90 naposban kezdő vagyok és egyedül vagyok. Jön velem valaki? (beszélgetős fórum)
Valójában én nem is láttam az általad említett leveleket,mert törölték őket mire én este beléptem.Nem feszegetem a témát,mert nem is tudom miről van szó.Egyszerűen hiányoltam őt,mert megszoktam hogy mindig látható volt pár levele.
A tiltástól pedig nem tartok,hisz emberek vagyunk,kíváncsiak vagyunk,
dumálunk,érdeklődünk.Ez nem lehet ok arra hogy valakit töröljenek vagy tiltsanak !
Nem állhat érdekében ez egyetlen fórumnak sem.
De köszi a választ :-)
Sajnálom hogy törölte magát.
És miért bántották ,hisz ez csak egy arctalan,névtelen virtuális beszélgetős lehetőség,ahol lehet okos dolgokat is tanulni.
Hahó !
Már senki nincs itt csak én ?
Ugye nem adtátok fel a cél előtt ?!
Szia !
Azokra a levelekre gondoltam,amikben okos tanácsokkal ill. jó kis receptekkel szolgáltad a fogyókúránkat .
És egyáltalán olyan mintha az ember üres lakásra jönne haza este .
Megszoktam hogy mikor belépek vár pár elolvasatlan levél,pár hozzászólás, beszélgetés .
Hiányoznak ezek a levelek !
Hol vagytok lányok asszonyok ????
Itt vagyok!
Miben segíthetek?
Hahó ...............!
Kisibolya hol vagy ? Hiányoznak a leveleid !
Szép jóestét annak aki itt van.
Ma keményítőnapom volt. Délben és este rizi-bizit ettem fejes salátával .Finom volt és jól is laktam vele.
Ti hogy álltok ? Mit ettetek ?
És egyáltalán hol vagytok ????
Egyáltalán nem biztos, hogy a füge és a datolya volt a "bűnös"! Lehetett az a nap folyamán elfogyasztott másfajta gyümölcs is!
Persze, ha ezeken kívül mást a nap folyamán nem ettél, akkor viszont előfordulhat, hogy egyszerűen a gyomorsav követelte a kaját, és mivel "kapott egy kis munkát", így megnyugodott!
Érdekes, nem gondoltam, hogy ilyen hatásuk van. :-(
Mi lehet bennük vajon ami ezt okozta nálad??? El nem tudom képzelni...
Ma gyümölcsnapom volt .
Én még gyümi napon nem szenvedtem,de ma ........