Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Hogy érek el egy élő hangot a 1430-on? fórum

Hogy érek el egy élő hangot a 1430-on? (tudásbázis)


2012. dec. 2. 11:54
Sikerült megoldanom! Pár "állomást" végig kellett járnom :) De megvan, köszönöm mindenkinek!
13. 36a26f5226 (válaszként erre: 11. - 5146e98818)
2012. dec. 1. 14:58
Így van! Türelem kérdése, és bárki eljut az ügyfélszolgálat élő hangjához. Nekem mindig sikerült, kivétel nélkül.
12. 36a26f5226 (válaszként erre: 10. - Roza78)
2012. dec. 1. 14:57

Nekem mindig volt, érdekes... csak végig kell hallgatnod, hogy megtudd, és kitapasztald, hogy jutsz el hozzájuk. Csak türelem kell hozzá.


Válaszd mondjuk a műszaki beállításokat, vagy lemondást, vagy számlainformációt, és tőlük eljutsz hozzájuk is. Csak hallgasd végig, és tudni fogod, hogy melyik billentyűvel.

11. 5146e98818 (válaszként erre: 1. - Bb439e0ca9)
2012. dec. 1. 10:03

Úgy hogy előtte fél órát egy géppel beszélgetsz, felhívja a gép a figyelmedet néhány kedvező ajánlatra, majd végül közli a hogy pillanatnyilag nincs elérhető munkatárs.

Ha nem adod fel, egyszer majd szerencséd lesz.

10. Roza78 (válaszként erre: 5. - 36a26f5226)
2012. dec. 1. 08:59
Ez rendben van amit beirtal én meghallgattam legalább 10x ,csakhogy bármit nyomtam mindig a gép válaszolt, nincs olyan opció, hogy kapcsolják az ügyfélszolgálatot.
2012. dec. 1. 08:59
Köszönöm! Megpróbálom akkor így, ahogy leírtátok!
2012. dec. 1. 07:36

Nehezen!!!! Én egyik reggel szendvedtem a T-homeos netemmel.... kb félóra volt, mire egy emberi hang válaszolt. Viszont nagyon kedves volt, még a problémán is segített... én összevissza lépkedtem a menüben...:S Sok sikert hozzá!


Ezek jók, amiket a többiek beírtak, csak ígyis sokáig tart, amíg kapcsolnak valakit.

2012. dec. 1. 07:28

[link]



[link]



1430 önkiszolgáló ügyfélszolgálat - YouTube

► 2:37► 2:37


www.youtube.com/watch?v=2WYBVz0Ptns2012. jún. 8. - 3 perc - Feltöltötte: MagyarTelekom

SMS önkiszolgáló ügyfélszolgálatby MagyarTelekom36 views · IPTV hasznos ... T-mobile feltöltőkártyás ...

További videók erre: t-mobile önkiszolgáló ügyfélszolgálat 1430 »



1430 önkiszolgáló ügyfélszolgálat - T-Mobile Videos : Firstpost Topic

firstpost.com › Topics - Tárolt változat - Oldal lefordítása

24 Aug 2012 – Tudta, hogy ügyeit telefonon ügyintéző közreműködése nélkül, önállóan is intézheti? Ebben a filmben megmutatjuk hogyan. T-Mobile. Együtt.



Egyre népszerűbbek az önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületek

www.telekom.hu/sajtoszoba/.../2012/november_28 - Tárolt változat

1 napja – A T-Mobile előfizetők ügyintézését az év elején bevezetett díjmentes, úgynevezett USSD Önkiszolgáló ügyfélszolgálati felület teszi teljessé.

2012. dec. 1. 07:26

google a barátunk!


Én is annyit írtam be, hogy t-mobile önkiszolgáló ügyfélszolgálat 1430, és olálá, máris kidobott egy rakás választ.

2012. dec. 1. 07:26

[link]



Elérhetőségek

Ügyintézés módjai

Honlapunkon

SMS-ben

USSD kóddal

Mobilon internetezve

Telefonon

Üzletünkben

Vásárlás

Domino online feltöltés

Szuperszerviz

Hívásforgalmi tájékoztató

Számlaismertető

Domino útmutató

Gyakori kérdések

Lefedettség

Üzletszabályzatok

Tanúsítványok

Dokumentumtár


Nyomtatás

Telefonon

Hívja ügyfélszolgálati telefonszámainkat az év bármely napján, 0-24 óráig a T-Mobile magyarországi hálózatából díjmentesen. Számos ügyet gyorsan és várakozás nélkül elintézhet telefonos önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon, valamint ügyintézőink is készséggel állnak rendelkezésére.

Mit intézhet el telefonon?

Havidíjas előfizetés esetén Domino előfizetés esetén

a 1430-as számon hívható lakossági telefonos

ügyfélszolgálatunkon az alábbi lehetőségek közül választhat:

Önkiszolgáló ügyfélszolgálat, díjcsomagváltás és tudakozó


1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.

2. Válassza az "1. Önkiszolgáló ügyfélszolgálat, díjcsomagváltás és tudakozó" menüpontot.

3. Válasszon az alábbi ügyintézési lehetőségek közül:


Tudakozó használata

Díjcsomagváltás

Szolgáltatások és biztonság

Számlázás, egyenlegek

Aktiváló kód megadása és tájékoztató az önkiszolgáló használatáról


Akciók és díjcsomagok megismerése


1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.

2. Válassza a "2. Akciók és díjcsomagok" menüpontot, ahol tájékozódhat és akár meg is rendelheti ajánlatainkat:


Aktuális készülék- és egyéb akciók

Díjcsomagok és kedvezmények részletei

Értékesítéssel, szerződéskötéssel és házhozszállítással kapcsolatos tudnivalók


Szolgáltatások megismerése és megrendelése


1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.

2. Válassza a "3. Szolgáltatás információ és megrendelés" menüpontot, ahol megismerheti és megrendelheti alábbi szolgáltatásainkat:


Hívással kapcsolatos szolgáltatások

SMS, MMS, hangposta

Mobilinternet, WAP, t-email

Mobil TV, Dallamcsengő

Mobilvásárlás

Személyes adatok biztonsága

Roaming


Számlaügyintézés, reklamáció


1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.

Válassza a "4. Számlainformáció, reklamáció és tartozással kapcsolatos ügyintézés" menüpontot, ahol elintézheti az alábbiakat:


Részletes számla, csekk és számlamásolat kérés

Tartozásrendezés

Egyenleglekérdezés

Számlainformációk lekérése

Számlareklamáció

Hóközi díjfizetés


Műszaki beállítások és segítségkérés


1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.

Válassza az "5. Műszaki beállítások és segítség" menüpontot, ahol segítséget talál az alábbiakban:


Mobilinternet-szolgáltatás és eszközök

MMS, SMS, WAP beállítások

Mobil TV beállítás

Általános készülékinformációk és beállítások


Lopott, elvesztett kártya felfüggesztése


1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.

Válassza a "6. Lopott, elvesztett kártya felfüggesztése" menüpontot.


Kedvezményes készülékcsere és Kapcsolat program


1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.

2. Válassza a "7. Kedvezményes készülékcsere és Kapcsolat program" menüpontot, ahol akár az előfizetésre vállalt hűségidőt is lekérdezheti


Tájékoztató az ÁSZF-változásokról


1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.

2. Válassza a "8-as, ÁSZF-változásokról" menüpontot, ahol tájékozódhat az általános szerződési feltételek aktuális módosításairól.


Gyors ügyintézés rövid kódok használatával


1. Hívja Lakossági ügyfélszolgálatunkat a 1430-as telefonszámon.

2. Válassza az "1. Önkiszolgáló ügyfélszolgálat, díjcsomagváltás és tudakozó" menüpontot, azon belül pedig a 6-os almenüpontot.

3. Adja meg a módosítani kívánt szolgáltatás háromjegyű rövid kódját.


A rövid kóddal elérhető szolgáltatások teljes listáját itt éri el


Mi szükséges az ügyintézéshez?


Telefonos ügyintézéskor megrendelés vagy beállítások, bizalmas információk esetén azonosításra van szükség.


Telefonos ügyfélszolgálatunkon hangjával is azonosíthatja magát!


Nem kell jelszavát megjegyeznie, rögzített hangminta alapján azonosítjuk

Egyszerűen, kényelmesen intézheti ügyeit telefonos ügyfélszolgálatunkon


Részletesen a hangazonosításról


Telefonos ügyfélszolgálatunkon 5 számjegyből álló szerződésszintű jelszavával is azonosíthatja magát. Ezt a jelszót havidíjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adta meg. A jelszót, kérjük, Ön is kezelje bizalmasan! Ha elfelejtette jelszavát, a My T-Mobile belépő felületén vagy személyesen T-Pontjainkban igényelhet újat.

Segítség a telefonos ügyintézéshez

Havidíjas ügyfeleinknek [pdf, 46 kB]

Domino kártyás ügyfeleinknek [pdf, 45 kB]

Mix díjcsomagos előfizetőinknek [pdf, 44 kB]

2012. dec. 1. 07:24
én a 1412-t hívtam
3. Roza78 (válaszként erre: 2. - Bb439e0ca9)
2012. dec. 1. 07:20
Nekem egyszer sikerült hosszas próbálkozás után, de már nem emlékszem hogyan.
2012. dec. 1. 07:11
Szeretnék beszélni egy élő hanggal a T-...ügyfélszolgálatán. Mik a lépések? Működik hétvégén is? Egy szolgáltatáson szeretnék módosítani. Megköszönném, ha segítene valaki, fontos lenne.
2012. dec. 1. 07:03
Hogy érek el egy élő hangot a 1430-on?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook