Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » T. - probléma, telefoncserét kértünk, nemleges választ kaptunk... miért? fórum

T. - probléma, telefoncserét kértünk, nemleges választ kaptunk... miért? (beszélgetős fórum)


1 2
35. Pahet a vadász (válaszként erre: 34. - Secret!)
2012. máj. 14. 11:02
kérdeztem a pasit, hogy sok panasz van a t.-nél? azt mondta el sem tudom képzelni... szóval valószínű, hogy emiatt húzódik...
34. secret! (válaszként erre: 33. - Anatita81)
2012. máj. 11. 11:55
A törvény szerint 30 nappal meg lehet hosszabbítani az eljárást, ezt a 30. naptól számítják, tehát 2 hónap.
33. Anatita81 (válaszként erre: 31. - Pahet a vadász)
2012. máj. 11. 11:14

Bocs, ez vakvágány volt, csak magasabb értékű dolgokra vonatkozik. :(


Hogyhogy meghosszabbíthatják???

2012. máj. 10. 13:31
most hívtam a fogyasztóvédelmet... azt mondta a pasi, hogy ha lejárt a 30 napos határidő, akkor még meghosszabbíthatják 30 nappal, szóval leghamarabb május végén kapunk választ...
31. Pahet a vadász (válaszként erre: 30. - Anatita81)
2012. máj. 6. 18:59
Termékfelelősség? Mire gondolsz pontosan? Merre induljak?
2012. máj. 4. 10:13

Szia, a T-... egy ilyen cég. Max. pre pay kártyát szabad náluk venni!!!

A fogyasztóvédelem meg ilyen apró dolgokkal nem is foglalkozik szívesen.


Az összes választ nem olvastam végig, de vannak nekik is minőségbiztosítási irányelveik és tanusítványaik (ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001).


Az a minimum, hogy minden panaszt ki kell vizsgálniuk és válaszolni rá, de erre 30 nap áll rendelkezésükre.


Csak röviden leírom: mi elköltöztünk, még egy év volt az internet hűségidőből. Bár a szerződésben vállalták, de nem tudták biztosítani a hozzáférést az új lakhelyünkön, az előfizetési díjat viszont követelték a semmiért! Behajtó cégnek adták át, a fogyasztóvédelem is csak a ránk vonatkozó kötelezettségeket emlegette a szerződésből...


Még a termékfelelősségnek lenne érdemes utánanézned, hátha meg tudod fogni őket! ;)

2012. máj. 4. 09:47
Még nem telefonáltam. Gondoltam megvárom a hetet, és utána. De hogy a fogyasztóvédelem is ezt csinálja azért gáz...
2012. máj. 2. 16:04
Sajnálom, hogy ez történt veled. Szerintem üsd továbbra is a vasat, írj ismét, ha nem válaszolnak semmit. Próbáltad telefonon?
27. Pahet a vadász (válaszként erre: 26. - Secret!)
2012. máj. 2. 10:26
Tegnap éjszaka elküldtem még egyszer a levelet kiegészítve h még nem kaptam rá választ és tisztelettel kérném, valamint becsatoltam a békéltetőtestületet is. A békéltető sztenderd levelet küldött ki, hogy mikkel foglalkoznak blabla.. kíváncsi leszek, kapok-e választ.. azét eléggé sz@rnak az ember fejére...és ami szép, hogy ugye a t-c levelében éppen ezt ecseteltem, hogy nem akartak válaszolni csak a második levelemre, és hogy milyen eljárás ez.... szóval most a fogyasztóvédelem játssza ugyan azt... szép... kiben bízhatunk ezek után? Most komolyan...
26. secret! (válaszként erre: 25. - Pahet a vadász)
2012. ápr. 27. 13:14
Hát illet volna, kérdezz rá. Én pár hete írtam elektronikusan a PSZÁF-nek, OTP elleni panasz miatt, egy hete jelezték, hogy megindították a vizsgálatot. Szerintem hívd fel őket, hogy mi újság?
2012. ápr. 27. 11:40
egy hónappal ezelőtt írtam a fogyasztóvédelemnek... nem válaszoltak még.. milyen eljárás ez? egyáltalán foglalkozik bár ki is az ilyen levelekkel? csak kérdem...
24. secret! (válaszként erre: 23. - Pahet a vadász)
2012. márc. 30. 10:52
Nem, mert a törvényt betartották, így semmi vádam nem volt ellenük. Szolgáltatót váltottam és készüléket.
23. Pahet a vadász (válaszként erre: 22. - Secret!)
2012. márc. 30. 10:49
gondolom, akkor te is végigjártad ezt az utat... mármint a fogyasztóvédelemmel, stb..
22. secret! (válaszként erre: 21. - Pahet a vadász)
2012. márc. 30. 10:16
Nekem vodafone-s sony ericsson készülékem volt így, már mindenét kicserélték. Aztán vettem egy másikat és így lett vége a történetnek. Az idők végezetéig, csak javították és javították...
21. Pahet a vadász (válaszként erre: 20. - Secret!)
2012. márc. 30. 09:51

ez olyan szép... legfőképpen azért, mert akár hányszor javítják, új garancia időt kap.. ami azt eredményezi, hogy állandóan csak javítani fogják... az idő végezetéig... ez minden csak nem vásárlóbarát,fogyasztóbarát, nem mellesleg pedig gondolj bele, ha ezt más szolgáltató tenné meg, egy kisebb cég, akkor a vásárló szó nélkül odébbállna... de itt ezt te nem teheted meg, mert "megbüntetnek" , a hűségnyilatkozat idő előtti felmondása után...

csak gratulálni tudok ehhez..


és tudod mit nem értek? A gyártóhoz ha visszakerül a hibás készülék, akkor az értékesítő megkapja az újat helyette, ingyen és bérmentve. Akkor miért nem érdekük kicserélni? Mindenkit megkímélnének ettől az egész helyzettől...

Senkinek nem lenne pénzkiesés...

20. secret! (válaszként erre: 19. - Pahet a vadász)
2012. márc. 30. 09:45
Az ügyintézés menete szabályos, mivel garanciás a terméked, és ők garanciában javítják. Ezért a fogyvéd. nem tesz semmit. Sajnálom, hogy ilyen rossz telefont kaptál. Talán a gyártót keresd meg, hogy méltányossági alapon adjanak egy másikat.
2012. márc. 30. 09:37
Most írtam a fogyasztóvédelemnek is, bemásolva a levelezésünket. Remélem, valamit tudnak mondani...
18. Pahet a vadász (válaszként erre: 17. - Emi1206)
2012. márc. 30. 08:23
rendben, köszi :)
17. emi1206 (válaszként erre: 16. - Pahet a vadász)
2012. márc. 29. 20:54

Igen, legalábbis próbáld meg. :)


Hétfőtől-Péntekig 9-18 óráig elérhetőek

Tel.: 06-1-777-4819 és ez a fax számuk is.

E-mailt közvetlenül az oldalról tudsz küldeni nekik.

Mindent mesélj el itt is, hogy mennyi időt vett igénybe, hogy folyamatosan szervizbe rohangáltatok, hogy a párodnak milyen vesztéseget okozott a probléma, hogy nem azt kaptad a pénzedért, amit vártál és nyugodtan meséld el, hogy a t-....-mal mit intéztél.

16. Pahet a vadász (válaszként erre: 15. - Emi1206)
2012. márc. 29. 19:38
és akkor most én a Nokiát hívjam fel? vagy kit keressek?
15. emi1206 (válaszként erre: 14. - Pahet a vadász)
2012. márc. 29. 19:34

Próbálj a gyártónál reklamálni. Én mindig a gyártót hívom, ha a cég szívózik. Eddig még mindig sikerült mindent elintéznem, sőt van ahol még "kárpótolnak" is. Pl. Béres csepp árát rosszul tüntette fel egy gyógyszertár, telefonáltam, csak az akciós árat kellett fizetnem és küldtek ajándékba még egy Bérest. Tesconál is ha valami gond van kapsz ajándékutalványt.

A csizmás esetre is ezt tudom mondani. Idén télen volt dolgom a Hu.aniccal, gyártóval sikerült ott is megegyeznem.

14. Pahet a vadász (válaszként erre: 11. - Mmacus)
2012. márc. 29. 19:19

hát ez remek...

komolyan, ezt máshol már az első körben lerendezték volna úgy, hogy itt a pénzed öreg, vagy itt az új készülék...

csak velünk lehet megcsinálni ezt...

13. Pahet a vadász (válaszként erre: 12. - Russodebby)
2012. márc. 29. 19:18
Szia :) a levelet olvashattad... benne van a válasz. Nem adnak újat!
2012. márc. 29. 19:16
Szia! Ha ugyan azzal a hibával 5* javítják,akkor szoktak új telót adni.
11. mmacus
2012. márc. 29. 18:27

Sajnálom, hogy ennyi bosszúságot okoz a telefontársaság (is). Én ebben a szezonban egy csizmával "játszom" ugyanezt, folyamatosan visszavittem, mindig 2 hetekre hagytam ott javításra. Ez ugye, éppen ideális télen... Most ismét javítás alatt van. Panaszlevelemre sem az üzlet, sem a fogyasztóvédelem nem válaszolt.


Remélem, valahogy megoldódik a problémátok minél előbb.

10. Pahet a vadász (válaszként erre: 9. - Secret!)
2012. márc. 29. 18:16
de akkor ezek szerint, van egy szar telefonunk, amit ugye ki kellett fizetnünk, hisz nem ingyen adták, folyamatosan rossz- ami eredménye, hogy a párom munkákat veszít el... ill ugye már nem, hisz vennünk kellett másikat.. de akkor hol védenek engem, mint vásárlót? mert ugye így ez visszatérő probléma, amit véglegesen javítani nem tudnak, ezzel együtt meg két három havonta be kell vinni... már csak a jó hírük miatt sem értem, hogy miért így bánnak az emberrel...
9. secret! (válaszként erre: 7. - Pahet a vadász)
2012. márc. 29. 17:59
Így van, javítják végtelen időkig. Ilyenkor a garid, mindig hosszabbodik a javításban töltött idővel. Csere csak a vásárlástól számított 72 órán belül van. Fogyasztóvédelmis vagyok, de már nyertem Kermis ügyet, az akkor még Westel ellen, sikeresen.
8. RockyRoad (válaszként erre: 6. - Pahet a vadász)
2012. márc. 29. 16:11
Ez van :(( mondom en, Mo meg nagyon messze van Europatol. Sokat segiteni nemtudok, de ne add fel, hiszen fizettel azert a telefonert. Irj a fogyasztovedelmiseknek, vagy a homarnak. Vagy mindkettonek.
7. Pahet a vadász (válaszként erre: 6. - Pahet a vadász)
2012. márc. 29. 16:09
ja, és h azóta nem jelentkezett hiba... persze h nem, mert venni kellett másikat, az meg itthon figyel.. miközben rossz...
6. Pahet a vadász (válaszként erre: 5. - RockyRoad)
2012. márc. 29. 16:07
tudod mi a gusztustalan, hogy a végére oda írják, h remélik, h bizalommal leszünk feléjük a jövőben, na meg hogy nagyon sajnálják a kellemetlenséget...az hajam eldobom...
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook