentése segít a Mozillának a rosszindulatú oldalak azonosításában és blokkolásában."

És egy "próbálja újra" gomb van még, semmi más az üzenet végén.


Windows 10-es op.rendszer. Eddig működött, másik gépen otthon semmi gond (szintén w10), melóhelyi gépen semmi gond.


Nyilván valami beállítás a probléma, de nem tudom, hogy hol keresgéljek. Amit a Firefox ír (az a böngészőm), az nem oldotta meg a gondot, ill. azt írják, hogy a "speciális" gombra klikkelve írja a részleteket. De nincs ilyen gomb a hibaüzenetnél!


Help, please!

2016. aug. 10. 11:21
"A biztonságos kapcsolat sikertelen" hibaüzenet - mi a teendő?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook