Történelem rajongók ide! (beszélgetés)
Töri tanár vagyok (persze csak papíron, mert nincs kit tanítani)
Szóval, ha valaki szeretne beszélgetni történelemről....
Sziasztok!
Én is remélem, hogy vannak itt töri szakosok, akik majd tanítani fognak. Ugyanis most, hogy közeledik ( pontosabban holnap lesz) Nagy Imre újratemetése, egyre jobban kiderül, hogy az emberek ( tiszelet a kivételnek) semmit nem tudnak róla!!! A youtube-on van egy videó, ahol megkérdeznek jó pár embert ki volt Nagy Imre stb, .., lövésük sincs. Komolyan. Pedig már szinte minden újságban benne van, hogy június 16-Nagy Imre újratemetése- Hösök tere koszorúzás. Bár gondolom az érettségire meg kell tanulni. Elfelejtik?? Elfelejtitek?
Sziasztok!
Vannak erre töri szakosok??????
Szia!
Ne feledd az örömöket addig, míg nem jön újabb kihívás!!! :-)
Gratulálok én is!!!
Ha most érettségizel, akkor 18-19 éves lehetsz ugye?
Pont most olvastam egy cikket a neten, hogy a nálad fiatalabb gyerek drogoznak, isznak, sexelnek. Érdekesnek találtam, hogy a cigit nem említik. Lehet már ez egy elfogadott séma a felnőttek részéről.
Az volt a lényeg, hogy minden felnőtt azt mondja: " MAjd kinövi!" -hát ez nekem fura.
Mindegy, csak annyit akartam mondani, hogy örülök, hogy azért vannak kivételek!!! :D
(habár óvatosan megjegyezném, középsuliban én is cigiztem...)
Csak így tovább!
Puszi
Hát megvolt a vizsgám, nagyon jól szerepeltem. Jegyet nem tudok még, de úgy gondolom, hogy egy 5*-ot megérdemelnék: )
Hiányzik a tanulás, rossz érzés van bennem, hogy ma nem tanultam, hiszen az elmúlt 3 napot folyamatos, azaz folyamatos tanulással töltöttem. Olyan érzés, mint egy lelkiismeretfurdalás. De most nincs mit tanulnom, pihennem kell, az agyam megtelt és várom a szelektálását:)
Menj el futni egyet!
Frissiti a buksidat. nekem hat.
Én a II. világháborút szeretem, pontosabban az érdekel leginkább.
Szeretek róla olvasni, de kevés a jó könyv. Ha van javaslat, érdekel!!!!!
Barbarának sok sikert a vizsgához!!!!
D. Lara23,