Avon tanácsadónők: miért van az, hogy a megrendelt terméket nem számlázzák ki és nem kapjuk meg később sem? (tudásbázis)
Szia!
Vedd fel a koordinátoroddal a kapcsolatot, aki által beléptél. Gondolom, ő tud ebben segíteni, vagy inkább megpróbál lebeszélni a tervedről:)
hát akkor az a jobbik eset ...
nekem az egyik ismerősön ezért lépett ki...
én nagyon félek mert egyre kevesebb a megrendelésem ...:S
soxor 15 -20 percig magyarázott valamit és megsem tudtam meg többet mint amit magamtól is tudok......
erről ennyit ....
én is már majdnem egy éve foglalkozomezzel de mindíg csalódtam vbalamiért...
Esetleg keresd meg az utolsó katalógust, amiből még rendelhető volt, s ha harang jelet látod mellette, akkor kifutott és legfeljebb abban reménykedhetsz, hogy még az Akciós szórólapon viszontlátod.
De a kifutó termékek listája máshol is olvasható minden kampányban...
Én már jártam úgy egyébként, hogy leszámláztak valamit, amit rendeltem is, és a csomagba elfelejtették beletenni.
Felhívtam rögtön a központot, és rendbetették a dolgot.
Nekem is volt már problémám a sok év alatt, bosszankodtam is miatta, de mindig el tudtam intézni.
Hívd a Tanácsadónői Szolgálatot telefonon, vagy írj e-mailt - itt kb. másnapra érkezik válasz. Keresd a koordinátorod, én őt általában kihagyom, nélküle is megoldható pl. egy sérült termék kicserélése.
Nyomtatványokat ingyen lehet rendelni, én visszárulapból többet is kérek, hogy mindig legyen itthon.
Kitartás!
nem hiszem mert én több katalógusból is rendeltem...miért szűnt meg ?????
én nagyon szerettem :((((((
Én több mint 10 éve avonozok - néha mérges vagyok, de nagy problémáim nincsenek.
Nyilván a nagyon akciós termékeket sokan rendelik, ilyenkor előfordul a készlethiány. Jelezd előre a vevődnek, hogy ha ajándéknak szánja, kalkulálja bele, azt is, hogy nem érekezik meg időben.
Sziasztok !
A visszárú lapot magadnak tudsz rendelni ingyen.Ha bármilyen problémád van küld vissza nyugodtan .
De beszélj a koordinátoroddal a problémáidról , neki segítenie kell. Merre laksz ,melyik körzetben vagy ?
az a baj hogy ez nem csak ünnepek előtt forduélt elő hogy hiányzott valami hanmem mostmár zsinórban fél éve...!!!!!!!!!!!!és ez már kiakaszt...
a legelső megrendelésem jött meg hiánytalanul de abban pedig egy gyári hibás termék volt úgyhogy eddig nem vagyok megelégedve velük...
az a baj hogy nekem nagyon kezd telelenni a púpom azzal amit ezek csinálnak ...
fél éve vagyok tanácsadónő és eddig EGYETLENEGYSZER
kaptam meg a csomagot amit rendeltem hiánytalanul...
és már volt olyanra is példa hogy amit rendeltem gyári hibás volt és nem tudtam mit csinálni vele mert nem kaptam viszárulapot így uszott a pénzem...
mit tudnék tenni ???????? segítsetek...mert így a vevőim is elpártolnak...
Sziasztok :)
Igen, ez azért fordulhat elő mert éppen elfogyott az a termék és amíg nem pótolják nem tudják szállítani. Sajnos Mi is így jártunk pl. órát rendeltek és nem szállították csak 3 kampány múlva mikor beért a következő szállítmányuk.
Ha bármi kérdésetek van vagy szeretnétek olcsóbban vásárolni esetleg pénzt keresni +ajándékokat kapni, keresettek meg ill. kérdezettek nyugodtan. :-)
de akkor miért nem írják oda hogy a készlet ereéig...????????
jah és már többször előfordult,hogy bent van a katalógusban a termék mellett a cikkszám...és mikor felviszema gépre többször is azt dobta ki hogy ez a számú termék nem rendelhető ebben a kampányban...ez miért van???????? pedig jó volt a szám amit beírtam /egyezett a katalógusban lévővel ...és ez már nem az 1.
További ajánlott fórumok:
- •Avon tanácsadónők! Segítsünk egymásnak!•
- Nevelési tanácsadóba kellene mennünk
- Köteles vagyok a webáruházból megrendelt terméket átvenni?
- Vatera- nem küldte az eladó a megrendelt terméket!!!:(
- Mennyi idő alatt szállítja ki a megrendelt terméket az Egészségguru webáruház?
- Aki rendelt már a radium oldalról, mikor kapta meg a megrendelt terméket a futárszolgálattól?