Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Banki önkény fórum

Banki önkény (beszélgetés)


1 2
jan. 18. 21:30

Igyekeztem korrekt maradni és udvariasan kikértem az összes megtakarítást a számla megszüntetése mellett.

/ Nem volt túl sok, valóban nem volt sikeres konstrukciójú ./

Miután más bankhoz nincs lehetőségük átutalni / 21.század !!! / így elhoztam . Ez egy mai , korszerű, haladónak gondolt pénzintézet.

Ezt én nem így gondolom de már nem érdekes , nem vagyok és nem is leszek az ügyfelük . Mindenképpen azt érzem a korábbi évtizedekre vissza gondolva , amikor kifejezetten szerettem a bankosok javaslatait elfogadni, mert többször is voltak jó ötleteik.

Az ügyfél jelenleg már nem számít, a kommunikáció feléjük kicsit agresszív , türelmetlen.


Köszönöm a hozzászólásokat, részemről lezártam.

jan. 18. 21:11
Az ügyfeles is érezte, hogy valami nem jól sült el, mert legalább 3 névjegykártyát nyomott a kezembe a beszélgetés során és mindenféle nyomtatványokat, ha mégis szeretnék élni valamely szuper ajánlatukkal.
jan. 18. 21:08

Úgy gondoltam, hogy nem kell bevallanom neki az összes jövedelmemet, mert a pontos összegre volt kíváncsi. / Nem vicc!!!!/

Miután a cége rendkívüli módon megsértett , az adategyeztetésre vonatkozó törvényt további kényszerítő dolgokra akarta felhasználni így a továbbiakban eszembe sem járt, hogy őszinte legyek főleg, hogy ugyan mi közük van hozzá???

jan. 18. 21:03
Majd megkérdezte, hogy mennyi a rendszeres jövedelmem , mert aszerint volna rendkívül kedvező új konstrukciójuk.
jan. 18. 21:01
Az ügyfeles kifejtette, hogy a korábbi számla már nem korszerű és valóban csak akkor maradhatott volna ha oda viszem a folyószámlát is.
jan. 18. 21:00
Érdekes találkozás volt.
jan. 8. 20:23
Néhány éve már volt korábbi összevonás más bankokkal, akkor megtörtént nálam is a személyes azonosítás. Korábban sok-sok éven át a Takarékszövetkezetnél volt a Bt számla vezetése is /az megszűnt a Bt bezárásakor/, soha nem volt vele problémám. Mindig is korrektek , figyelmesek és segítőkészek voltak. Emiatt lett most érdekes, hogy hirtelen én sem találom velük a közös hangot, nem ügyfélbarát lett a jelenlegi változtatás.
26. Channa* (válaszként erre: 25. - Gyöngy:))
jan. 8. 20:05
Nem tudom, hogy mit akarnak. Ez nekem kevés, hogy valaki idevet néhány mondatot, amiből semmi nem derül ki...
25. gyöngy:) (válaszként erre: 7. - Channa*)
jan. 8. 19:36

Nekem nem igazán tiszta mit akartak tőle azzal, hogy a régi számla akkor maradhat, ha odaviszi a folyószámlát, ezt nem is értem, hogy ez mi lenne.

Én is úgy vagyok ezzel a bankkal, mint Timycat, ezer éve van ott számlám, azóta volt már vagy 5 neve, de nem történt semmi érdemleges az évek alatt.

Mondjuk nem ez a fő bankom szerencsére, így nem is foglalkoztam velük.

jan. 8. 19:33
Az ügyintézők nem nagyon tehetnek erről, sokszor be sincsenek rendesen tanítva, egy halom háttérrendszerben dolgoznak amikből egyik rosszabb, mint a másik. Miközben épp lefagy/fogalma nincs mi történik, valamit mondani kell a kissé ideges ügyfélnek aki szemben ül... Amelyik flegma, az persze sz.rjon sünt, de ahogy elnéztem, a legtöbb a túlélésért küzd inkább. :D
23. Regin_a (válaszként erre: 22. - Regin_a)
jan. 8. 19:31
ÁFSZ-t=ÁSZF
22. Regin_a (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 8. 19:30

Most ilyenkor bezárult minden lehetőségem.

Tévé? Blikk? Ombudsman?"

Egyik sem

Részlegtesen elolvasni az ÁFSZ-t és ha igazad van akkor az MNB égisze alatt működő Pémzügyi BékéltetőTestülethez kell fordujlni, akár, sőt, elsőre online

Pénzügyi szervezeteknek/biztositóknak az MNB a felügyeleti szerve

jan. 8. 19:23
Mennyi minden kiderül ha kicsit megbolygatjuk a dolgokat. Az ügyintézők sem mindig tudnak megfelelően mindent .
20. timycat (válaszként erre: 17. - Channa*)
jan. 8. 19:23

Szóltak neki időben, nem reagált, sőt a kapcsolattartója hívta is, húgom bacott rá, aztán egyszer csak nem tudott fizetni 😂🤦‍♀️


Nem néztem utána mi alapján tehetik meg, de K&H-n akadt már fent más ismerős is, fura indokokkal, nagyobb összeg érkezett a számlájára igazolja az eredetét, az sem számított hogy ügyvédi letéti számláról érkezett 🤷‍♀️.

Tudom, nem ők találják ki, a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása elleni szabályokkal bolondítják meg a pénzimtézeteket is (amúgy az ügyvédeket is) Fura világ.

19. Kacsahercegno (válaszként erre: 16. - Kacsahercegno)
jan. 8. 19:20
És erről pl. értesítést sem kaptam, csak feltűnt, hogy nem tudok sehol fizetni a kártyámmal. Felhívtam a bankot, meg sem tudták nondani, hogy mi lehet, csak hogy menjek be személyesen. Úgyhogy az MBH-nál tök fura dolgok vannak, legalábbis velem is történt pár, résen kell lenni. Bár szegény FI-nak ez nem segít... De lehet tényleg a legjobb egyszer letudni személyesen, bezárni a számlát és átmenni máshová ._.
18. Channa* (válaszként erre: 16. - Kacsahercegno)
jan. 8. 19:19

Ajaj.


Nem csak név alapján azonosítjuk az ügyfeleket pedig.

17. Channa* (válaszként erre: 14. - Timycat)
jan. 8. 19:18
Pedig a számlazárolást csak bizonyos esetekben lehet alkalmazni, csak úgy nem tehetik meg.
16. Kacsahercegno (válaszként erre: 14. - Timycat)
jan. 8. 19:15
De nekem nem járt le a személyim, sőt, kb. 1 évvel ez előtt az eset előtt csináltatam újat, és pont akkor kellett intéznem valami mást a bankban, akkor még le is adtam az újat. :D Mondom, ez 3 vagy 4 alkalommal fordult elő, az egyik pl. az volt, hogy tévesen fennakadtam a kiemelt közszereplői nyilatkozattal, asszem akkor mondták, hogy hát igen, mert a Kovács vezetéknév nagyon gyakori és ez megakasztja a rendszert, hogy van Kovács kiemelt közszereplő is. Ami nekem elég para egy bankban, ahol a megtakarításaimra kellene, hogy vigyázzanak, közben összekevernek egy másik ügyféllel névegyezés miatt.
15. Channa* (válaszként erre: 10. - Kacsahercegno)
jan. 8. 19:14
Azta!
14. timycat (válaszként erre: 10. - Kacsahercegno)
jan. 8. 19:11
Tavaly húgom járt így K&H-val, lejárt a személyije és nem ment be megadott időn belül a fiókba és zárolták a számláját.
13. Enissa (válaszként erre: 11. - Enissa)
jan. 8. 19:10

Olyan költségeket számláztak ki neki, ami nem is volt valós.

Nagyon érdekesen működik.

12. timycat (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 8. 19:09

MBH-nál van nekem is millió éves (még Takszövös időkből) számlám, én még nem kaptam ilyen tárgyban levelet, pedig én sem csinálok semmit vele, el is felejtettem hogy létezik a számla, csak egyszer jött a levél hogy azonosítsam magam, de hát régen volt az is (pénzmosás és terrorizmus finanszírozással kapcsolatosan volt ilyen banki akció, mindegyiknél) évekkel ezelőtt, az volt akkor kötelezően személyes, de azóta semmi, csak jönnek az egyenlegközlők. Olyan konstrukció hogy még az is ingyenes.

Szóval fura, hogy ezek most mit akarnak tőled 🤷‍♀️

11. Enissa (válaszként erre: 10. - Kacsahercegno)
jan. 8. 19:09
Egyik idősebb rokonomat is hülyére vette az a bank. Olyan költségeket Fűtésszerelő bankja.
10. Kacsahercegno (válaszként erre: 8. - Channa*)
jan. 8. 19:04
Én pl. nem vagyok digitális analfabéta, de többször előfordult, hogy berendeltek a bankfiókba, égre-földre megesküdtek, vagy akár flegmáztak, hogy ezt kizárólag személyesen lehet intézni, adategyeztetés stb. különben zárolják a számlámat. Egyszer blokkolták is átmenetileg, akkor is be kellett mennem, hogy levegyék. Minden egyes alkalommal kiderült, hogy nem is kellett volna bemennem, csak valami hiba volt ilyen-olyan okból, és véletlen blokkolták a számlám, pl. egyszer állítólag azért, mert nagyon gyakori nevem van, és sok ügyfél van ezzel a névvel és ezt nem tudta kezelni. Ez a 21. században az MBH ügyfélkezelő rendszere. :D Én utána átvittem a pénzemet inkább máshová...
jan. 8. 18:55

De azért ismét beszédes a cím!


Azért, mert az ügyfél nem ért valamihez, rögtön a bank a hülye...

jan. 8. 18:53

MBH-nak van videobankja.


Jelentkezz be és intézkedj!


Gondolom azonosítani is kell magad, stb., majd utána elvileg kell tudnod intézkedni a betét számládról is.


Ahol én dolgozok, ott működik ez.


Az MBH állami bank, így ha a DÁP-ra gondolok, akkor nem biztos.

A 21. században, amikor tudunk otthonról dolgozni, sok-sok ügyet elintézni, be kell menni a kormányablakba, hogy a DÁP-ot aktiválja az ember.

Az ügyfélkapu+ szintén ilyen. Nevetséges! Látszik, hogy nem fizetik meg az IT szakembereket...

7. Channa* (válaszként erre: 6. - Gyöngy:))
jan. 8. 18:49

Rákerestem én is;)


Mi is megszüntetünk számlákat, és ha ügyfelet nem érjük el, akkor pont ez történik, mármint az, hogy elvezetjük a pénzt egy számlára, hogy meg tudjuk szüntetni a számlát.


Persze, ezek nem nagy összegű betét számlák.


Ha személyesen akarják az intézkedést, akkor nem csalás szerintem.

6. gyöngy:) (válaszként erre: 2. - Channa*)
jan. 8. 18:40

z kiderül a hozzászólásból ("összevonások") és a telefonszámból, hogy melyik bank.

Amiről itt ír FI (...hogy a 2023-as összevonások után döntöttek erről, hogy a régi számlákat megújítják, csak akkor maradhatna ha a folyószámlát is oda vinném...) az nagyon csalásnak tűnik, ilyen nincs. Én is részese voltam éveken keresztül az összevonásoknak, tudom, mi, hogy működött.

Ez a bank fel is hívta a figyelmet többször arra, hogy a

nevükben folyamatosan mennek a csalási próbálkozások.

5. Amaunet (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
jan. 8. 18:36

A telefonszámból kiderül. MBH bank. Az összes bank közül a legnagyobb kupleráj.

Felvásároltak több más bankot és nem tudják informatikailag sem kezelni.

Sberbankos voltam, így a számláim hozzájuk kerültek.

Ügyfélazonosítás csak személyesen. Utazzak be a megyeszékhelyre, mert csak ott intézhető. A takarékbankos vidéki fiókokat mind bezárták.

jan. 8. 18:29
Nemzetközi banki projekteken dolgoztam évekig, emiatt elég sok bank folyamatait ismerem. Teljesen hihetetlen a sztori. Valaki valamit nagyon félre ért szerintem.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2025, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook