Futárcég kárbejelentés (beszélgetés)
Alap esetben a feladási ár 15x fizetik ki kártérítésként.
Az én esetemben az kb 15e forint.
Ha a feladott áru értéke meghaladja az alap kártérítést , akkor tudok igényelni kártérítés 300e forintig
De ehez kérnek dokumentumokat , amivel bizonyítom az értékét.
A szállítólevelet/feladóvevényt nem nekem kell kitöltenem. Csak neten kell megadnom pár alap adatot ( email , t.szám , név , és a kézbesítés helye) és a többit a futár intézi. Most használtam negyedszerre ezt a futárcéget.
Most már 3. napja kallódik a csomag , legközelebb csak hétfőn tudnak utánna nézni.. :/
Egy napos szállításban jóval kissebb a rizikó mint az egy hetes szállítában. Bele sem merek gondolni , hogy ilyenkor mi történik a csomaggal. Az is érdekes , hogy a címzetlen csomag nincs a központi elosztóban :/
Nagyon kellemetlen..
Szerintem olvasd el a futárcég garanciavállalását (neten biztosan fent van).
Azon csodálkozom, hogy a szállítólevélen/feladóvevény nem szerepeltetik a szállítmány értékét. Ezt a posta is megteszi, épp az ilyen esetek miatt.
Ez lenne a garanciavállalás alapja.
Ha a feladáskor ezt nem írták rá, akkor tk. bármennyit követelhetsz rajtuk.
Eladtam egy terméket , amit futárcégen keresztül küldtem el.
Sajnos elhagyták a csomagom.
Kénytelen leszek kártérítési igényt benyújtani a cég felé.
Hogyan tudom bizonyítani , hogy a feladott termék értéke ténylegesen annyi , mint aminek én mondom ? ( 90.000ft)
Nincs számlám a termékről ( ha lenne is , az most ott lenne benne az elhagyott csomagban)
Csak a hírdetésemről van képem ,amin a 90 ezres ár van feltüntetve , valamint a vevővel való beszélgetésem , amelyben megbeszéltük hogy elküldöm neki az adott terméket.
Valamint más hírdetések alapján tudnék egy átlagárat mondani nekik ( ami 80-100e ig terjed) de ezek ugye nem hivatalos dolgok....