Az EURONICS-ról minden jó és rossz tapasztalat (beszélgetés)
Sziasztok!
Én 5 év garanciát vettem a sütőmhöz az Euronics-ban. Ezért fizettem egy csomó pénzt. Most, hogy eltelt több mint 5 év, meghibásodott a sütő. Túlságosan melegít. Én úgy emlékeztem(így 5 év távlatából), hogy 2 év garancia volt rajta, és én még azon felül vettem 5 évet. Úgy emlékeztem ezt mondta az eladó. Így még érvényes lenne a garancia, de sajnos ma a boltban azt mondta a fickó, akitől vettem, hogy én csak 3 évet vettem rá, az 5 éves garancia azt jelenti, hogy 5 évre terjesztettem ki a garanciát, és nem azt, hogy 5 év garanciát még pluszban vettem hozzá. PERSZE, EZ NINCS SEHOL LEÍRVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Még a garanciális feltételek, amit a készülékkel együtt kaptam, azok sem említik ezt, hogy te csak 3 évet veszel rá, és így terjeszted ki a garanciát 5 évre. Teljesen fel vagyok háborodva!!!!! Ez a vevők maximális becsapása!!!!! Még jó, hogy egy másik készülékemre, amit szintén ott vettem nem vettem meg ezt az 5 év garanciás átverős marhaságot. Egyébként a sütő tönkretette a 2 éves konyhaszekrényemet, úgyhogy repesek a boldogságtól. KÖSZI EURONICS!!!!!! Számomra megint az bizonyosodott be, hogy a multik átverik az embert.
Majdnem 200 ezer forintos laptopot vásároltunk, persze operációs rendszer nélkül árulták, és teljesen gyári hibás a gép. 72 órán belül visszavennék, de mivel szakemberrel kellett rátetetni a programot, (mivel csak felhasználók vagyunk) kifutottunk az időből, így a teljesen új számítógépet egy percig sem lehetett használni, mert semmilyen programot nem lehet rátelepíteni, így elindítani sem lehet.
Amikor kértük a cserét, arra hivatkoztak, hogy letelt a 72 óra, így az üzletben mossák kezeiket, mehetünk a szervizbe javíttatni. Egyébként egy héten belül vittük vissza, mivel közben volt egy hétvége is.
Az üzletben a vezető is megállapította, hogy nem lehet rátelepíteni programot, ezt ő maga is kipróbálta, a szervizben is megállapították, hogy gyári hibás. Természetesen garanciális, de nem azért vesz az ember bármit is, hogy egy percig se tudja használni, és a megvásárolt árut hetekig csak nézegesse, vagy (jó esetben napokig) a szervizbe lapuljon a gép.
Én, mint VÁSÁRLÓ, szerettem volna egy használható gépet, ezért választottam egy nagy cég kínálatából új terméket, (nem valami használtat, kéz alól) egy márkás gépet, és nem valami nevesincs vackot, kértem rá plusz 15000.- Ft biztosítást, és jelenleg egy hete nincs gépem, mert gyári hibás, amit elismernek, mégis én jártam pórul, mert az Euronics tisztességtelen a vevőkkel!!!!!!!!!!!!
Ez átverés, az ilyen bánásmódból az következik, hogy a gép már eleve hibás volt, és ezt az eladók is tudták, valószínűleg ezért árulták operációs rendszer nélkül. Most becsapva érzem magam, hiszen ha gyári hibás a gép, miért nem lehet annyira ”vásárlóbarát” a cég, hogy nem azzal próbál kibújni a felelősség alól, hogy küldözgeti a vevőt, hanem egyszerűen kicseréli és mindenki megelégedésére tovább működik a cég. Most már biztos, hogy itt nem vásárolok soha többé, és bízom benne, hogy mások sem!
Nem értem, hogy amikor ilyen piaci verseny van, hogy engedheti meg magának az Euronics, hogy így megvezesse a vevőit. Remélem, egyre kevesebben vásárolnak náluk, és előbb-utóbb bezárhatják kapuikat!
Jöjjenek a tisztességes kereskedők, akik nem csalással akarnak meggazdagodni!
:) Hát gondolom lennének még érdekességek a tarsolyodba 6,5év után!
Szerintem sok mindenki nem szereti őket,nekem sosem volt szimpi az a hely,ez a válság jól jött nekik,mert a környékünkön egy csomó elektronikai áruház bezárt,egyedüli uralkodó ott! Elég gusztustalan módon ki is használják a helyzetüket!
Hát kár,hogy nem 3héttel ezelőtt találtam rá erre a fórumra,akkor legalább megkímélhettem volna magam a sok idegeskedéstől! :)
Mindegy most már vége,az biztos hogy euronicsbe soha többet nem veszek semmit!
Köszi! :)
Ezt most nem mondod komolyan??? Ezt a szemeteket!
Nekem azt mondták,hogy ha nem ugyanolyan gépet választok,(amit azért kellett visszavinnem 3napon,mert gyárilag hibás volt) akkor elveszik a gari ára,pedig én a termék árát akartam volna,még véletlenül se kellett ugyanilyen gép. Ezért kénytelen voltam belemenni,hogy adjanak ugyanilyet,ami szintén hibás volt,na ekkor szépen felhívtam a garis céget és az ő segítségükkel,mikor ismét visszavittem a 2.gépet 3napon belül, érdekes módon azt mondták,hogy visszaadják a gari árát is!
Csak ugye ez mind idő volt,úgyhogy effektíve 3hétig állt benne a pénzem és még mosni se tudtam normálisan!
Szia!
Ugye az euronicsbe lehet kötni vásárláskor a termékekre plusz garanciát! Azt nem tudod,hogy ha esetleg eleve hibás a gép és 3m.napon belül visszaviszed,hogy visszakérd az árát,akkor a garanciával mi a helyzet?
Gondoltam,hogy valami ilyesmi van a dologba! Mert ha kapnának egy tisztességes fizetést,akkor nem fordulna sűrűn elő ilyen,hogy bármi áron rádbeszéljék a termékeiket!
Szemét rohadt banda,kihasználják,az ember nyomorát,tisztába vannak vele,hogy úgysincs választási lehetőséged és azt tesznek veled,amit akarnak!
De majd most megváltozik minden,majd a Viki megmutatja, hogyan kell szarból várat csinálni... :)
Én megértem az eladókat,csak legalább ne lenne ennyire átlátszó a rendszer.2hete vettünk ott mosógépet,pontosabban a hugom nézte ki nekem az eladó elkezdte neki ecsetelni,hogy neki is ilyenje van,meg hogy milyen jó blabla.Aztán mikor hazahoztuk,kiderült,hogy programhibás volt,visszavittem ajánlott helyette ugyanaz az eladó másik márkát azzal a címszóval,hogy neki is olyanja van! :):) Na ott volt az a pont,hogy inkább a pénzt kértem vissza,mondom én már dacból se vásárolok tőlük,ezek után!
Amúgy gondolom jutalékos alapon van a fizu vagy nem?
Az euronics-ben minden eladónak pont olyan készüléke van otthon,amit éppen kinéztél magadnak!
Nagy sz.r hely, drágák a termékek és tényleg mindenáron rád akarnak sózni mindent!
Aki teheti ne ott vásároljon!!!
Az ott vett laptopom 5.jére romlott el.
Azt mondták 3 után kicserélik,,,nem tették.
Még 5.után is javítani akarták.
Az ő dolguk lett volna ezt megoldani, és most én szaladgálok helyettük hogy kicseréltessem.
Egy üzlet nem működhet ilyen szerevezetlenül.
Szarnak mindenre, csak a lényeg mindent eladni, hogy legyen profit,de a vevő utánna elégedetlen az nem számít.Többet náluk nem veszek semmit!!!
VIGYÁZZ! CSALNAK!!
A dunaújvárosi üzlet az akciós újság 06.25-30-ig tartó akcióját úgy értelmezi, hogy az akció 30.-ára már nem érvényes!! és ezt a vásárlók könyvébe azonnal beírt panaszomra még válaszként le is írják. Nekem ez 5000 Ft-ba került!
További ajánlott fórumok:
- Segítsetek Helga lányom hisztijét megszüntetnem!Én már mindent bevetettem!Mit csinálok rosszul?
- Érezted már azt, hogy jó lenne ha mindennek vége lenne, veled csak rossz történik és sosem lesz vége...?
- Érezted úgy, hogy senki nem ért meg (se család, se kedves?), mindenki csak a rosszat látja?
- Másnak is feltűnt, hogy Angliában minden rossz?
- Így hogy lehet leélni egy életet? Párkapcsolatban mindig hasonló a gond és a munkában, mindenben rosszul teljesítek.
- Ti mit csináltok, ha le vagytok törve és minden rossz?