Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Adategyeztetés feltöltőkártyánál - létezhet az, hogy azért kell szerződésmódosítást csinálni mert új személyigazolványom van? fórum

Adategyeztetés feltöltőkártyánál - létezhet az, hogy azért kell szerződésmódosítást csinálni mert új személyigazolványom van? (tudásbázis)

1 2
52. töprengő (válaszként erre: 49. - Eandi78)
2017. jún. 11. 08:39

Nekem kért lakcímet! Irányítószámot, helység, utcanevet.

Sőt! még pl rakpart, dűlő stb rengeteg mást is kiválaszthattam a már előre beírtakból. Pl Kossuth Lajos utca / tér, stb.


Továbbá ezt a szimkártyát szolgáltatónál vettem. 10 éve, de lassan 11 éves.

Minden adatom azonos az akkorival. Kivétel, a Személyi igazolványszámom.

51. c014e4db82 (válaszként erre: 40. - Aileron44)
2017. jún. 10. 14:55
2024-ben jár le
2017. jún. 10. 07:57

Ja, hogy a havidíjas csomagokat nem butatelefonos nyugdíjasnak találták ki. Telenor legolcsóbb csomagja 5000 Ft, light-ot hagyjuk. Még jó, hogy nekem 1000 éves tarifám van nálunk filléres havidíjért, amit csak hívásra használok butatelefonban.

Telekom. Ha csak hívásra szeretnék előfizut 13000Ft!!!! a legolcsóbb csomag. Ha kiválasztom a 0 Mb netet, nagy betűkkel kiírja, hogy nem tudod teljesértékűen használni az okostelefonod. Így marad legolcsóbb opciónak 80 perc hívás és SMS 2000-ért + 400mb net 1000-ért a butatelefonba. Normálisak??? Nekem a 4gb netet 0 hívással 4000Ft-ért engedte. Miért nem lehet a hanghívást is engedni alacsony havidíjjal?

2017. jún. 10. 07:23

Tegnap egyeztettem telenor online felületén és nem emlékszem, hogy kért volna lakcímet. Születési adatok és igazolványszám volt. Tavaly újított jogosítvány adatait adtam meg a kb. 10 éves SIM kártyánál, simán elfogadta, bár a számformátumtól, ami halványan megjelent megijedtem, mert nekem nem a végén vannak a betűk. Ahogy elkezdtem gépelni hibát is írt ki, de mikor benn volt az összes karakter elfogadta.

Ettől függetlenül június 30. után váltom havidíjasra, ezzel az utolsó nevemen lévő kártya sem lesz már feltöltős.

2017. jún. 10. 06:46

Jaa azt is említette, kapok a lakcímre egy értesítést. És fel kell hívni az ügyfélszolgálatot.


( hogy ne lettem volna dühös : mikor kiírja a lentebb bemásolt szöveget?? Ez az utcanév 21 éve tuti van. Előtte pár évvel változtatták erre. És elég szép kis városrész ez az utca )

47. aileron44 (válaszként erre: 45. - Töprengő)
2017. jún. 10. 06:37
Örülök, hogy sikerül végre elintézned bosszankodás nélkül. Igen sajnos egyenlőre Éves "kötelező" az egyeztetés. Majd kialakul. Szia
46. 1c2bf7d42c (válaszként erre: 45. - Töprengő)
2017. jún. 10. 06:35
Nekem azt irta az egyik szolgaltato, hogy a tovabbiakban semmi teendom nincsen.
2017. jún. 10. 06:29

Ugy néz ki minden oké!

Póstán van az ügyfélszolgálata a telenornak is.

( azonnali befizetés telekom- nál intéztem el )

Gyanítom az Ü.Intéző előtt nem volt ismeretlen ez a dolog, hogy valami adatba az oldal " beekötött ".

A kisugárzás a mondandómra nem az érdektelenség, a " hagymár békén ezzel " volt.


És azt tudjátok : Minden évbe kell adatot egyeztetni ezután már!!

Egik rádióba hallottam.

2017. jún. 6. 18:51
Telekom, online, nem műkszik. Nagyon unom...
43. aileron44 (válaszként erre: 41. - Töprengő)
2017. jún. 6. 18:24
Igen, az a pontos, a szerződésre elírhatnak valamit.
42. globus (válaszként erre: 38. - C014e4db82)
2017. jún. 6. 18:20
Én is Telenornál tettem először fals próbálkozást, pár nap múlva ugyanazon módszerrel sikerült, melyről visszaigazolást kaptam.
2017. jún. 6. 18:18

Megnéztem én is. Több mint 1 év mindkettőn...

Más a bibi...


Kérjük, hogy a lakcímedet pontosan úgy add meg, ahogyan az a lakcímet igazoló hatósági igazolványodon szerepel!


ezt is írta...

40. aileron44 (válaszként erre: 38. - C014e4db82)
2017. jún. 6. 18:10
Bocs a kérdésért, érvényes az igazolványod? Mert most néztem meg az oldalt, ez is feltétel!
2017. jún. 6. 18:08

Az.

Érvénytelen lakcím!

ezt írta. a házszám után pontot is nyomtam. Szerződésbe emelet ajtó nincs írva, nem írtam most én se.


Szóval legyek türelemmel és hívjam őket...


3-ik próbálkozás volt már ez.

Felhívom őket...

38. c014e4db82 (válaszként erre: 20. - Globus)
2017. jún. 6. 17:54
Telenor
37. aileron44 (válaszként erre: 35. - Töprengő)
2017. jún. 6. 17:42
Én olyan sokat sem adnék, megírhatod, hogy nem tudsz egyeztetni! Még lehet felhívnak és segítenek :)
36. Sirga
2017. jún. 6. 17:33
Nem kell szerződésmódosítás. Telefonon intéztem több kártyát is: elkérték az adatokat, és ennyi. nem kérdezték, korábban ki regisztrálta a kártyát, hanem felvették az aktuális adatokat, és kész. (Röpke fél óra alatt ... De a szolgáltatómnál nincs mód személyes vagy online ügyintézésre.)
35. töprengő (válaszként erre: 32. - Aileron44)
2017. jún. 6. 17:31

Igen.

Aztán jött 1 sms. Mennyire ajánlanám Őket ismerősnek. Pontozzam.

Még nem válaszoltam rá, de fogok.

és a 0-10 ig lehet. Én csak 5 - t adok nekik.

minnyá visszaírnak, mi a bajom velük.

( másik szolgáltató már ezt eljátszotta velem, " lepontoztam " ;)

Vissza írtak azonnal : Mi a panaszom??

34. aileron44 (válaszként erre: 33. - Töprengő)
2017. jún. 6. 17:31
Nyugi, van még idő :) Ha abban jobban bízol, vegyél másik készüléket kártyával együtt.
2017. jún. 6. 17:28

Hívtam őket, sikertelen volt.

Annyira nem akarok új készüléket, szimmel.

Csakhogy, a szimkártya is minimum 1000 Ft ( nem tudom jelenleg mennyi csak sacc )

Na szóval 2200 Ft ért kártya, és készülék, szinte ingyen van.

Ráadásul 2 gigás memo kártyát is beveszi.... Megnéztem a kínálatot...

Na mindegy megpróbálok lenyugodni. mert ez a tegnapi tortúra kiakasztott. És neki veselkedem újból...

Rég voltam ennyire dühös.

32. aileron44 (válaszként erre: 31. - Globus)
2017. jún. 6. 17:23
Jó ötlet és még nyoma is marad!
31. globus (válaszként erre: 29. - Töprengő)
2017. jún. 6. 17:20

Te tudod, hogy mennyi fáradságot ér meg.

Írhatsz emailt is az ügyfélszolgálatnak, válaszban elmondják, hogy mit lehet tenni, mi a gond.

30. aileron44 (válaszként erre: 29. - Töprengő)
2017. jún. 6. 17:19
Lehet "lelke van". Mára hagyd, holnap talán elfogadja :)
29. töprengő (válaszként erre: 28. - Andi6020)
2017. jún. 6. 17:16

Itt a városba a teso. És atöbbi áruház. Nem bonyolult új szimes készüléket venni.


De pont ez a szolgáltató költözött el innen.

Egyszercsak tök üres volt a helység.

( ezt a számot sehol nem adom meg )

28. andi6020 (válaszként erre: 25. - Töprengő)
2017. jún. 6. 17:12

Passz.

De ha bemész új kártyát venni, akkor akár a régit is beazonosíthatod.

2017. jún. 6. 17:09

Út, utca, útját is próbáltam.

Megvan a szerződés.

azt az adatot másoltam át.

csak a személyi igazolvány számom változott.

Minden név jó volt.

26. globus (válaszként erre: 24. - Töprengő)
2017. jún. 6. 17:02
Lehet, hogy nem mindegy, út vagy utca... nem hiszem, hogy emberi úton történik az azonosítás, amikor nekem sikerült, az Oké gomb elküldésével azonnal visszaigazolt.
25. töprengő (válaszként erre: 22. - Andi6020)
2017. jún. 6. 16:59

igen.

belefáradtam abba hogy 2 X is azt írta : lakcím nem jó.

Miért??

2005 ben is ezzel vettem..

2017. jún. 6. 16:57

Tegnap 2 X írtam be az adataimat hogy regisztráljam a régi szimet.

És amikor 2 - dik alkalommal is azt írja rossz cím, elpattant a húr..

Szolgáltatónál vettem kb 2005 ben. lakcímem ez volt már akkor is.

Most nem fogadja el mostani reginél..


Köze csak annyi hogy elveszik a régi maximum. És veszek 1 újat. Azt csak simán a ögyfélszolgálaton, telefonon is lehet rendezni.


Vagy már nem csak omline, személyesen a szolgáltatónál, hanem telefonon az ügyfélszolgálaton be lehet már jelenteni??

23. globus (válaszként erre: 21. - Andi6020)
2017. jún. 6. 16:57
Így igaz, mert jelen esetben a kártyára szól adatazonosítás, legyen bármilyen készülékben, akár bolti kártyafüggetlenben is. De valamelyik szolgáltatóhoz tartozik, és ha már be kell menni, akkor tök mindegy. Legalább maradjon meg a mindenki által ismert szám, manapság elég sok szolgáltatónál, banknál, hivatalban meg van már adva, mint elérhetőség. Utána jöhet a számcsere miatti bonyodalom, na ez elég bosszantó lehet.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook