Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Most nem kell fizetni a bankok felé? fórum

Most nem kell fizetni a bankok felé? (tudásbázis)


1 2 3 4 5
2021. jún. 28. 13:19
Nekem is megjött a válasz . Ugyanaz mint egy éve! Sajnáljuk,de mindenkit automatikusan betettünk a moratóriumba,nincs lehetőség a módosításra. Ez már abszurd, miért nem lehet kötelezni a bankokat egyformán hogy adják meg választási lehetőséget az ügyfélnek? Egyik banknál lehet ,másik elutasítja az ügyfelet...
142. mostmúltam (válaszként erre: 141. - Szőkelédi)
2021. jún. 11. 19:18
Ma érkezett a válasz. Bubor, annunitás, meg mittommén mi. Biztos van rá magyarázat, bár fix kamatozású a hitelem. Azért a 2 oldalas ömlengés között kissé elrejtve le merték írni, hogy 2 hónapig moratórium alatt volt a hitelem. Ennek a kéthavi összegnek a kamata lett tőkésítve. Amúgy azt a 2 havit egyben utaltam.Látható, minden fillért lehajolnak. Azon hajtják be a "veszteségük" egy részét, akik rendesen fizetnek. Mindegy, 3 hónap és kifut, aztán pá.
141. szőkelédi (válaszként erre: 140. - Mostmúltam)
2021. jún. 11. 09:39
Én is már megkaptam a plusz befizetni valóról a papírt. Lenulláztam ,44 ft túlfizetésem van ,majd kiváncsi vagyok szeptember végén mit tesznek rá? Az ember ki van akadva,ekkora kitolást ,na vicc...Kedvencem mikor azt mondják ilyen nincs.. felnéztem a honlapra még mindig azt írják,hogy bármikor kiléphetek,de nekem emailben azt válaszolták,hogy sajnos központilag mindenkit betettek és nem tudnak rajta módosítani. Most újra írtam panaszt ,hogy vegyenek ki belőle végre ,de nem sok reményt fűzök hozzá,majd megint jön a sajnáljuk szöveg ...bosszantó,hogy ezt meg lehet tenni az ember akarata ellenére .
2021. jún. 10. 13:47

Mai sajtótájékoztatón úgy hallottam, szeptember 30-ig kitolva a moratórium. (Nem tudom ez hivatalos- e, majd megnézem a honlapon.)

Más: válasz még nem érkezett a panaszra, de megint vagy egy "tájékoztatás moratórum alatt lévő hitelről", + megint 400 Ft-tal kevesebbel csökkent a tőke, mint amit levontak törlesztő. Ehhh

139. szőkelédi (válaszként erre: 138. - Szőkelédi)
2021. máj. 20. 20:58
Ja és eddig sosem volt problémám egyik bankkal sem 2006 óta,csak most ezzel rendesen belepiszkitottak az akármibe.
2021. máj. 20. 20:55

Az a hibás,aki ezt az egész hülyeséget legalizálta. A fő-fő-fő akárki ..tudjuk ki.


No meg egyes bankok ,akik nem engedik hogy kilépjünk. Erste,OTP,CIB felkínálja még most is a lehetőséget . Ezzel szemben én már majdnem egy éve kérem az elszámolást,hova tűnt a pénz ? Miért nem enged fizetni ? Mi ez az automatikus moratórium?

Van rá válasz ? Nincs .


Szóval ez azért bosszantó,mert ha egy portékát kell rátukmálni valakire ,akkor nem baj ha fél órát telefonál ,elsorolja az összes jogszabályt , kondíciós listát stb.


Nem ! Nem az ügyintéző a sáros,ott is a fő-fő akárki/akárkik.


De tök mindegy,úgyis mindig az ügyfél a hülye. Sosem voltam bunkó az ügyintézés során ,inkább kinyomom a telefont ,aztán tiltom.


Most újra ingoványos talajra léptünk,mert ugye tudjuk,hogy mindez politika.

137. Channa* (válaszként erre: 136. - Vidéki3)
2021. máj. 20. 20:30

Mert olyanok mint Cecilia.

A munkáltatójuk megmondta, hogy mit mondhatnak. Ha ott akarnak dolgozni, akkor úgy kell dolgozniuk, ahogy a munkáltató elvárja.


Már meséltem itt.


Az azonnali fizetési rendszert, kötelező volt kifejlesztenie minden banknak, mert ha nem vezették volna be, akkor hatalmas bírságokat kaptak volna.

Az ÁK nem fejlesztette ki, mert ő aztán nem költ arra, így az ügyfelek, ha neki akarnak 5 másodperces utalást indítani, akkor az nem teljesül.

Ha a mi ügyfelünk, akkor azt kell mondanunk, hogy nálunk van technikai probléma és azt azt kell javasolnunk, hogy rögzítse be az ügyfél holnapi értéknappal, és nem mondhatjuk meg, hogy az ÁK-nak nem volt kedve kifizetnie a fejlesztés költségét.

136. vidéki3 (válaszként erre: 135. - Channa*)
2021. máj. 20. 20:23

Azt még most sem tudom, miert nem lehet " kilépni" nehányunknak a moratoriumból. Miért nem tud/ mer/ akar válaszolni az ügyintéző.

Nem tudom az utolsó bekezdés irónia akart lenni?, Csak fodrász érint. A szokásos 2-3 hónsp heyett bő 4 havonként mentem, de Minden a alkalommal kicsi pótoltam a kiesést.

135. Channa* (válaszként erre: 134. - Vidéki3)
2021. máj. 20. 20:11

Ezt írtad? "Majd ha ráérek, sajnálom őket. Nem fizetnek rá erre sem."


Erre írtam, hogy ott is emberek dolgoznak. Nem kell őket sajnálni.


Remélem mindenki örül, hogy az összes bankban minimum 10%-os leépítés volt. Sokan ho-ra, a fizetésük 70%-át kapták meg, illetve a fiókosok bejártak és foglalkoztak akár a kovidos ügyfelekkel is, mert az ügyfél azt mondja, hogy nem érdekli, hogy ha a bankos elkapja, mert megérdemli és most majd megtudja, hogy milyen nekik.


Te azt mondod, hogy erre sem fizetnek rá.


Valóban! Nem a vezérigazgatót és a slepjét rúgják ki ilyen esetben, hanem a tizenhetik senkiket...


Tehát, amikor azt írom, hogy már másodjára dobott ki a bank több millió Ft-ot a fejlesztésre, akkor nem a vezérigazgatót és társait sajnáltatom, hanem azt az x kis senkit, akiket e veszteség miatt kirúgnak.


De persze, nem fizetnek rá;)


Hát ez van. Én sem fogom sajnálni a parkolóőrt. Ja, nem is kell, mert keddtől melózhat megint:DDD

A kozmetikust sem. Kit érdekel, hogy nem keres hónapokig a kovid miatt és ezért meg kell szűntetnie az üzletét, ahogy a fodrászt sem sajnálom, a masszőrt sem és senkit. Úgy kell neki, majd most megtanulják, hogy milyen ez;)

134. vidéki3 (válaszként erre: 133. - Channa*)
2021. máj. 20. 19:49
Miért kell általánosítani. Itt is legalább 3 "ügyfél" van, aki fizet/fizetne, de valamilyen oknál fogva nem engedi a bank. Nekünk meg el kell viselni a vállrándítást/terelést. Az ügyintéző nem akar/tud/mer igen/nem választ adni a kérdésre.
133. Channa* (válaszként erre: 132. - Vidéki3)
2021. máj. 20. 19:44

Vannak a nem köpködő ügyfelek, akik fel tudják mérni azt, hogy mit tudnak vállalni, és tudják, hogy a banki ügyintéző is egy munkavállaló.


Én nem irigylem a pénzét a gyári segédmunkásnak, de sok fiókos ügyintéző többet érdemelne, mert el kell viselniük, amit ti ügyfelek műveltek.


Még akkor is az ügyfél hőbörög az ügyintézővel, amikor a beinkasszált számlájáról nem vehet fel pénzt, pedig az is azért van, mert ő nem fizetett és nem az ügyintéző tehet róla, ahogy a ti esetetekben sem.

132. vidéki3 (válaszként erre: 131. - Channa*)
2021. máj. 20. 19:32

"Borzasztó, hogy egyes emberek mennyire rosszindulatúak és önzőek, meg álszentek." Ezt látod a tükörben?

Te ítélkezel, köpködsz mindenkire, aki nem ért Veled egyet. Valóban nem tartott senki fegyvert senki fejéhez. A szerződésben rögzített kamat és mindenféle költség

gondolom tartalmazza a bankos munkáját. Ha nincs a köpködő ügyfél, miből élne a bankos?

Amúgy hol írtam bankos ügyintézőről? Miért nézed le pl, a gyári szalagon dolgozó segédmunkást? Ha olyan jól fizet, holnap felmondhatsz és elslattyoghatsz jól fizető segédmunkásnak.

Kicsit elkéstél a "jó tanáccsal". Egészen pontosan azt fogom tenni. Folyamatban van, hogy az arcába vágjam a pénzét. Ja, hogy ezért még külön költséget is felszámít, legyen vele boldog.

131. Channa* (válaszként erre: 130. - Vidéki3)
2021. máj. 20. 19:05

Köszi!


Mi pont így vagyok az ügyfelekkel;)


Ha kell nekik a hitel, hitelkártya, bankbetét, folyószámla, akkor fizessék meg a bankosok munkáját.


Érdekesek az emberek. Te tudod egyébként, hogy nem a bankos ügyintéző találja ki azt, hogy neked mennyit kell fizetni a szolgáltatásért. És senki nem tartott fegyvert a fejedhez, hogy hitelt vegyél fel. Ezt sose felejtsd el! És nem a bankosok tehetnek arról, hogy te hitel nélkül nem tudsz megélni.


És az a bankos, akire te most a bődületes önzéseddel és rosszindulatoddal köpködsz, pont olyan alkalmazott, mint az aki dolgozik, pont annyiért, mint más munkakörökben, mások. Ráadásul sok esetben a gyári szalagon dolgozó segédmunkás többet keres a bankfióki ügyintézőnél.


És arról ne is beszéljünk, hogy ugyan úgy kirúghatják bármelyiket és mivel ők sem visznek haza zsákszámra pénzt a bankból, csak azt a fizetést, amiért megdolgoztak, így ők sem tudnak megélni a munaknélküliből.


Borzasztó, hogy egyes emberek mennyire rosszindulatúak és önzőek, meg álszentek.


Ha holnap beslattyogsz a bankba és kifizeted a hiteled, akkor nem kell kapcsolatban lenned a bankokkal és nem kell elviselni, hogy jól kiszúrjanak veled.

130. vidéki3 (válaszként erre: 128. - Channa*)
2021. máj. 20. 18:27
Majd ha ráérek, sajnálom őket. Nem fizetnek rá erre sem.
129. szőkelédi (válaszként erre: 127. - Vidéki3)
2021. máj. 20. 15:10
Igen ,olvastam én is . Nagyon boldoggá tesz a hír. Újra fizethetek pluszban pár ezret . Komolyan mondom,mintha direkt csinálnák egyes bankok . Most újra írtam ,hogy legyen nyoma legalább,hogy szeretnék fizetni , szeretném,ha úgy számolnák el a befizetést ,mint moratórium előtt. Miért nincs egy olyan jogszabály,hogy köteles a bank elfogadni az ügyfél befizetéseit? Majd megint jön a válasz ,hogy mennyire sajnálják,de ez a törvény... áááá ☹️🤪
128. Channa* (válaszként erre: 127. - Vidéki3)
2021. máj. 20. 13:15

Na igen!


A bankok másodjára dobtak ki egy több milliós fejlesztést;)

127. vidéki3 (válaszként erre: 97. - Szőkelédi)
2021. máj. 20. 12:46
Meghosszabbítják. "...a kormány augusztus végéig fenntartja a hitelmoratóriumot, utána nagy valószínűséggel türelmi időszak következik: aki nem akarja újrakezdeni a törlesztést, annak egy ideig még nem kell."
126. mostmúltam (válaszként erre: 125. - Szőkelédi)
2021. máj. 17. 16:47

Kamatemelés akkor volr, mikor megszüntettek a kedvezményes lakashitel kamatot vmikor '90- es evek elején. Akkor a felét elengedték, ha egyben kifizetted. Kifizettük.

Nekem is van 1000 ft betetkönyvben 2011- ből. Mergemben kiváltom.:-)))

125. szőkelédi (válaszként erre: 124. - Mostmúltam)
2021. máj. 17. 16:25

Persze ,sosem tudni . Ma nekem ,holnap neked...


Igaz , félve vesz fel az ember hitelt,de néha úgy hozza a sors. Az a baj ,hogy nincs biztos pont,azért gyerekkoromban még nem kellett félni a munkanélküliségtől, árfolyamkockázattól, kamatemeléstől. Arra emlékszem,mindent hitelre vettünk ,mert nem jutott rá,de végül minden meglett. Most is működhetne így ,és még akkor is lenne nyereség a bankoknak. Bár az is lehet,hogy túl sokan vannak.

Más:férjemnek volt 1000 Ft betét,2006 -ban maradt bent a bankban,múlt héten kivette 1406 Ft-t kapott 😀 a hitel nem így megy ...

124. mostmúltam (válaszként erre: 123. - Szőkelédi)
2021. máj. 17. 15:47
Nálunk az volt az ordenáré, hogy nem küldték ki időben az elszámolást (kaptak rá haladékot :-( ). Küldték, hogy holnaputántól xFt a törlesztő. Az kb. a havi jövedelem 80 %-a lett volna. Kiemelt ügyfélként :-( kegyet gyakoroltak, ha most átváltjuk forintra... Átváltottuk, kicsit több volt mint az eredetileg felvett összeg, amit már fizettünk 8 éve. Majd 4-5 hónap múlva megérkezett az elszámolás, miszerint visszajárt volna Y Ft. Azzal csökkentették a forintosított felvett hitelt. Tehát amikor közölték, hogy X Ft-tal tartozunk, Y Ft már visszajárt volna. Ezzel a hitellel megy most a hadakozás- (Soha ne mondd, hogy soha. Nem mertük bevállalni a "rossz adós" minősítést, ki tudja mikor van szükség hitelre. Nagyon nem szeretnénk, de...)
123. szőkelédi (válaszként erre: 122. - Mostmúltam)
2021. máj. 17. 15:36

Nekünk 600 volt pluszban,no de az akkor is más,hisz változó deviza volt. Előre tudtuk,hogy lehet több is vagy kevesebb is

Az más tészta ,hogy sehol sem láttunk frankot 🤭 .

Ez meg egy kamusegítség...ránk van erőltetve.

122. mostmúltam (válaszként erre: 121. - Szőkelédi)
2021. máj. 17. 15:18
Egyszer már kiszámoltam a CHF segítség mennyibe fájt. Ha ez kifut, ezt is kiszámolom.
121. szőkelédi (válaszként erre: 120. - Mostmúltam)
2021. máj. 17. 15:07
Én is kérdeztem,miért csökkent a hitelkeret,hisz nem is használom a kártyát . Jóváírjuk és visszaterheljük. Ha jóváírás történik miért mínusz van előtte ? Még mindig nem szántam rá magam,hogy pontosan kiszámoljam ,mennyivel "segítettek ". Várom a hivatalos bejelentést, augusztusig meghosszabbítva! 🤪🤪
2021. máj. 17. 14:17
Asszem, most valami más lesz. Eddig minden alkalommal e-mail-ben kérték, hogy azonosítsam magam számlaszámmal, vagy születési hely/idő/anyja neve. Most nem, hanem egyéb dokumentumok között van a jegyzőkönyv. Szerintük a bejelentés tárgya: "Az ügyfél kifogásolja a hitelszámlákon keletkezett tartozást". Nem, bmeg. Azt kérdeztem, mennyi a tőketartozásom. Miért tőke, ha egyébként kamat. Miért kevesebbel csökkent a tartozásom, mint amennyit leemeltek.
119. Channa* (válaszként erre: 118. - Szőkelédi)
2021. máj. 16. 19:31
Vagy 20 éve volt még nekem is tőlük egy hitelkártyám, de nagyon hamar megszűntettem és pont azért, mert úgy éreztem sosincs vége.
118. szőkelédi (válaszként erre: 117. - Channa*)
2021. máj. 16. 18:51

B.bank hitelkártya mindkettő. Euronics és T Mobile. Ezek régi konstrukciók.15 vagy 16 évesek .


Fiamnak és egy barátjának Tesco vásárlókártya úgyszintén Budapest bank . Ő is fizet folyamatosan ,aztán mégsem 😆.


Igen , izgalmas 🤭

117. Channa* (válaszként erre: 114. - Szőkelédi)
2021. máj. 16. 17:35
Neked egyébként hitel kártyád van vagy számlához kapcsolódó bankkártyád és hitelkereted?
116. Channa* (válaszként erre: 114. - Szőkelédi)
2021. máj. 16. 17:34

Izgalmas!


Nem értem ezt a bankot...

115. szőkelédi (válaszként erre: 113. - Mostmúltam)
2021. máj. 16. 16:51
Szoktam én is kutakodni károsultak után fórumokon fb-is ,hát elszomorító. 😒 Meg mikor oda írják ,hogy hazudik aki ilyet állít 😆 na akkor inkább kilépek.
114. szőkelédi (válaszként erre: 111. - Channa*)
2021. máj. 16. 16:47

"

Ha élni kíván a moratórium lehetőségével, nincs szükség külön nyilatkozat tételre. Bankunk nem fogja korlátozni kártyahasználatát, és késedelmi díjat sem számít fel.



Ha az eredeti szerződési feltételeknek megfelelően továbbra is szeretné fizetni hitelkártya kintlévőségét, akkor az eddig megszokott módon tudja rendezni. Bankunknál a hitelkártya esetében nem kell külön nyilatkoznia.



Kérdésem : Miről nyilatkozzak ,vagy miről ne nyilatkozzak ?

Szerinteted?

1 2 3 4 5

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook