Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Az EURONICS-ról minden jó és rossz tapasztalat fórum

Az EURONICS-ról minden jó és rossz tapasztalat (beszélgetés)


2021. jún. 4. 11:09
Nagyon sokat vásároltam korábban az Euronics áruházakban. Most is szerettem volna megvásárolni egy Laptopot 300.000 forint értékben. De mivel csak a Soproni áruházban lehet megvásárolni,így próbáltam az ügyfélszolgálattal egyeztetni,hogy átszállítsák egy másik áruházba fizetés után. Segítséget nem kaptam. Nem tudom megvásárolni a készüléket az Áruházlánc rugalmatlan hozzáállása miatt. És mév az ügyfélszolgálat is igencsak megalázó hangon beszélt velem. Szégyenlheti magát az Euronics. Ez ám az ügyfélbarát hozzáállás. Veszek egy másik típust a Média Marktban. Ott legalább tisztességgel beszélnek az emberrel.
28. Kafi
2020. jún. 25. 21:26
LEGYEN ÓVATOS! MI többet itt nem vásárolunk. A tegnapi napon Samsung kombihűtőt szállítottak házhoz. Nem szépséghibás/muszaki hibas/hibaskent megjelölve, hanem zsír új termékként fizettem ki online az árát. Rettentően rohanó futárok, papírt sem irattak, hogy átvettük..annyira siettek (nem vettük át akkor, az is lehet? Várjuk, azt, amit átvennénk papíron is. :D). Látszólag sérülésmentes csomagolas, helyváltoztatás nélkül a csomagolást, mint hímestojásról lefejtve horpadast fedeztunk fel, amit naivan 10 percen belul az ugyfelszolgalaton egybol jeleztunk, hatha a futar is visszaterhet, futart is hivtuk, szervízhez riranyitanak a zero km-es géppel, ott meg nyilvan kirohogik a boltot is. ...stb. a Lényeg: megprobalnak félrevezetni az ügyfélszolgálattól. Korlatozzak a cserejogomat, korlatozzak az elallasi jogomat, azzal, hogy azt allitjak ha elallnek a vasarlastol, akkor (bezzeg :D) minden serulest bevizsgalnak es levonjak a visszautalando pénzből, mert én vagyok a felelős a sérülésekért, mert nem vettem észre a futarok jelenlétében- nyilván azért is, ha a visszafutárok ripityára törik azért is,, ha levideozom , hogyan viszik ki az ajton akkor is. A hűtő teteje is sérült, felmaródás van rajta, ami nyilvan nem lathato, ha nem vagy magasabb a hűtőnél, csak ha felmászol valamire. A szervíz telefonon azt mondja, hogy ha külső sérülés van a gépen, azzal a granciát elveszítjük és veszélyes is lehet. "Ügyfélszolgálat" passzív agresszív, szándékosan félrevezető, jogszabályokra hivatkozik, mikozben ha a korrekt jogszabalyra hivatkozunk megkukul, mintha megszakadna a vonal, lapítva várja, hogy lekopjon a vevő, nem megoldásra törekszik csak kicsúszásra a felelősség és a jog alól, időt húzva. Írásban nem kommunikál.
27. alexa0212 (válaszként erre: 1. - Eprecske)
2018. márc. 18. 11:51
Hát engem is nem rég rúgtak ki ... szépet nem tudok mondani sajnos róluk,végig néztem minden nap azt hogy verik át az embert ... még a cafatériám miatt is könyörgök mert nem képesek oda adni,sajnos egy szavuk se igaz.
2017. júl. 7. 12:20
Én körűlbelűl fél éve vettem egy laptopot az euronicsban és vettem rá a két év garancia mellé hármat azaz van rajta 5 év garancia. Elromlott és vissza vittem és közölte velem az eladó hogy garanciába nem tudja megcsinálni. Egy hét múlva hazajött a bátyám Pestről ővele is elmentünk az euronicsba és az az eladó aki elküldött szó nélkül elküldte a szervízbe (Gondolom azért mert a Bátyám is ott volt) és azt mondta két hét múlva kész lessz. Lassan 1 hónapja van ott és töbször is felhívtam és elég flegmán beszélt velem. Utánna olvastam hogy ha 15 napon belűl azaz 2 héten belűl nem készül el azaz ok nélkül húzódik a javítás akkor feltételezhetem hogy nem javítható és írásban felszólíthatom öket hogy cseréljem ki a terméket! Azt ajánlom hogy inkább az internetről rendeljetek minthogy az euronicsba vásároljatok!
2017. jún. 15. 12:09
Idős édesanyám vásárolt jóhiszemüen az eurunics-ben hűtőszekrényt,és egy ugyan olyan tipusú de kisebb készüléket szállitottak ki neki,természetesen ennek az ára is kevesebb volt,mint a valójában megrendelt hűtőnek. Mi is ott voltunk a megrendelésnél a barátnömel,tehát tanui vagyunk a történteknek. Anyukám teljesen kikészült mert az euronics elzárkozott ,hogy kicserélyék a hűtőt. Senkinek nem ajánlom az euronics-et.
2014. júl. 28. 18:10

Sziasztok!


Én 5 év garanciát vettem a sütőmhöz az Euronics-ban. Ezért fizettem egy csomó pénzt. Most, hogy eltelt több mint 5 év, meghibásodott a sütő. Túlságosan melegít. Én úgy emlékeztem(így 5 év távlatából), hogy 2 év garancia volt rajta, és én még azon felül vettem 5 évet. Úgy emlékeztem ezt mondta az eladó. Így még érvényes lenne a garancia, de sajnos ma a boltban azt mondta a fickó, akitől vettem, hogy én csak 3 évet vettem rá, az 5 éves garancia azt jelenti, hogy 5 évre terjesztettem ki a garanciát, és nem azt, hogy 5 év garanciát még pluszban vettem hozzá. PERSZE, EZ NINCS SEHOL LEÍRVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Még a garanciális feltételek, amit a készülékkel együtt kaptam, azok sem említik ezt, hogy te csak 3 évet veszel rá, és így terjeszted ki a garanciát 5 évre. Teljesen fel vagyok háborodva!!!!! Ez a vevők maximális becsapása!!!!! Még jó, hogy egy másik készülékemre, amit szintén ott vettem nem vettem meg ezt az 5 év garanciás átverős marhaságot. Egyébként a sütő tönkretette a 2 éves konyhaszekrényemet, úgyhogy repesek a boldogságtól. KÖSZI EURONICS!!!!!! Számomra megint az bizonyosodott be, hogy a multik átverik az embert.

23. Susina1 (válaszként erre: 2. - Eprecske)
2014. ápr. 7. 21:08

Majdnem 200 ezer forintos laptopot vásároltunk, persze operációs rendszer nélkül árulták, és teljesen gyári hibás a gép. 72 órán belül visszavennék, de mivel szakemberrel kellett rátetetni a programot, (mivel csak felhasználók vagyunk) kifutottunk az időből, így a teljesen új számítógépet egy percig sem lehetett használni, mert semmilyen programot nem lehet rátelepíteni, így elindítani sem lehet.

Amikor kértük a cserét, arra hivatkoztak, hogy letelt a 72 óra, így az üzletben mossák kezeiket, mehetünk a szervizbe javíttatni. Egyébként egy héten belül vittük vissza, mivel közben volt egy hétvége is.

Az üzletben a vezető is megállapította, hogy nem lehet rátelepíteni programot, ezt ő maga is kipróbálta, a szervizben is megállapították, hogy gyári hibás. Természetesen garanciális, de nem azért vesz az ember bármit is, hogy egy percig se tudja használni, és a megvásárolt árut hetekig csak nézegesse, vagy (jó esetben napokig) a szervizbe lapuljon a gép.

Én, mint VÁSÁRLÓ, szerettem volna egy használható gépet, ezért választottam egy nagy cég kínálatából új terméket, (nem valami használtat, kéz alól) egy márkás gépet, és nem valami nevesincs vackot, kértem rá plusz 15000.- Ft biztosítást, és jelenleg egy hete nincs gépem, mert gyári hibás, amit elismernek, mégis én jártam pórul, mert az Euronics tisztességtelen a vevőkkel!!!!!!!!!!!!

Ez átverés, az ilyen bánásmódból az következik, hogy a gép már eleve hibás volt, és ezt az eladók is tudták, valószínűleg ezért árulták operációs rendszer nélkül. Most becsapva érzem magam, hiszen ha gyári hibás a gép, miért nem lehet annyira ”vásárlóbarát” a cég, hogy nem azzal próbál kibújni a felelősség alól, hogy küldözgeti a vevőt, hanem egyszerűen kicseréli és mindenki megelégedésére tovább működik a cég. Most már biztos, hogy itt nem vásárolok soha többé, és bízom benne, hogy mások sem!

Nem értem, hogy amikor ilyen piaci verseny van, hogy engedheti meg magának az Euronics, hogy így megvezesse a vevőit. Remélem, egyre kevesebben vásárolnak náluk, és előbb-utóbb bezárhatják kapuikat!

Jöjjenek a tisztességes kereskedők, akik nem csalással akarnak meggazdagodni!

22. Ágika30 (válaszként erre: 21. - SReni)
2010. ápr. 15. 23:58

:) Hát gondolom lennének még érdekességek a tarsolyodba 6,5év után!

Szerintem sok mindenki nem szereti őket,nekem sosem volt szimpi az a hely,ez a válság jól jött nekik,mert a környékünkön egy csomó elektronikai áruház bezárt,egyedüli uralkodó ott! Elég gusztustalan módon ki is használják a helyzetüket!

21. SReni (válaszként erre: 20. - Ágika30)
2010. ápr. 15. 21:55
Hát tényleg kár, kiokosítottalak volna még jobban..........
20. Ágika30 (válaszként erre: 19. - SReni)
2010. ápr. 14. 21:06

Hát kár,hogy nem 3héttel ezelőtt találtam rá erre a fórumra,akkor legalább megkímélhettem volna magam a sok idegeskedéstől! :)

Mindegy most már vége,az biztos hogy euronicsbe soha többet nem veszek semmit!

Köszi! :)

19. SReni (válaszként erre: 18. - Ágika30)
2010. ápr. 14. 20:36
Olyan nincs, hogy elveszik. Volt már rá példa, hogy ugyan így járt nálunk is a vevő, sőt a 3. gépet vitte el, de a garanciát akkor is át lehet kötni másik termékre is, csak sokkal több utánajárást igényel a részükről. Egyszóval macerás, de megoldható.
18. Ágika30 (válaszként erre: 17. - SReni)
2010. ápr. 13. 20:26

Ezt most nem mondod komolyan??? Ezt a szemeteket!

Nekem azt mondták,hogy ha nem ugyanolyan gépet választok,(amit azért kellett visszavinnem 3napon,mert gyárilag hibás volt) akkor elveszik a gari ára,pedig én a termék árát akartam volna,még véletlenül se kellett ugyanilyen gép. Ezért kénytelen voltam belemenni,hogy adjanak ugyanilyet,ami szintén hibás volt,na ekkor szépen felhívtam a garis céget és az ő segítségükkel,mikor ismét visszavittem a 2.gépet 3napon belül, érdekes módon azt mondták,hogy visszaadják a gari árát is!

Csak ugye ez mind idő volt,úgyhogy effektíve 3hétig állt benne a pénzem és még mosni se tudtam normálisan!

17. SReni (válaszként erre: 16. - Ágika30)
2010. ápr. 13. 20:03
Akkor ha nem viszel helyette semmit, visszakérheted természetesen, de csak 3 napig. Sztornózniuk kell, és ha kp. fizetted visszaadják a pénzt, ha meg esetleg kártyával akkor majd visszautalják. Mostmár csak megkérdezem, hogy melyik üzletről van szó?
16. Ágika30 (válaszként erre: 12. - SReni)
2010. ápr. 13. 08:48

Szia!

Ugye az euronicsbe lehet kötni vásárláskor a termékekre plusz garanciát! Azt nem tudod,hogy ha esetleg eleve hibás a gép és 3m.napon belül visszaviszed,hogy visszakérd az árát,akkor a garanciával mi a helyzet?

15. Ágika30 (válaszként erre: 13. - Pintyőke72)
2010. ápr. 12. 00:00
pontosan!
14. Ágika30 (válaszként erre: 12. - SReni)
2010. ápr. 12. 00:00

Gondoltam,hogy valami ilyesmi van a dologba! Mert ha kapnának egy tisztességes fizetést,akkor nem fordulna sűrűn elő ilyen,hogy bármi áron rádbeszéljék a termékeiket!

Szemét rohadt banda,kihasználják,az ember nyomorát,tisztába vannak vele,hogy úgysincs választási lehetőséged és azt tesznek veled,amit akarnak!

De majd most megváltozik minden,majd a Viki megmutatja, hogyan kell szarból várat csinálni... :)

2010. ápr. 11. 21:06
Gagyi és drága.
12. SReni (válaszként erre: 11. - Ágika30)
2010. ápr. 11. 21:02
Igen, fix+jutalék lenne, de az utóbbit a vállságra és egyéb dolgokra való tekintettel már pár hónapja nem fizetik. Azzal a címszóval, hogy örülhet aki még ott dolgozhat. Engem 3 hónapja építettek le 6,5 év után, nem eladó hanem hitelügyintéző voltam.
11. Ágika30 (válaszként erre: 10. - SReni)
2010. ápr. 11. 18:42

Én megértem az eladókat,csak legalább ne lenne ennyire átlátszó a rendszer.2hete vettünk ott mosógépet,pontosabban a hugom nézte ki nekem az eladó elkezdte neki ecsetelni,hogy neki is ilyenje van,meg hogy milyen jó blabla.Aztán mikor hazahoztuk,kiderült,hogy programhibás volt,visszavittem ajánlott helyette ugyanaz az eladó másik márkát azzal a címszóval,hogy neki is olyanja van! :):) Na ott volt az a pont,hogy inkább a pénzt kértem vissza,mondom én már dacból se vásárolok tőlük,ezek után!

Amúgy gondolom jutalékos alapon van a fizu vagy nem?

10. SReni (válaszként erre: 9. - Ágika30)
2010. ápr. 11. 10:47
Igazad van. Én 6,5 évig dolgoztam ott. Annyi legyen az eladók mentségére mondva, hogy meg van nekik szabva, hogy a vevőnek el kell adni valamit, vásárlás nélkül nem szabadna elengedni a vevőt. Ez sajnos sok esetben erőszakosnak tűnik, de nekik ezt kell tenniük ha hozni akarják a terveiket.
2010. ápr. 10. 21:37

Az euronics-ben minden eladónak pont olyan készüléke van otthon,amit éppen kinéztél magadnak!

Nagy sz.r hely, drágák a termékek és tényleg mindenáron rád akarnak sózni mindent!

Aki teheti ne ott vásároljon!!!

2010. febr. 17. 15:42

Az ott vett laptopom 5.jére romlott el.

Azt mondták 3 után kicserélik,,,nem tették.

Még 5.után is javítani akarták.

Az ő dolguk lett volna ezt megoldani, és most én szaladgálok helyettük hogy kicseréltessem.

Egy üzlet nem működhet ilyen szerevezetlenül.

Szarnak mindenre, csak a lényeg mindent eladni, hogy legyen profit,de a vevő utánna elégedetlen az nem számít.Többet náluk nem veszek semmit!!!

7. SReni (válaszként erre: 6. - KJOo)
2009. júl. 4. 22:04
Pedig jogos a reklamáció! Ha 30-ig, akkor aznap zárásig még akció volt. Ha csak a panaszkönyvbe írsz be, az még semmit sem ér, ha a fogyasztóvédelem nem tud róla. Ebben az esetben pedig neked lesz igazad!!!!
6. KJOo
2009. júl. 3. 11:32

VIGYÁZZ! CSALNAK!!

A dunaújvárosi üzlet az akciós újság 06.25-30-ig tartó akcióját úgy értelmezi, hogy az akció 30.-ára már nem érvényes!! és ezt a vásárlók könyvébe azonnal beírt panaszomra még válaszként le is írják. Nekem ez 5000 Ft-ba került!

2009. jan. 30. 13:16
A kiszolgálásra nincs panasz, nagyon készségesek! Eddig csak jók a benyomásaim.
4. SReni (válaszként erre: 2. - Eprecske)
2009. jan. 29. 15:18
Ha megkérdezhetem, miért vagy rá kíváncsi? Én ott dolgozom ugyanis, 6. éve.......
2008. nov. 20. 09:51
Vasárnap vásároltunk Kecskeméten a Malomban lévő üzletükben, első rangú volt a tájékoztatás és kiszolgálás bizonyos személyektől, na nem az egész állománytól. De akit kérdeztünk az szívesen segített.
2008. nov. 20. 09:50
Kíváncsi vagyok mindenki véleményére az Euronics-ról legyen az jó vagy akár rossz!!!!
2008. nov. 20. 09:49
Az EURONICS-ról minden jó és rossz :)

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook