UPC Direct probléma - E16-4 A szolgáltatás jelenleg kódolt - ezt írja ki és kb. a fél csatorna nem elérhető. Mi lehet a baj? (tudásbázis)
8. Regin_a (válaszként erre: 7. - EsztyMorgan)
2013. ápr. 11. 21:35
Igen központilag
Nem vagyok profi benne, okos azt mondja ki kell kapcsolni a vevőt és ugy frissül
Te biztos tudod mit jelent ez
7. EsztyMorgan (válaszként erre: 6. - Regin_a)
2013. ápr. 11. 21:27
Próbáltam ezt a számot is, de zenél és nem kapcsolnak, a kártyámról meg már szépen lemegy a maradék pénz. Amúgy műholdas, igen... és kártyafrissítést csak központilag tudnak csinálni?
6. Regin_a
2013. ápr. 11. 21:21
UPC Direct
t: 06-40-150-150
Ez műholdas adás/vétel?
Kártyafrissitést ir erre a hibaüzenetre
5. EsztyMorgan (válaszként erre: 4. - Suesue)
2013. ápr. 11. 21:16
Hát ezaz!
4. Suesue (válaszként erre: 3. - Wydra21)
2013. ápr. 11. 20:41
Feltéve, ha felveszik a telefont. :)
3. wydra21
2013. ápr. 11. 19:59
1221 megmondja, ha felhívod.
2. EsztyMorgan
2013. ápr. 11. 19:54
RTL2 van, RTL Klub nincs. Stb...elmaradásom nincs.
1. EsztyMorgan
2013. ápr. 11. 19:53
UPC Direct probléma - E16-4 A szolgáltatás jelenleg kódolt - ezt írja ki és kb. a fél csatorna nem elérhető. Mi lehet a baj?
További ajánlott fórumok:
- Mi a véleményetek a DIGI szolgáltatásairól?(internet, tv, telefon)
- Napközben olyan helyen vagyok, ahol nincs térerőm. Ha átmegyek egy másik telefonos szolgáltatóhoz, akkor megoldódik a problémám?
- MSN nem fogadja el a jelszavam, jelszóemlékeztetőnél "Átmeneti probléma lépett fel a szolgáltatás működésében" hibaüzenetet ad. Mit tegyek?
- A szolgáltatóm kivette a csomagból az ID(Investigation Discovery) csatornát. Hogyan lehet magyar nyelven online nézni az élő adást?
- Ha új T-mobile-os készülék új előfizetéses kártya behelyezése után azt irja ki, hogy NINCS SZOLGÁLTATÓ mi lehet a probléma?
- Jogos-e egy szolgáltatótól, hogy 2 évre visszamenőleg kéri az árkülönbözetet a víz- és csatorna díjra?