Tud e valaki olyan oldalt, ahol (akár) név nélkül lehet bejelentést tenni egy hotelról ami nem felel meg a 4* superior névnek? (tudásbázis)
De ez alap lenne mindenhol csillagtól függetlenül.
Gondolom, ezt ott szóvá is tetted.
Lehet szállodái nincsenek, de kő keményen fizet az ott eltöltött napokért.... Nekem munkám miatt kell ilyen helyeken megjelennem és kicsit bosszantó, mikor a 4* nak mondott szállodában 3. nap sem takarítják a konferenciaterem melletti wc-t....
Kíváncsi lennék a kérdező mit tud felmutatni, hogy ekkora elvárásai vannak? :-) Feltételezem, minimum egy 4 csillagos szállodát. :-)
1-2 szállodát én is szívesen megvizsgaltatnek.....
és nem nyalt vissza az illatosított-zenélô toalettpapír :D
Javaslom a sárvári Spirit Hotelt, ott ajándékba kapod a papucsot és jegyzetfüzet is van. Sőt, kaptam egy gyümölcskosarat is amikor legutóbb a születésnapomon ott voltunk.
Szerintem semmit,csak vannak ilyen emberek akik a kákán is csomót keresnek.Ő minden bizonnyal tökéletes!Persze arccal nem válalná a véleményét...
Ez azért nem így van. Nagyon jó kis önálló hotelek is vannak, csak sok embernek a brand egyfajta tuti garancia. Nem hiába fontos a marketing:)
az ilyen embereken csak nevetni tudok..szánalmas
Szeretném hozzátenni, hogy nagyon sok szállodában nincs cipőkanál, és az oka nagyon egyszerű, mert a "drága" vendégek ellopják. Gondolom, a többi apró tárgyaknak is lába kelne. Papucsot talán egy helyen láttam, de ott sem vettem igénybe.
Kíváncsi lennék, hogy fórumindító konkrétan mit hiányolt, ami miatt muszáj lenne egy szállodát befeketíteni.
Jártam már 1-2 4*superiorban és sehol nem volt borotva, papucs, vatta. Pedig szállodalánc hotelei és tapasztalatom szerint színvonalasabb, mint nem a láncba tartozó hasonló kategóriájú hotelek.
Hát elvárásaid, azok vannak.
Nem tudom mennyivel érezted volna jobban magad, ha van a szobába toll, papír, vattás csomag, vagy ha a személyzet egyenruhában szolgálja fel neked a 12 féle desszertet. :DDDDDDDDD
"wellness rész nem mozgáskorlátozott?" Hát biztos nem.
Mondja felség, a felsoroltak - amelyek egyébként igen hiányosak, pontatlanok és túlzóak - közül melyik akadályozta, illetve keserítette meg becses ott tartózkodását?
;))
A bejelentés egyébként névvel, a személyedet vállalva panasz, amit majd kivizsgálna, névtelenül egy sunyi kis feljelentés.
Elég sok helyen jártam már világszerte viszonylag elegáns szállodákban, egyik helyen sem szólaltak meg magyarul a kedvemért.
Konstruktív javaslat: ha szállodalánc része, akkor a központban meséld el a rossz tapasztalataidat.
Honnan tudod, hogy nem felel meg az adott kategóriában???
Itt vannak a követelmények:
[link]
Én is gyakran megfordulok szállodákban, mind más és más.
Te honnan veszed, hogy egy 4*S hotelben kellene lennie jegyzetfuzetnek stb a szobaban? Nem ettol kapja meg azt a besorolast :)) Amugy meg a csillagok szerinti kategoria orszagonkent valtozik, meg az EU-n belul sincs ra egyseges szabaly:)) Hol foglaltad le? A kaja valasztakkal csak akkor lehet alapod kotoszkodni, ha neked beigertek irasban min 3 fele levest stb... ha nem, akkor nem igazan tudsz se nevvel se anelkul jelentgetni. Helyesebben lehet, csak semmit nem ersz el. A wellness resz akadalymentesse tetele sem kitetel (megsugom 5* csillagban is akad hotel, ahol ez gond- epulet elrendezese nem teszi lehetove, esetleg muemlek vedelem alatt all es nem tudjak atalakitani stb). Nem a szoba felszereltsege adja elsosorban a csillagok szamat
már miért lenne papucs, vatta, borotva stb.?????
Ugyan már, el vagy szállva!
Tudom miről beszélek, gyakran alszom szállodákban.
Nem pontosan ez a 4* besorolás
pl. csak min. 3 nyelven kell a recepciónak beszélni, az ételfogások szára nem is tér ki
Nem beszélve arrol hogy Mo-gon mintha nem lenne hivatalosan superior besorolás
Google
ecc_szálláshelyértékelő_web.pdf
Alapok:nincs bent jegyzet füzet,toll vagy ceruza.papucs.tisztálkodó felszereléshez vattás csomag,borotvák,vizforraló,arckendő.étterem:csak 2leves,2második,2 féle köret. (min.:3 leves,4 különböző második és 4 féle köret)5 féle desszert 6 féle savanyúság(elvárás:12 féle desszert,nem csak savanyúság hanem kompót félék) .a recepció nem tud olyan nyelven amilyenen a vendég megszólal és még segitséget sem kér.a wellness rész nem mozgáskorlátozott,viszont van olyan szoba amit a kerekesek tudnak használni.a személyzetnek nincsen egyen ruhája.felháborító mert biztosan tudják előre,hogy mennek ellenőrizni,és akkorra rendbe tesznek szintenként egy egy szobát ugy ahogy kell, az étterem is felkészül.ezt nem igy kellene szerintem,hanem: lefoglalni egy 2éj,3napot és akkor leellenőrizni mindent.akkor igen potyogna a csillag.
De mondok mást
homár.blog.hu
Ha nyilvánosságra hozza, legtöbbszöt reagál az érintett rá és mehet név nélkül, illetve nicknévvel a levél
Dehogynem
[link]
Hogy érdemleges eredményt nem érnek el, az más kérdés
Ez Mo. így szeretlek :)
pl valahol értékeled vagy jól utána jársz,hogy hol lehet panaszkodni...ha a hotelt nem is,de a panaszodat leírhatnád itt
Akár zárójelben van!!!ha névvel akkor névvel adom meg.
A fogyasztóvédelem nem foglalkozik ilyennel,mert az nem az ők hatáskörükhöz tartozik.Csak meghallgatják az embert,viszont ellenőriztetni nem tudnak,úgynevezett csillagszámolás.
Bejelentést csak a fogyasztóvédelemnél
de
Google
"hotel értékelések"
És miért név nélkül? Ha valami nem felel meg a kiírtaknak és reklamálok, vállalom a nevemet is
További ajánlott fórumok: