Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Miért nem szélesítik meg az utat? fórum

Miért nem szélesítik meg az utat? (beszélgetés)


18. Lady Lavender (válaszként erre: 17. - Lady Lavender)
márc. 15. 21:23

En pumpqltam meg fujtam egy kivasalt egy hete. De meghatlt.

En azokat a veres ruhaim nem tudtam kimosni, ment a kukaba minden.

17. Lady Lavender (válaszként erre: 16. - Kristo_f)
márc. 15. 21:18

Nino-ninoztak is utanana.


Ami felfavaro elmeny.

16. kristo_f (válaszként erre: 15. - Kristo_f)
márc. 15. 20:41
a KRESZ vonatkozó pontja 2.75m-t ír egy sávnak minimum
15. kristo_f (válaszként erre: 1. - Karolanovak)
márc. 15. 20:39

Tehát 4.5m egy sáv. A KRESZ vonatkpozója 2075m-t ir

EMMÁÉ biZTOS TÖBB EGY AUTÓPÁLAYA/ÚT KÉT SÁVJA ÉS mÉGIS NAPONTA TÖRtÉnnek súlyos balesetek

Akkormeg minek szélesiteni? Lehet lassabban szabályosan menni

14. Lady Lavender (válaszként erre: 13. - Lady Lavender)
márc. 15. 20:04
Cicis
13. Lady Lavender (válaszként erre: 8. - Karolanovak)
márc. 15. 20:03
Tegyenwk ki tobb civil kepet
12. Lady Lavender (válaszként erre: 8. - Karolanovak)
márc. 15. 20:02

Minek elozni lakott teruleten? Mondom ezt ugy, hogy a Gyor-Sopront faluk kozt rottam le sokszor, mert akkor meg nem volt autopqlya.


Nagyzolas? Ez az amit az oktatom mondott. Nem tudnak banni az autoval. Kikapcsom, majd me, ha kell.

11. Enissa (válaszként erre: 8. - Karolanovak)
márc. 15. 11:11

Az út szélesítése nem hiszem, hogy szóba jöhetne, de aláírásgyűjtéssel elérhetnétek, hogy tegyenek ki táblákat, hogy előzni tilos, valamint fessenek fel záróvonalat.


Egyébként tényleg van sok bunkó mezőgazdaságigéppel araszoló, de vannak jó fejek is, akik lehúzódnak, illetve indexel jelzik, ha szabad az út.

Nem belátható szakaszon, inkább araszolok.

10. globus (válaszként erre: 8. - Karolanovak)
márc. 15. 10:12
Általában külső körülményeket hibáztatunk, de sajnos jelentősebb az emberi tényező.
márc. 15. 10:09
Ha ez ilyen egyszerű lenne. De nem az.
márc. 15. 09:52

Sziasztok


A párom vetette fel, hogy a Fő utca alkalmatlan az előzésre. Ugyanez igaz a külterületen futó szakaszra is.

Én maga az egész eset lefolyását nem láttam, csak két nagy csattanást hallottam. Kinézetem és akkor láttam hogy a párom rohan egy fának csapódott kocsi felé. Az abban ülő két emberren látszott, hogy profiknak kell őket kiszedni és ellátni. Amit tudtunk segítettünk a szomszédokkal. Az okozó kocsiban ült egy kiskorú is. Az okozó sofőr a traktoros hibáztatja, akit előzött.

Remélem megkapja a figyelmetlen sofor a méltó büntetést.



Ha az út legalább kB 9 m széles (ami nem egy random szám, mert a szomszéd településen van egy ilyen szakasz) akkor a vétlen nem az a fa fogja még, hanem valszeg megússza azzal, hogy az út szélére vagy az árokba húzódik a veszély elől.

7. Lady Lavender (válaszként erre: 4. - K-né Zsóka)
márc. 15. 09:18
Egyetertek. Elozni akkor szabad, ha az ut belathato, a manovert biztonsagosan vegre lehet hajtani. Remelem, nem azt kellett kivagni, aki szembe jott, vagy akit megeloztek.
6. Enissa (válaszként erre: 5. - Enissa)
márc. 15. 08:56
javítás: / Az árokra hoztam némi rálátást./ természetesen nem árok, árak.
5. Enissa (válaszként erre: 1. - Karolanovak)
márc. 15. 08:54

Ha ez ironikus, akkor spongyát rá!

Ha komolyan kérdezed, ez nagyon összetett, hogy utat építsenek bárhol, főleg egy meglévő településen.

Az árokra hoztam némi rálátást.

Nem tudom hány Ft lehet 1 m autóút megépítése, de az "M76-os autópálya (Fenékpuszta–Zalaegerszeg szakasz, tervezett 2024): A 44 kilométeres szakasz becsült költsége 400 milliárd forint, ami kilométerenként 9,1 milliárd forintot jelent."a HVG -ből ollózva. Tehát méterenként 3,8 és 9,1 millió forintnak felel meg. Fontos megjegyezni, hogy ezek az összegek projektfüggőek, és az aktuális gazdasági környezet, valamint konkrét projekt függő.

Tudnod kell, egy városon átvezető út tervezése komplex feladat, amely során számos tényezőt kell figyelembe venni.

Több oldalt lehetne ideírni.

Röviden. Közművek és infrastruktúra, villamos hálózat – föld alatti és légvezetékek, kábelek, trafóházak elhelyezkedése.

Vízhálózat, csatorna, gázvezeték, távhővezetékek, ha van,

telekommunikációs hálózat.

Kell hozzá közlekedésbiztonság, zöldterületek megóvása, zajszennyezés vizsgálata,levegőminőség, vízelvezetés, és sok egyéb, de nagyon fontos, ahonnét letudnák csípni a bővítéshez a területet, kié, állami, vagy magántulajdon? Tehát röviden ennyi, de tényleg nagyon összetett, és piszok drága, melyik önkormányzat tudja ezeket finanszírozni manapság?

4. K-né Zsóka (válaszként erre: 1. - Karolanovak)
márc. 15. 08:13
Talán előzni sem kellett volna, csak nagyon sokan nem érnek rá semmire, folyton sietnek. Persze, lehetne utat szélesíteni, de az sem megoldás mindenre.
3. birebora (válaszként erre: 1. - Karolanovak)
márc. 15. 03:23

Jó kérdés, főleg úgy, hogy rengeteg ilyen útvonal van.

Ahol én közlekedek ott is bőven elférne 2x2 sáv. Biztonságosabb lenne.

2. Amaunet (válaszként erre: 1. - Karolanovak)
márc. 15. 02:52

#fenntartó


Ott kéne előadnod az igényedet.

márc. 14. 22:19

A házunk elõtti szakaszon történt egy súlyos közūti baleset. Több sérültet ki kellett vágni, és az egész utcán vinnyogtak a fények.


Ha az út legalább 9 meter széles lenne, a vétlen autós nem csapódott volna a fának.

As út széléig megállt volna. Az eset elõzés miatt tortént, ezért is kéne szélesíteni a Fõ utat.


Miért nem lépnek semmit?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook