Kérdeznék a tanár-diák kapcsolatról! (beszélgetés)
Kedves fórumindító! A tanár-diák kapcsolat a felnőttoktatásban is etikátlan, és vissza is lehet vele élni, de máa baj is lehet vele szerintem. A diák lelkileg mindig "felnéz" a tanárára, ami később is megmarad. Ez gátja lesz a későbbi harmónikus, egyenrangú kapcsolatnak.
Iskolán kívül sokkal egyszerűbb megtalálni az igazit.:))
El tudod dönteni, hogy mit tennél bizonyos helyzetekben?
Ha felkészületlenül állna egy számonkérés elé?
Átengednéd akkor is, ha semmit nem tudna? Vagy szemrebbenés nélkül megbuktatnád?
Ha ez utóbbi, akkor semmi akadálya a kapcsolatnak! :))
Hello!
Én szintén tanár vagyok. A mi iskolánkban az igazgató szigorúan veszi az ilyeneket. Úgy mondja "munkakönyv kiadós" kategória. Vagyis nem tűri az efféle ballépéseket! A két lépés távolságot meg kell tartani, mert mindig csak a gond van belőle. Hatalmat adsz a kezébe annak a fiatal lánynak, aki akár derékba is törheti a karrieredet. Mérlegelni kell. Egyik oldalon a munkád, a kollégák megbecsülése áll, másik oldalon a fiatal lány szerelme, vagy mi???...Ha össze jösztök és híre megy, gondod lehet a kollégákkal, az igazgatóddal, a lány szüleivel...én a nem mellett szavazok!!! Legyünk reálisak! Pedagógus tudja hol a helye!! Van a normál életben olyan lány, aki ugyanazt nyújthatja, amire szükséged van - komplikációk nélkül...!!!
Te jo eg ! hol elsz ? milyen is a mai ottani tarsadalom ?
Hogy lehet enyire tele intrigakal ? ( olvastam egy par beszolast ) engem inkab egy Orwell regeny fele tersadalomra emlekesztett.
Hat mind ketten felnött emberek vagytok ! vagy nem ? milyen gyamsag alatt letezik a töled emlitett iskola hol dolgozol ?
Tudod - e hogy ha valami is törtenne ha negativ konzekvenciat keltenne a viszonyotok akkor nugodtam meg a EU - birosagra az emberi jogok NEM betartasaert perelheted az egesz mindenseget ?
Nyugodtan lehet egy normalis kapcsolat egy felnöt fokon kezelö relacio felepites ket ember köszt .