Telefonszolgáltatóval kapcsolatos probléma. Mit tennél a helyemben?Mi a véleményed? (tudásbázis)
Ja, a kérdésedre a válasz: személyesen menj be a nagyfőnökhöz, ne érdekeljen.hogy nem ér rá, (te sem)verd ki a balhét, igenis te értesítetted őket telefonon, ilyenkor úgy tudom nekik kell bizonyítani az ellenkezőjét.
Mondd meg nekik elméz tv, rádió,minden média és elmondod,hogy jártál velük.
Állj a sarkadra, nagyon sok pénzről van szó.
én az ombudsmannak irnék,mert ha bármilyen szolgáltatóval gond van,ö tuti kivizsgálja.
igy szereztem vissza a hugomnak 2 havi gáz-számlát is:))))
Erre konkrétan nem emlékszem, de az esetek 90%-ában el szokták a beszélgetés előtt mondani, hogy a beszélgetést rögzítik.(Akkor minek???)
Pontos dátumot egyébként nem tudok, csak egy kb. időpontot.
Húha. Az a baj, hogy nem írásban mondtad le, és ha ők küldték azóta folyamatosan a szmlát, akor ők valóban meg voltak arról győződve, hogy te nem szünetelteted.
Az nem lehetséges, hogy rögzítik a telefonbeszélgetéseket? Mert szoktk. Esetleg ezt lenne érdemes visszahallgatni, ha emlékszel hogy pontosan mikor telefonáltál nekik a szüneteltetéssel kapcsolatban.
Kérdésem a következő:
2007. szeptemberben vezetékes telefon szolgáltatót váltottunk.Telefonban mondtuk le, illetve szünetetltettük a szolgáltatást.Ennek ellenére, októberben és novemberben is jött a rendes számla.Bementem reklamálni, amelyről papírom van.Ennek ellenére folytatódott a számladömping.Nem foglalkoztam vele, akkor kapcsolják ki gondoltam kis naivan.Erre olyan szeptember táján egy díjbeszedő cégtől kaptam felszólítást a fizetésre.Írtam nekik, hogy nem tartom jogosnak a dolgot, mivel én szünetetltettem a szolgáltatást, és nem akaorom a 30000 Ft-os számlát rendezni.Most december 19-én kézhez kaptam egy december 9.-i levelet, amiben az áll, hogy a szolgáltató nem találta nyomát annak, hogy én szüneteltettem volna a szolgáltatásukat, és állítólag erről levélben értesítettek a reklamációmra reagálva...(én nem találkoztam vele...)úgyhogy fizessem be 30000 Ft-ot, és a levél keltezésétől napi 56 Ft-os kamattal terhelik az összeget(+560Ft a semmiért).Mit tegyek?A párom szerint fogyasztóvédelemhez kellene fordulnunk.
További ajánlott fórumok:
- Merevedési problémára segít egy új kapcsolat?
- Nektek okoz problémákat a Facebook a kapcsolatotokban?
- Menstruációval kapcsolatos problémák
- USB csatlakozásnál a gép érzékeli a kapcsolatot, a csatlakoztatott pendrive viszont sehol nem látszik. Mi lehet a probléma?
- Családi kapcsolatok és problémák
- Fontos terhességgel, szüléssel kapcsolatos címek telefonszámok