Digi tv (beszélgetés)
Szia,
Nekem kábeles Digi-m van...
Üdv,
Mókus
Anyukám szeretné a Muzsika Tv-t, viszont nekünk ilyen csatornánk már nincs, Régen volt egy rövid ideig, azután pedig fizetni kellett volna érte így nem rendeltük meg. Most mégis szeretnénk, de nem tudom miért mifelénk a digisek mindig mindent olyan sokáig "intéznek". Most láttam az egyik oldalon ezt:
A Muzsika Tv és a magyar nyelven fogható DOQ nem a DIgi Tv csomagjának részei, csupán a Digi Tv-s beállításokkal fogható szabad csatornák - amelyeket a forgalmazó bármikor kódolttá tehet! Jelenleg azonban nézhető bármelyik Digibox segítségével a Digi csomag részeit képező csatornák mellett. Ha nézni szeretnénk, az alábbiakat kell tenni:
Hyundai digiboxok esetén:
Menü/Telepítés/TP szerkesztés keresés---> TP frekvencia sorra lépve OK, majd beütni: 11747, Polarizáció: Horizontális, Symbol rate: 28000, majd "SZABAD"-ra OK gomb és ezzel megkezdődik a TP lekeresése. Ha végzett, EXIT-tel kilépdesünk a menüből és ezután a csatornalistában az aktuális lista legvégén megtaláljuk a letöltött csatornák között a fenti 2-t.
Humax digibox esetén:
Menü/Üzembehelyezés/Kézi keresés--->11747 Horizontális 28000 azután keresés, majd balra nyíllal kilép és OK a Mentésre. A keresés után itt is a lista legvégére kerül a letöltött csatorna.
A kérdésem az lenne, hogy ez legális-e és hogy ezzel "elronthatok-e" valamit.
Kérem aki tud segítsen!
Sziasztok,
Tudja valaki a DIGI bankszámlaszámát?
Mi már szerencsére megszabadultunk ettől a cégtől.
Azt gondolom, hogy fizetés előtt telefonon meg kellett volna kérdezned, hogy akkor hogy is van ez? Nem vesztettél volna azzal semmit.
Jaaa...így már értem.Így könnyű, hogy volt már egy másik tányér.:)
Idemásolom a szerződés erre vonatkozó részét.
Íme:
".....Előfizető köteles a Berendezést (beltéri+kültéri egység, a Kártyákkal, valamint az összes
tartozékkal és kiegészítővel együtt az eredeti dobozában) a Szolgáltató által kijelölt
forgalmazónak, rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban, a Szolgáltató által
meghatározott helyen és időben visszaszolgáltatni. (A felmondás időpontjának a felmondás
Szolgáltatóhoz történő beérkezését fogadják el a felek.) A Berendezés rendeltetésszerű
állapotának megőrzése érdekében az Előfizető köteles a Berendezés leszerelését szakemberrel
elvégeztetni. A leszerelés költségei az Előfizetőt terhelik. A leszerelést végző szakember az
elvégzett munkáról köteles jegyzőkönyvet készíteni. Az elkészült jegyzőkönyvet vagy annak
másolatát Előfizető köteles a Berendezés(ek) leadásakor az iratok mellé csatolni. Amennyiben
az Előfizető nem, vagy rendeltetésszerű használatra alkalmatlan állapotban szolgáltatja vissza a
Berendezést (annak valamennyi tartozékával és kiegészítőjével együtt), köteles annak
(azoknak) a jelen pontban meghatározott ellenértékét Szolgáltató részére megtéríteni..."
Na de mi van a beltéri egység árával - a 12.000 Ft-al - amit kifizettetek amikor beüzemelte a szerelő.Ezt lenyelik vagy mi?
És akkor ezen felül még fizessek a szagembernek is, mer' eljött négy csavart kiszedni a falból...viccesek ezek a digiék nagyon.
Szia!
Nálunk az volt a helyzet, hogy amikor bevezettük a Digit, akkor már volt egy parabola antennánk. A szerelő megkérdezte, hogy kell-e az nekünk. Mivel nem volt rá szükségünk, ezért elkérte magának, így cserébe megkaptuk helyette a Digi antennát ingyen. Ez szerintem egy maszek akciója volt a szerelőnek. Így viszont nem kellett leadnunk az antennát, mikor lemondtuk a szolgáltatást.
Mi van, ha mégis leszeded? Akkor újra fölteszi, hogy ő szedhesse le? Nevetségesek, az biztos. A párom simán leszedte, semmi baja nem lett.
Szia,
köszi az infót.
A szerződésben az van nekünk, hogy a kültéri egység az a szolgáltató tulajdona.A weboldalukon az ÁFSZ-ben csak annyit írnak, hogy szakember kell, hogy végezze a tányér leszedését...naná, utoljára még jó alaposan lehúzzák a volt ügyfelet...de, hogy mennyivel azt persze nem merték odaírni...
Amúgy nektek mennyit számítottak fel a tányérért?
Vagy azt nem tőlük vettétek?
Szia!
Amikor mi megszüntettük a Digi tv-t, akkor a párom mindent maga szétszedett, és személyesen bevitte a legközelebbi irodájukba a holmikat, ami az övüké volt. Így nem kellett sem szerelési, sem kiszállási díjat fizetni. Igaz, hogy a tükör a mienk volt, tehát azt nem kellett visszaadni.
Valaki tud infót arról, hogy szerződés felmondásakor mennyit kér a szerelő a tükör leszedéséért?
Mi van ha én szedem le?
Látom senki sem elégedett igazán. A csatornákkal nincs bajom, viszont azon fel voltam háborodva, hogy amikor átkódolták a műhold miatt magukat, akkor csak ideküldtek egy kártyát, hogy "oldd meg barátom, ahogy tudod." Szerelőt kellett hívni, aki viszont őket hívogatta, dolgozott náluk ugyan, de neki sem ment simán. Én fizettem őt, a DIGI pedig megkérdezte, miért nem kértem tőlük szakembert, küldtek volna.
Ha esik az eső vagy a szél fúj, nálunk sincs adás. Kábelre pedig még nincs lehetőség, marad a tányéros.
Nekem is elegem van az egészből , ma csak háromszor ment el egy film alatt az adás
így perc pontosan tudom mikor ered meg az eső és mikor áll meg .
A kábel behúzására vártam én is de már tudom abból semmi nem lesz .
Viszont ,hogy lemondom az egészet abból igen .
Próbáltad már a preferenciában az RF csatorna számát változtatni?
Nekünk úgy működik rendesen a videó, ha a beltéri az RF csatornát 36-osra állítom. (ne felejtsd el utánna átprogramozni a tv-t és a videót is)
Én azt írtam, hogy van 300 adó amiből negyvenen van is adás, nos mikor szépen sorrendbe teszem őket akkor egyszer csak a háromszáz adó összekutyulódik!:((( és utána megint kezdhetem előröl és előröl és előröl és előröl és ....:/
Tehát engem az érdekelne, hogy ez mitől lehet?
azért ez az állandóan az túlzás, de az igaz, hogy valamikor az elmúlt hetekben átrendezték őket, mert nálam is valahol az elején jön be a fish & hunting csatorna, amit aztán tuti nem raktam volna oda, mert baromira nem érdekel sem a horgászat sem a vadászat:))
de szerintem csak ritkán változtatnak. (kábeles, budapest)
Senki nem tudja orvosolni emeneme problémámat?:////
Segítség!!!!!!!!!!ÁÁÁÁÁáááááááá! Keresek egy pszichológust!:)
Sziasztok!
Nekünk is Digi van! Nekem semmi bajom nincs vele azon kívül, hogy beállítom a csatornát és pár nap múlva szétesik! Tele van a hócipőm a csatornák sorba rendezésével?
Azt szeretném tudni, hogy ez csak nálam okoz problémát, vagy más is küszködik vele?
én ma hívtam a központi számukat (ügyfélszolgálat) és kb 2 perc várakozás után felvették.
amúgy szerintem gyorsabb ha bemész egy ügyfélszolgálati irodájukba, aztán ott visszamondod.
sziasztok! tapasztalatotok szerint mennyi idő alatt köti be a digi az internetet? mennyire szépen dolgoznak (mennyire rendesen vezetik el a kábelt)?
köszi!
Nekünk többnyire jó, néha zajos...
DE occsó, így elvagyunk vele:)
További ajánlott fórumok:
- Mi a véleményetek a DIGI szolgáltatásairól?(internet, tv, telefon)
- Van valakinek T-home-os digitális elosztója? Laptopot szeretnék csatlakoztatni routerrel
- Okostelefon igen, digitális fényképezőgép nem
- Mire érdemes lementeni a digitális fotókat, hogy akár 30 év múlva is olvashatóak legyenek az adatok?
- Miért mutat 3 kg-val többet a digitális mérlegem mint a hagyományos? Most melyik mutat valós adatot?
- Mit jelent, hogy november 30-tól fizetős lesz a Diginél az új filmcsatorna a Digi Film?