Mit NE vegyél meg, még ha akciós sem! (beszélgetés)
nagyon fontos minden akciónál a lejárati időt megnézni sokk ember bele teszi a kosárban az élelmiszert mert akciós vagy ép egyet fizet kettőt kap nah igen de a lejárati dátummal mi van
A pennyben vettem tavaly egy sajt jellegű vmit aminek szó szerint hányás szaga volt(bocsi).Na azt nem ajánlom senkinek!
A legolcsóbb, nóném élelmiszert ne, sehonnan. Az akciós termékekkel még nem volt gondom. Soha nem volt büdös, romlott. Szerencsés vagyok, vagy mi.
Én alapban utálom a margarint! Undorító!
Aldis tortellinit neh!!!! Rémes!!!
Így igaz-egyszer akciós volt a csirkemell,vettem három kilóval,és szaga volt:O
Bárhol másutt vettem,Sp...r,vagy a piacon,mindig friss volt.Úgyhogy megfogadtam,soha többet-T----s hús!:o
Szerintem konkrét bolt is válogatja. Pl. én az egri Tacskóban még sosem vettem romlott húst vagy felvágottat, viszont a baktai úti ábécében az orrom előtt bontott párizsi volt romlott. A tacskóban én azt látom, hogy sok vásárló vesz valamit a tejes, húsos pultnál, aztán félúton meggondolja magát és kirakja a boroknál, meg a vécépapíroknál. És szerintem ezek gyakran visszakerülnek utána a helyükre. De ha megcáfol valaki, annak én csak örülök! :)
Én a T.sco-ban vásároltam akciós csirkecombot a pultostól (nem előre csomagolt). Aznap jöttek vendégek, ebédre sült csirkecombot készítettem és az összes romlott volt!!! Soha többet! Ekkora égést...
Párizsit, és virslit már sehol sem lehet venni, egészen más technológiával gyártják, mint régen. Ehetetlen. A többi felvágott tele van zsírral, a sonkákat úgy rakják össze. Maga a hentes is másutt vásárol.
Sajnos a múltkor beleestem abba a hibába,hogy vettem náluk virslit vagy három csomaggal is,ami aznap járt le.Sajnos nem figyeltem meg kivételesen a dátumot:(
Ráadásul nem a legolcsóbb virsliről volt szó-másnap vettem észre a hűtőből kivéve,hogy nem a legfrissebb.Kutyáim ették meg-így nem vittem vissza.Másnap megtaláltam a blokkot is.
Rettentő dühös voltam:O
Állítólag le kell vegyék a polcokról,nem árulhatnak aznap lejáró termékeket.
Ezt egy kiskereskedőtől tudom,-szigorúan büntetik.
Nem is emlékszem, hogy olyan húst vettem volna ott, ami tetszik. Vagy öreg volt, vagy inas, vagy romlott.
Ez a sztori ismerős.
Múlt nyáron,mikor a telkünkön nyaraltunk-mi is találkoztunk egy penészes csomagolt kenyérrel.
Visszavittük,azt mondták-a gyártó hibája,mert a melegben,az üzletek polcain-a helytelen tárolás miatt megpenészedik,és javasolják,hogy tegyük a hűtőbe-persze ők nem tehetik be.
Pár évig dolgoztam egy nagyobb boltban,önszorgalomból,én voltam a szavatosságfelelős,hát volt mit kiszedni.Ezt azért írom,mert így el tudom képzelni egy multinál micsoda munka lehet ez.Minap az egyikben felfedeztem egy csomagolt penészes kenyeret,hát mosolyogva vittem oda,az éppen pakoló eladónak.
A "spur" nevű áruházlánc üzletpolitikája a következő.
Írjunk rossz árat,vagy egyáltalán ne írjunk ki árat, a vevő úgyis megveszi, mert kell a kaja. Az meg kit zavar,hogy 10-100-1000 Ft-tal többet fizet? Úgysem mer reklamálni, mert akkor meg csúnyán néznek rá, hogy feltartja a sort.
Hát,elég alja minőségiek a hústermékei-és akkor még finoman fogalmaztam.A húst,mindig egy -két jól bevált helyen veszem.
nem én abszolút nem vagyok sértődékeny típus,meg érdekel az emberek véleménye.Ez aranyos ahogy leírtad ezt a hálós dolgot.A raktárak mindenhol jól vannak szellőztetve,mert ugye amikor beáll egy kamion akkor a rámpát le kell nyitni és ugye elég nagy egy kamion tehát elég nagy ajtó is van rajta.A raktár majdnem akkora mint az eladótér.Szektoronként,és azon belül osztályonként,az osztály forgalmától és termékmennyiségétől függően 3 emeletes állványaik vannak amin a termékeket raklapon tárolják.A szellőző folyamatosan megy és háló is van rajtuk.És az ajtóval mi a helyzet amin ki be közlekednek a vásárlók?Ezért mondom,hogy sajna képtelenség,meg bárki behozhat egy bogarat pl a ruháján.Nem veszi észre az ember és mondjuk a naci szárán kúszik egy ici pici kis kukacka ami bent leesik.Ne érts félre nem kötekszem csak ilyen apróságok is előfordulnak.Meg sajna előfordúl,hogy a gyártónál a csomagolás előőt belekerül valami a zacsiba.Emlékszel,egyszer volt a tvben amikor egy sörös üvegben volt egy egér,vagy valami ilyesmi volt.Az is a palackozásnál került bele.
A raktárakban szerencsére még nem jártam és tudom bárhonnan jöhetnek oda is ezek a jószágok, de talán a zsúfolt helyiségek ugyanúgy tehetnek erről, mert lehetetlen átlátni ezeket.
Ne vedd sértésnek hogy leírtam, de így jártam nem egyszer és nem egy helyen.
Egy biztos, többet kellene szellőztetni és azokra is felrakni hálókat, hogy kevesebbet tudjanak a bogárfélék bekúszni-mászni.
Soroljam? P-vel, C-vel,T-vel, stb kezdődő nevek mögött, de hát a rossz tárolás követeztében fordul elő.
Na igen megpróbálunk figyelni,ill.most remélem a kollegák.Biztos láttad már hogy van kirakva a termék.Nincs midegyik egyesével kirakva,úgy pedig elég nehéz észre venni,ha valamelyik belsővel történik ez.Sajnos kivédhetetlen,hogy a raktárba,az eladótérbe ne másszon be 1-2 nem kívánatos állatka ,bogárka a szellőzőn keresztül,az autómatán nyíló ajtón,a raktárba az áru átvétele közben amikor nyitva van a kamionbeálló.És ez így működik a kisebb üzletekben is.Szerintem mindenkihez jött be a lakásba ajtón,vagy ablakon keresztül 1-1 állat.Pók,szúnyog..és a piacon vásárolt,vagy akárhol vásárolt gyümölcsből is elődughatja 1-1 kukac a fejét.Szóval szerintem ezek kivédhetetlenek.Van ötleted esetleg,hogy tárolják a lisztet?,mert ha adsz valami jó ötletet továbbítom szívesen!A liszt,és bármi más úgy érkezik,hogy ugye 6-10-12-20db van össze fóliázva mint az ásványvíz.A gyártó összerakja egy raklapra.Azt is körbefóliázzák.Az beérkezik vagy a központi raktárba,ahonnan általában még az nap kiküldik az áruházba,vagy egyből a gyártótól jön.Leszedik raklapostól,fóliástól a kamionról ami vagy egyből kikerül az eladó térbe,vagy a raktárban marad úgy ahogy van felkerül egy álványra,ami legkésőbb következő estig kikerül az eladótérbe.Legalább is nálunk így működött,és jártam 1-2 ásik madarasban és ott is így volt.Szerinted hol a hiba?Tényleg meghallgatok minden jó ötletet és szívesen továbbítom,mert én ugyan úgy vásárló is vagyok mint akárki más.
A madarasban akciós most 1fajta tejszínhab. Ne vegyétek,nagyon mű!
Ezt, amit most írok, nem csak egy nagyáruházban, hanem sok kisebben is észrevettem.
Rosszul tárolják a lisztet, nemegyszer vittem már haza úgy, hgy mikor kibontottam, még aznap, a belső részén egy hatalmas kukac virgonckodott.
A polcon látható molylepke-szerű valamikről nem is beszélve :( Ha csak egy pici luk van a zacskó oldalán, lehet viszel haza némi zsizsiket is.:(
Szóval erre is figyeljetek.
Lehet most meg fogtok utálni,de én is egy multiban dolgoztam,a madarasban.Igen sajna időnként van olyan ,hogy nem egyezik a polcon lévő ár,és a pénztárgépben az ár.Erről nem mindíg az alkalmazottak tehetnek,főleg nem a pénztárosok,pedig mindíg rajtuk,és a vevőszolisokon csattan az ostor.Van sajnos amikor a rendszer kap hülyét.Általában reggel minden osztály azzal kezdi,hogy kirakja a polcra az új árakat amik változtak,mivel nap mint nap változnak,ha van akció,ha nincs.Van olyan osztály ahol kb.100terméknek is változik az ára egyik napról a másikra.Általában egy osztálynak egy vezetője van és előfordúl sokaknál,hogy több ezer termékre kell figyelni,és valljuk be ez egy kicsit nehéz.Van olyan vezető aki kiveszi a szabadságát,és még is bent kuksol az irodába,mert vannak határidők amiket teljesíteni kell.Van egy pár senior akik több osztályt,szektort tartanak kézben és felügyelik az osztályt vezető munkáját és adják az instrukciókat.Ezek az emberek nem 8 órát dolgoznak egy nap,hanem jóval többet.Én dolgoztam osztályon is és a pénztárban is.Az is elég nehéz,hogy a termékek szavatosságát az utolsó darabig tudjuk,mondjuk pl.a csokiknak.Valaki megszámolta már hányfajta csokival találkozott egy ekkora áruházban.A tej ennél egyszerűbb.A szavatosság idő meg van jelölve a termékeken,de van úgy,hogy a gyártó cég hibázik ,és akkor is az áruházat,az alkalmazotatt szidják,holott nem mi tehetünk róla.A vevőszolgálaton kaptunk már tejet a nyakunkba,mert a szav idő szerint még jó volt,de amúgy meg volt savanyodva.A kedves vevő,meg fogta és hozzánk vágta.Én nem védem a multikat,vannak hibák időnként,de ki nem hibázik!?Érdekes egyébként,mert olyan vevővel még nem találkoztam,aki azért reklemált volna,hogy egy terméknek a polcon 1000ft volt az ára ,a pénztárnál meg csak 700ftot fizetett,és szeretné a különbözetet odaadni.Fordítva annál inkább.
Ugyanennél a pizza cégnél rendel a növérem rendszeresen,de még sosem tapasztalta ezt!Talán függ a várostól is.Én csak kb.3-4 szer kóstoltam és akkor jó volt.
D.n P.p. pizzéria házhozszállítás - romlott tojás, homokos rukkola a pizzán.
Felétek lehet,hogy így van,de felénk figyelni kell nagyon más áruházakban is,mert más árat ad ki a gép,mint ami a polcokon van.
További ajánlott fórumok: