Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » A Cetelem visszatéríti amit levont, ha a bolt miatt törlésre került a megrendelés? fórum

A Cetelem visszatéríti amit levont, ha a bolt miatt törlésre került a megrendelés? (tudásbázis)


9. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 6. - 1a7810dfaf)
máj. 24. 07:12

Dehogy is nem stresszelnél te,ha 8 napja forogna az éterben a pénzed és tehetetlen vagy!

Csak írsz,de nem olvasol...Minden egyeztetés megtörtént,amiket leírtál ezekre magam is rájöttem.

Miért adnám vissza a hitelkártyát?? A bolt hibázott,a pénz nem "kenyérre" kell,de engedtessen már meg,hogy aggódjak egy ilyen faramuci helyzeten!

8. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 7. - Prokoppeva)
máj. 24. 06:13
Köszönöm szépen! 8 nap telt el a rendelés és fizetés óta,de a bolt robotja állította,hogy nem érkezett meg a pénz!A Bankom pedig azt állította ( hiszen azonnal levonták ) hogy márpedig ott kell legyen.Erre én a Bank javaslatára elálltam a rendeléstől,most 2 napja küszködnek azzal,hogy megküldjék a banknak a sztornó értesítőt.Persze,hogy idegesít,se pénz-se termék...Talán ma megoldódik!
7. prokoppeva (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
máj. 23. 15:17

Persze az is lehet, hogy csak picit türelmetlen voltál. Ha például vártál volna még egy kicsit, akkor lehet, hogy a tőled levont összeg simán megérkezett volna a boltba. Te meg inkább lemondtad az egész rendelést! Lehet, hogy valamilyen banki szünnap, pld. hétvége volt.


(Nem írtad a nyitó hozzászólásban, hogy mennyi idő telt el az összeg levonása és a bolttal való egyeztetés közt...)

máj. 23. 10:02

Nyugalom.

Törvény szerint 20 napja van minden banknak, hogy visszategye a pénzt a számládra. A gyakorlat azonban az, hogy ez pár óra/nap alatt rendeződik.


Mindazonáltal itt hitel is felmerült, ez nem egyszerű bankkártyás fizetésnek minősül: ez nem ilyen egyszerű. Keresd fel a bankot és érdeklődj a konkrét esetről telefonon, hogy milyen lépéseket kell tenned és egyúttal írásban is tedd fel ugyanazt a konkrét kérdést.

Az első azért, hogy lásd, mi a teendő.

A másodikat azért, hogy írásban is meglegyen.


Ne itt érdeklődj, az esetben közreműködőkkel vedd fel a kapcsolatot, amik tehetnek is valamit!


Százezer forintért ekkora sresszt én nem vállalnék, amit ez neked most okoz. Add vissza azt a hitelkártyát!

5. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 4. - Violet18)
máj. 23. 07:14
Már nem is a bolt a fontos,mert nem létre a vásárlás,hanem a bank,hogy mikor utalja vissza a keretem :(
máj. 22. 20:13
Sajnos az emaggal semmit nem tudsz egyeztetni, mert csak közvetítő 😞
3. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 2. - Andi6020)
máj. 22. 19:59
Azt mondta a bankos hölgy,nyugodjak meg,csak akkor kellene visszafizetnem ha megtörtént a kiszállítás.Ha törlődik a megrendelés akkor maga a hitel is törlődik gondolom.undorító hogy Emaggal még egyeztetni sem lehet,elérhetetlenek.
2. andi6020 (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
máj. 22. 19:41
Nem jártam még így szerencsére, de ha azt mondták, akkor nyilván így is lesz.
máj. 22. 19:18

Vásároltam az Emagon majd 100.000 Ft értékben hitelkártyával,amit a bank azonnal le is vont a keretemből,viszont a bolt állítása szerint nem érkezett meg az összeg,ami lehetetlen hiszen le lett vonva tőlem.

Vissza mondtam a megrendelést,egyeztettem a bankkal,szerintük nyugodjak meg az érték visszatöltésre kerül.

valóban így van?nagyon ideges vagyok miatta.

Megtisztelő válaszokat köszönöm!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook