Kempingezés családdal: kezdő vagyok, minden érdekel (beszélgetés)
Nahát, milyen hasznos ötleteket adtatok, köszönöm! :)
Autóval mennénk egyébként.
Egy kis ásót sem felejtsetek körbeárkolni a sátrat,mi a legelső kempingezésnél megjártuk.A hüle németek árkoltak,a magyar meg csak nézte,éjszaka a német békésen aludt a hüle magyar meg mentette a menthetőt.
Szerintem nem lehet minden kempingben szabad tűzön főzni.
..na nem mondod..;) hogy napelemes telefonfeltöltöt is kreáltál.. akkor gondolom bicajjal voltál uton..
a Teve/tv meg minek..? :DD
Egy kis kalapács a cövek leveréséhez és egy szárító kötél,hogy nagy szélben ki tudd kötni a sátrat egy fához.Ha parton vered le a sátrat ne legyen az ajtó a víz felé.
Összecsukható asztal,kemping székek.
Kocsival mentek?
A gázföző nem csak azért kell, hogy főzz mert azt szabad tüzön is megoldhatod bográcsban hanem gyerek mellett a melegítéshez.Mi jó 20 évvel ezelőtt sokat sátoroztunk,volt,hogy két gyerekkel 3 hónapot Szántódon voltunk.
Ja és egy kislakat is kell,hogy a zippzárokat be tudd zárni ha elmentek valahová.
Szia!
Mi többször voltunk már így nyaralni kempingben.
Nekünk 1 hálófülkés sátrunk van, de ez gyerkőctől is függ. Felfújható matracot vittünk és pumpát hozzá mindenképpen. Magunk főztünk.
Helyszínnel, felszereléssel, főzéssel kapcsolatosan mit szeretnél tudni? Szívesen segítek.
Sziasztok!
Nyárra sátoros nyaralást tervezünk. Két felnőtt, egy kisgyerek, Horvátországba mennénk kb. 1 hétre. Persze nem csak ez az egy alkalom lenne, mennénk ide-oda hosszaúhétvégékre is. A lényeg az, hogy sosem csináltunk még ilyet, pláne nem gyerekkel. Ezért minden hasznos tipp érdekel a sátorozással kapcsolatban (nem vadkempingeznénk :).
Arra gondoltunk, hogy két hálófülkés sátrat veszünk, mondjuk ilyet: [link]
Felfújható matracokra gondoltunk, kényelmesebbnek tűnnek, mint a polifoamok.
Megszakadni nem akarunk a főzésben, de talán mégsem lenne fölösleges egy olyan gáz főző izé... Vagy fölösleges?