Sorstársakat keresek. Állítólag az egyik bank rendszerhibája miatt kaptam fenyegető levelett (beszélgetés)
mi is kapunk leveleket. férjem azt mondja fel kéne őket jelenteni. 10 éve hségesen rendszeresen fizettünk nekik. pár éve volt, hogy 1 havi maradt ki, amit pótoltunk,azóta azzal ba..ogatnak minket. mielőbb meg kell szabadulni a Credigentől...öpök rájuk egy nagyot ,szemetek.
Nos, annyi történt, hogy ma bementem a fiókba, és kértem panasz-nyomtatványt. Mivel nem fért rá a nyomtatványra a szöveg (1 gépelt oldal lett) külön fogom mellékelni, és holnap viszem be. Eléggé ráugrott a dologra az ügyintéző. ha holnap továbbküldi, még akkor is 30 nap a kivizsgálás. Remélem, addig azért nem kerülünk BAR listára.... Bár én már ebben sem vagyok biztos....
egyszer nekem is volt egy eltérésem. írásban kértem egy részletest, 2 napon belül megérkezett. egyeztettünk, azóta nincs gond
miért nem kéred írásban? :)
Csak tudod az a baj, hogy mindent meg tudnak magyarázni. Pl. a fundamenta számlavezetési díjat havonta fizetjük, hogy ne gyűljön össze. Erre fel már azzal is takaróznak, hogy biztos amiatt van a tartozás. Amikor mondtam nekik, hogy havonta van fizetve, csendben maradnak. És tényleg nem képesek írásban küldeni semmit !
Sajnos tényleg van téves utalás. Bankos koromban (10 éve) is előferdült sajnos ilyen.....
Remélhetőleg a visszautalásért nem vonnak le semmi díjat, majd figyeld a kivonatod !
Bizony, a gond, hogy sok ügyfél ráhagyja, pedig ők is szolgáltatók, eladnak neked valamit, amiért ha az hibás, téves, rossz... stb, akkor panaszt tehetsz. Már magában szörnyű, hogy milyen jogaik vannak itthon, de azért hülyének ne nézzék már az embert, ha rájuk borítod az asztalt és ráadásul hivatalosan, akkor rögtön szerényebbek lesznek, nem szeretik annyira a vizsgálatokat.
Sziasztok!
Nekem tegnap tettek a számlámra valahogy 50 ezer forintot...aztán pár perc múlva levonták téves könyvelés miatt-OTP. Megtartottam az sms-eket, mielőtt valaki még rám akar verni valamit! :) Azért ez röhej! Utálom a bankokat. És tényleg mindenről legyen írásos bizonyíték!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igen, sajnos a panasz a bankkal él. És jogosan teszel panaszt, ez nem ellenük lesz, tudni fogják. Érdekes itt is meglepődtek nagyon amikor ügyfél kifogási jkv-et vettünk fel. Csak néztek rám mint egy ufóra. Nem szokás túlzottan a bankokban, azt hiszem. De velem emberükre akadtak, közgazdász és fogyasztóvédelmi felügyelő vagyok egyben. Ezért tudtam , hogy mik a jogaim, nekik meg a kötelességük.
A helyi fiókkal nincs is semmi bajom, nagyon jó viszonyban vagyunk. Csak hát hogy is írjam..... Kicsit mintha nem lennének annyira képzettek... De szépen írtam, de remélem, érted a lényeget. :)))
Azért az még nem itt van, addig oda-vissza írásban kell levelezésnek folyni a szerződéses partnerek között. Már jobban ráállnak az ügyre a bankban, ha írásban rögzíted a kifogásaidat. Az összes momentumot írd bele, ami történt, helytelen összegek, stb. Meglátod csoda történik és kezesbárányok lesznek. Elnézést is fognak kérni majd.
igen, ez igaz. Sokakat le akarnak húzni pénzzel. És főleg a rendesen fizető ügyfeleket. Valahogyan kompenzálni kell "szegényeknek" hogy sok nem fizető ügyfél van. Lehet, hogy én is a nagy közösbe fizettem be a 2000 Ft-ot. Lehet, az is hogy ez is jogtalan volt. De ugye akkor magyarázgatták.....
Húha. ez sem semmi.
Jó, akkor holnap bemegyek a helyi fiókba. Köszönöm.
Egyébként megyek ügyvédhez csütörtökön, de annyira ideges vagyok, attól félek, hogy 0 Ft tartozás miatt akarják a házat elvinni. Mert ugye köztudott, hogy baromira nem érdekli őket, hogy hány ft tartozásról van szó.
Egyszerűbb a bizonyítás, ha végigjárod a lépcsőket. Először a fiókba menj be és vetess fel panaszjegyzőkönyvet, van ahol van erre külön nyomtatvány. Pl. rafi bank. Utána a honlapon, és ezután jöhet a PSZÁF.
Végigjártam én is, volt telefon, e-mail, fax, postai levél, és mintha egy hülével, vak-süketnémával leveleznék, semmit sem reagálnak csak küldik a hüle levelüket és ugyanazt mindig. Pedig már megírtam nekik, hogy most a feljelentés jön a felügyeletnél. le akarnak húzni pénzzel, az ÁSZF szerint pedig én vagyok a nyerő az ügyben, csak hát próbálkoznak, sokan azonnal fizetnek sajnos. Ja és a legjobb, hogy már nincs is Mo-on a hitelintézet. Érdemben, hogy ki maradt itt, azt hiszem max. Rózsika a takarítónő, mert ő lehet az aki ennyire tudna válaszolni a folytonos visszareagálásomra.
személyesen úgy tegyek panaszt, hogy bemegyek? mert néztem a honlapjukat, végülis van rá lehetőség. Bár én arra gondoltam, hogy a pszáf-hoz fordulnék egyből. Már okoztak 1-2 álmatlan éjszakát...
Az a baj, hogy ilyenkor nem marad nyoma az ügyfelek panaszának. Ha írásban kéred hogy legyen meg, rögtön készségesebbek, látom ott is egy nagy kavar van. Ez jogod, hogy megtedd, jó lenne, ha minden ilyen panaszos élne vele, mert megsértenek, rágalmaznak, fenyegetnek. Így most nincs ügy, pedig ha sok van, arra már a PSZÁF is odafigyel. Én is feljelentem a HSBC Creditet a felügyeletnél.
Voltam bent személyesen is, először azt mondták, nyugodjak meg, tekintsem semmisnek az sms-t amiben 1700 Ft-os tartozást emlegettek. A vicc az egészben, hogy másnap megint felhívtak, akkor már 2000 Ft tartozás volt. Ismét bementem a bankhoz, ott 2 telefonhívás ment a fundamenta felé. Egyik üi. azt mondta, 2150 Ft a tartozás, a másik meg azt, hogy 10000 Ft. Utána felkerestem egy banktól független fundamentást, ő mondta a 2000 ezret. Azt utaltam át.
Próbáltam kérni tőlük, de azt mondták, nem áll módjukban. Meg hogy minden hívás rögzítésre kerül. Tiszta ideg vagyok, még jó, hogy nem este bontottam fel azt a fránya levelet !!
Tegyél panaszt nyugodtan a honlapon is, és személyesen is. Én is megtettem az OTP-nél, azóta VIP ügyfélként kezelnek. Felháborító hogy az itthoni bankok és hitelintézetek mit megengednek maguknak. Persze ezt is csak Mo.-on lehet. Ők vannak értünk, szerintük...!!!!
Radikális változást!!!!
miért nem kérsz részletes írásos egyenlegközlőt?
Sziasztok !
Már 2 hónapja zajlik, hogy sms-ben, ill. telefonon zaklatnak, hogy 1.700 Ft - 10.000 Ft közötti összeggel tartozunk a C.B banknak. Fundamentával kombinált CHF hitelünk van. Az összeg nem tisztázott, ahányszor telefonálunk, annyiszor mondanak más összeget. 2.000 Ft-ot át is utaltunk nekik, ez volt a legutóbbi információ. Hozzáteszem, másfél éve vettük fel a hitelt, mindig beszedésivel leszedik a számláról, amin mindig van pénz.
A hab a tortán, hogy kaptunk egy levelet, amin a bank behajtási részlege közölte, ha nem fizetjük be a 0,00 CHF tőke és 0,00 CHF kamat összegét 8 napon belül, felbontják a szerződésünket. Ma felhívtam a bankot, ahol közölték, hogy rendszerhiba történt. Ha így van, semmi gond. De az az érzésem, hogy nem ilyen egyszerű. Aki hasonló helyzetben van, kérem, írjon.
További ajánlott fórumok: