Panaszt akarok tenni a Volánbusznál, hol tehetem meg? (tudásbázis)
Per pill én is ki vagyok akadva, a neten néztem meg az induló járatot, nagy táskákkal és a gyerekkel végre eljutottunk a megállóig, és nem jött a busz.
De nem ez volt az első eset, pedig ritkán utazunk!
Én már tettem panaszt a Volánbusz ellen a Budapesti Népligetben,de csak háritottak igy meguntam az egészet....
azt irták:"sofőrünket figyelmeztettük stb..."
Én ugyan nem járok volánnal rendszeresen, de érdekes, hogy nem állnak meg...Mindenképpen lépj tovább és tegyél panaszt több helyen is.
Én múltkor láttam egy idős bácsi futott a buszhoz, a buszvezető látta..és nem várta be szegény bácsit, hanem mikor már majdnem oda ért, bezárta az ajtót és el ment:(
köszi mindenkinek
e-mailt biztosan írok,
a tékozló homárt is megnézem, de lehet a panaszkönyvet is elkérem :D
Ügyfélszolgálat
H-1091 Budapest, Üllői út 131.
Információs vonal: +36 1 382-0888 (H-P: 8.00-16.00)
Ügyfélszolgálati vonal: +36 1 219-8079 (H-P: 8.00-16.00)
E-mail: info@volanbusz.hu
szerintem írj nekik emailt
És ha elmegyek a végállomáshoz, ott hol keressem , vagy hol kérjem a panaszkönyvet ?
az információs fülkénél ?
és a panaszon kívül mit kell bele írni ? lessz valami következmény ?
hát nekem nem így van
minden stimmel
szia
mikor nekem volt gondom velük én egy emilt írtam és a honlapjukról néztem ki hova kell írni.
jött is rá válasz
További ajánlott fórumok:
- Hol tehetek panaszt a szomszéd kutyája ellen, átmászik a kerítésünkön, és sok kárt tesz a kertben és itt zabál állandóan.
- Ti tennétek panaszt?
- Szociális támogátasban részesülő család Volánbuszra milyen kedvezményt kaphat?
- Szentendre-Bp. Volánbusz mai menetrendjét linkelné nekem valaki?
- BKV bérlettel vonaton és volánbuszon
- IYTC kártyát elfogadják a Volánbuszokon?