Bankkártyát nem aktiváltam (beszélgetés)
Na sikerült belépnem nagy nehezen a netbankra és ott kaptam egy üzit, hogy
Tisztelt Ügyfelünk!
Ön az Allianz Netbankon keresztül 2010.07.15-n, 11:53-kor aktiválta Allianz Bankkártyáját. -tehát
amikor először beléptem a netban szolgátatásra akkor már aktiváltam a kártyát.
DE épp egy hete hívott fel egy férfi telón, hogy meg voltam-e elégedve a pü.tanácsadóval meg hogy még nincs aktiválva a kártya és azt csak automatánál lehet. -persze rákérdeztem hogy netbankon keresztül nem lehet -erre azt válaszolta hogy nem - EZ A LEVÉL MEG ÍRJA HOGY AKTIVÁLVA VAN!! AKKOR MEG MI A FRANC VAN!!!
OLYAN IDEGESÍTŐ TUD LENNI!
Bankfiókban, netbankon keresztül vagy a telefonos ügyfélszolgálat segítségével tudod beaktiválni a kártyát.
De ha a netbankod se működik, akkor telefonálj be az ügyfélszolgálatra, vagy keresd fel a bankod egyik fiókját.
Aktiválni a saját bank automatájával lehet, idegennel nem.
Hivd fel őket, nem kell kérni új kártyát.
Biztosan tud a bank telefonos ügyfélszolgálata is segíteni. Kizártnak tartom, hogy új kártyára lenne szükséged.
Sok sikert! :-)
További ajánlott fórumok:
- Segítsetek! Ellopták a bankkártyám adatait! Valaki járt már így?
- Közös bankkártya
- Regisztrált valaki olyan oldalra ahol online filmeket lehet nézni, de kérik a bankkártya számot és azt ígérik, hogy nem kerül semmibe?
- Melyik bank küldi ki postán a bankkártyát?
- Lejárt/elveszett bankkártya helyett igényelhetek újat költségek nélkül?
- Elnyelte a gép a bankkártyámat. Hogyan kaphatom vissza minél előbb?