Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Miért nincs Wi-Fi és mobilinternet sem a telefonomon? fórum

Miért nincs Wi-Fi és mobilinternet sem a telefonomon? (tudásbázis kérdés)


2017. nov. 18. 12:07

Dehát a Gugli is kidob sok találatot rá

"samsung galaxy nem kapcsol be"

22. kristo_f (válaszként erre: 21. - Ibolyka43)
2017. nov. 18. 12:05

Nem volt mert nekem tárcsás telefonom van :)

De ha Samsungom lenne , inditanék "széf módot"

[link]


Ha ez sikeres akkor egy harmadik program, applikáció, csinálja a gondod

Törölni kell


És átolvasgatnám ezeket a pontokat

[link]

2017. nov. 18. 04:11

Volt e hasonlo esete valakinek.

Az akut kivettem es ismet visszatettem,de semmi feny.

Valaszotokat koszonom.

2017. nov. 18. 04:08

Szervusztok

Egyaltalan nem lehet bekapcsolni a Samsung J 5 -os telefonomat,az este semmi baja nem volt ,meg 50 % toltottsege volt .

19. Regin_a (válaszként erre: 17. - Loretta16)
2017. nov. 16. 21:31

Azért én ráeresztenék valamilyen kép visszaállitó progit

[link]

2017. nov. 16. 17:03

nekem mindíg azt mondják a gyerekek,hetente legalább egyszer kapcsoljam ki,és indítsam újra,de csak akkor jut eszembe ha eltünik a wifi

örülök hogy sikerült

2017. nov. 16. 09:28
Megoldódott a probléma, részlegesen. Visszaállítottuk gyári beállításra, egy kollégám javaslatára. Wifi van, mobilnet is viszont eltűnt kb.300 kép a telefonról. Nem tudtam gépre tenni előtte őket, mert nem érzékelte az usb-t. Köszönöm mindenkinek a segítő szándékot:)
2017. nov. 15. 21:57
Én csak annyit kérdeztem, tudtok-e segíteni. És minden egyes fórumban vannak olyan emberek, akik meg akarják mondani a frankót. Nem a segítség az elsődleges cél, hanem mások lefikázása. Aki segíteni próbált, köszönöm nekik! Még nincs megoldás, holnap viszem a szervizbe. U.i.: Miért nem lehet elismerni, hogy mások nem tudnak annyit, mint egyesek? Viszont ez fordítva is igaz...
2017. nov. 15. 21:34

Fura. Én első körben a beállításaimat nézném meg, ha az ok, akkor azt, hogy van-e szolgáltatás.

De hát, mindenkinek másként kattognak a kerekei.:)

2017. nov. 15. 20:56
egy telefont azért megér, nem kerül semmibe
13. babyapocakban (válaszként erre: 12. - A03dd05915)
2017. nov. 15. 19:15
Mert sem a mobilnet sem a wifi nem megy rajta. Az akár két külön szolgáltatóhoz is tartozhat.
12. a03dd05915 (válaszként erre: 11. - Babyapocakban)
2017. nov. 15. 18:58
Te ezt honnan tudod?🤓
2017. nov. 15. 18:55
Ez a telefon hibája, mit kezdene vele az internetszolgáltató?
10. neni1
2017. nov. 15. 14:13

Nekem épp ilyen gondom volt két héttel ezelőtt!

Egyszerűen nem engedte bekapcsolni a Wifit! A mobil netet tudtam használni rajta!

Szervízbe kellett vinnem, egy hét alatt kész lett!

2017. nov. 15. 11:54

milyen szolgáltatód van ?

hívd fel az ügyfélszolgálatot

8. a03dd05915 (válaszként erre: 6. - Loretta16)
2017. nov. 15. 11:22
Szolgáltatódat hívtad már? Ott hatékonyabb segítséget tudnak nyújtani, mint egy hoxa fórumon.
2017. nov. 15. 11:19
lehet elnyomtál rajta valamit
2017. nov. 15. 11:08
Újraindítás nem segített...:(
2017. nov. 15. 10:33
kapcsold ki, indítsd újra, az enyém is csinál ilyet
4. gizus58 (válaszként erre: 2. - Loretta16)
2017. nov. 15. 09:58
Kapcsold ki és indítsd újra.Általában szokott segíteni.
2017. nov. 15. 09:38
Újraindítás?
2017. nov. 15. 08:34
Tegnap óta se wifit nem érzékel a telefon, se a mobilnet nem működik. A beállításoknál passzív módban van mindkettő, és nem engedi aktiválni. Mi a teendő? Többen ajánlották a gyári helyzetbe való visszaállítást. Volt valakinek hasonló esete? (Huawei)
2017. nov. 15. 08:32
Miért nincs wifi és mobilnet sem a telefonomon?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook