T. - probléma, telefoncserét kértünk, nemleges választ kaptunk... miért? (beszélgetős fórum)
Bocs, ez vakvágány volt, csak magasabb értékű dolgokra vonatkozik. :(
Hogyhogy meghosszabbíthatják???
Szia, a T-... egy ilyen cég. Max. pre pay kártyát szabad náluk venni!!!
A fogyasztóvédelem meg ilyen apró dolgokkal nem is foglalkozik szívesen.
Az összes választ nem olvastam végig, de vannak nekik is minőségbiztosítási irányelveik és tanusítványaik (ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001).
Az a minimum, hogy minden panaszt ki kell vizsgálniuk és válaszolni rá, de erre 30 nap áll rendelkezésükre.
Csak röviden leírom: mi elköltöztünk, még egy év volt az internet hűségidőből. Bár a szerződésben vállalták, de nem tudták biztosítani a hozzáférést az új lakhelyünkön, az előfizetési díjat viszont követelték a semmiért! Behajtó cégnek adták át, a fogyasztóvédelem is csak a ránk vonatkozó kötelezettségeket emlegette a szerződésből...
Még a termékfelelősségnek lenne érdemes utánanézned, hátha meg tudod fogni őket! ;)
ez olyan szép... legfőképpen azért, mert akár hányszor javítják, új garancia időt kap.. ami azt eredményezi, hogy állandóan csak javítani fogják... az idő végezetéig... ez minden csak nem vásárlóbarát,fogyasztóbarát, nem mellesleg pedig gondolj bele, ha ezt más szolgáltató tenné meg, egy kisebb cég, akkor a vásárló szó nélkül odébbállna... de itt ezt te nem teheted meg, mert "megbüntetnek" , a hűségnyilatkozat idő előtti felmondása után...
csak gratulálni tudok ehhez..
és tudod mit nem értek? A gyártóhoz ha visszakerül a hibás készülék, akkor az értékesítő megkapja az újat helyette, ingyen és bérmentve. Akkor miért nem érdekük kicserélni? Mindenkit megkímélnének ettől az egész helyzettől...
Senkinek nem lenne pénzkiesés...
Igen, legalábbis próbáld meg. :)
Hétfőtől-Péntekig 9-18 óráig elérhetőek
Tel.: 06-1-777-4819 és ez a fax számuk is.
E-mailt közvetlenül az oldalról tudsz küldeni nekik.
Mindent mesélj el itt is, hogy mennyi időt vett igénybe, hogy folyamatosan szervizbe rohangáltatok, hogy a párodnak milyen vesztéseget okozott a probléma, hogy nem azt kaptad a pénzedért, amit vártál és nyugodtan meséld el, hogy a t-....-mal mit intéztél.
Próbálj a gyártónál reklamálni. Én mindig a gyártót hívom, ha a cég szívózik. Eddig még mindig sikerült mindent elintéznem, sőt van ahol még "kárpótolnak" is. Pl. Béres csepp árát rosszul tüntette fel egy gyógyszertár, telefonáltam, csak az akciós árat kellett fizetnem és küldtek ajándékba még egy Bérest. Tesconál is ha valami gond van kapsz ajándékutalványt.
A csizmás esetre is ezt tudom mondani. Idén télen volt dolgom a Hu.aniccal, gyártóval sikerült ott is megegyeznem.
hát ez remek...
komolyan, ezt máshol már az első körben lerendezték volna úgy, hogy itt a pénzed öreg, vagy itt az új készülék...
csak velünk lehet megcsinálni ezt...
Sajnálom, hogy ennyi bosszúságot okoz a telefontársaság (is). Én ebben a szezonban egy csizmával "játszom" ugyanezt, folyamatosan visszavittem, mindig 2 hetekre hagytam ott javításra. Ez ugye, éppen ideális télen... Most ismét javítás alatt van. Panaszlevelemre sem az üzlet, sem a fogyasztóvédelem nem válaszolt.
Remélem, valahogy megoldódik a problémátok minél előbb.
További ajánlott fórumok:
- Csevegjünk erről- arról, ami Neked éppen problémát jelent, és lássuk új szemszögből a kérdésed.
- Pajzsmirigyműtét előtt állok; volt valakinek ilyen problémája mostanában?
- Szeretők egymás közt, beszéljük meg problémáinkat! (csak olyanoknak, akik nem ítélik el a szeretőket!)
- Olvastatok Nick Vujicic-ról, a kezek és lábak nélkül született 31 éves férfiról? Eltörpül-e a problémánk az övé mellett?
- Kisiskolás problémák megoldása
- Kibeszélnéd a problémáid, társaságra vágysz vagy egyszerűen csak unatkozol? Gyere, beszélgessünk. :)