Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Segítség! Rossz bútort kaptam, a megrendelt helyett! fórum

Segítség! Rossz bútort kaptam, a megrendelt helyett! (beszélgetés)


30. moonlight13 (válaszként erre: 1. - Naoya)
2013. aug. 7. 21:12
Történt azóta valami?
29. sasmadar2 (válaszként erre: 27. - Bd55e3f068)
2013. aug. 5. 23:06

Miért te ott voltál? NEM!

Leírta, hogy semmilyen tájékoztató nem volt kirakva.

2013. aug. 5. 20:33
27. bd55e3f068 (válaszként erre: 23. - Sasmadar2)
2013. aug. 5. 20:27

Ugy beszelsz az esetrol, mintha ott lettel volna. Lattad mi volt kiirva az uzletben? Hallottad mit beszeltek, olvastad a megallapodasukat?

Egy fenykepes bogrere sem lehet azt mondani, hogy megsem kell, miutan legyartottak, mert pl. a te oreganyad fotoja nem fog senki masnak kelleni.

26. reload (válaszként erre: 16. - Naoya)
2013. aug. 5. 20:14

Anno az én szekrényemet úgy elcseszték, hogy 4 fiók 2 ajtó helyett 8db négyszögletes ajtaja volt, konkrétan úgy nézett ki, mint egy kartonozószekrény :S Mikor kihozták és összeszerelték majdnem sírva fakadtam. Azonnal mondtam, hogy ezt nem veszem át, mert nem ilyet rendeltem, elvitték,megcsinálták. Kicsit dúl-fúlva, de muszáj volt, különben nem fizettem volna ki :)


Te miért vetted így át? Vagy előre kifizetted az egészet?

25. moonlight13 (válaszként erre: 18. - Naoya)
2013. aug. 5. 20:10
Írd le a vezetőnek címezve ajánlott, tértivevényes levélben az egész történetet. Esetleg le is fényképezheted az üzletben kirakott darabot,és csatold mellé, hogy Te azt láttad, azt választottad, nem is tudtad, hogy másmilyen is van belőle. Valamilyen választ fogsz rá kapni. A szó elszáll..., ne beszélgess velük, írd le!
24. sasmadar2 (válaszként erre: 22. - Bd55e3f068)
2013. aug. 5. 15:40
Még valami. A szó elszáll? Akkor tájékoztatnálak, hogy a szóbeli szerződés ugyanúgy érvényes, mint az írásos, csak nehezebb betartatni.
23. sasmadar2 (válaszként erre: 22. - Bd55e3f068)
2013. aug. 5. 15:39

Nem érted. Aláírta már ha egyáltalán aláírt valamit ezt sem tudjuk. Ezt eddig csak te feltételezted, persze valószínű.

Nem volt róla tudomása, hogy nem azt írja alá. Mivel erről nem tájékoztatták megfelelően. És ott a lényeg, hogy nem kapta meg a megfelelő tájékoztatást.


Egyébként is mivel rendelésről van szó, így én még megkockáztatnám, hogy 8 munkanapon belül elállhat a vásárlástól is. De nem ismertek a vásárlás pontos körülményei.


Aki nem ért hozzá az minek jön ide okoskodni?


Menj el valamelyik illetékes hivatalhoz vagy békéltető vagy fogyasztó védelem és ott mondd el részletesen, hogy mi történt.

22. bd55e3f068 (válaszként erre: 20. - Sasmadar2)
2013. aug. 5. 13:00
A szo elszall. Az atyauristenhez is kuldhetitek, ha o alairta azt a megrendelolapot.
21. michelle.r (válaszként erre: 8. - Naoya)
2013. aug. 5. 12:46
Ha aláírtad a megrendelőlapot, akkor pontosan azt kaptad, amit rendeltél.
20. sasmadar2 (válaszként erre: 18. - Naoya)
2013. aug. 5. 12:45

Nagyszerű, nem tájékoztattak megfelelően.

Ki kellett volna írniuk, hogy milyen típusok vannak pontosan. Ez lett volna a minimum. Plusz még a képek sem ártanak, hogy tudd melyik is az pontosan amit te venni akarsz. Mert ugye a szöveg alapján nem fogod tudni, hogy hogyan néz ki pontosan.

19. sasmadar2 (válaszként erre: 7. - Gkreka)
2013. aug. 5. 12:42

Ezt mégis honnan szedted? A megrendelésre gyártottra külön jogszabályok vonatkoznak? Akkor mutasd kérlek.


Minőségi kifogás esetén kötelesek egyébként cserélni. Ez nem minőségi kifogás, viszont ők írtak rá rosszat a megrendelőre. Tehát nem azt kaptad amit kértél. Az ő hibájuk.

Fogyasztó védelem vagy békéltető testület, jobb a második, mert úgyis oda kerül az ügy. Aztán ha nem tudtok megegyezni marad a bíróság.

18. Naoya (válaszként erre: 17. - Rexi33)
2013. aug. 5. 12:42

De kaptam, de viszont mikor elmentem az üzletbe, az a darab volt kint, amit ki is választottam. Csak a nevéből, honnan tudhattam volna, hogy annak több változata is van?

Felírta a nevét, de nem a jót.. Hát Ő ért hozzá! :) Azaz ezekszerint nem..

17. rexi33 (válaszként erre: 16. - Naoya)
2013. aug. 5. 12:38
és ebből a megrendelő papírból te nem kaptál?
16. Naoya
2013. aug. 5. 12:36

Látom még mindig nem értik..

Rendeléskor én kiválasztottam, hogy két fiókos legyen a szekrény, ne a sima változatú, de a csaj azt nem írta már rá a megrendelőlapra... !!!!!!!!!!!

15. bd55e3f068 (válaszként erre: 4. - Luijza)
2013. aug. 5. 12:31
És bepanaszolja magát, hogy nem nézte meg rendeléskor rendesen, mit szeretne?
14. Naoya
2013. aug. 5. 12:30
Akkor szétrúgdosom és kicserélik... :)
13. rexi33 (válaszként erre: 11. - Naoya)
2013. aug. 5. 12:28
a minőségi hibára
12. rexi33 (válaszként erre: 5. - Luijza)
2013. aug. 5. 12:28
Csak minőségi hiba esetén köteles kicserélni!
11. Naoya (válaszként erre: 10. - Kacsa118)
2013. aug. 5. 12:27
Miért is nem? Akkor a garancia is mire van?
10. kacsa118 (válaszként erre: 5. - Luijza)
2013. aug. 5. 12:23
nem, nem kötelesek. : )
2013. aug. 5. 12:21

Próbáld meg eladni! Én azt tenném...


Ezt a békát most már be kell nyelni, minimális pénzt buksz rajta, de veszel az árából olyat amilyet szeretnél!


Vagy: barátkozz meg ezzel, ami érkezett! :)

8. Naoya (válaszként erre: 6. - Gkreka)
2013. aug. 5. 12:18

De a megrendelő lapon a "két fiókos" részlet kimaradt, holott azt választottam ki!

Mire? Mire cserélnék ki? Hát Ők tévedtek! O.o

7. gkreka (válaszként erre: 5. - Luijza)
2013. aug. 5. 12:16
Nem vonatkozik a megrendelésre gyártottra.
6. gkreka (válaszként erre: 4. - Luijza)
2013. aug. 5. 12:15
Mire föl? A megrendelő lapon szereplő bútort kapta!
2013. aug. 5. 12:11
3 napon belül igenis mindent kötelesek kicserélni.
2013. aug. 5. 12:11
Panaszkönyv, fogysztóvédelem stb.
2013. aug. 5. 12:09
Túl a belefektetett pénz.... így is! :(
2013. aug. 5. 12:07
Add el, és vedd meg álmaid bútorát:-)
2013. aug. 5. 12:00

Nagy nehezen találtam olyan bútorüzletet, ahol fehér bútorhoz, - az álmomhoz - jutottam aránylag kevés + költséggel.

Mielőtt fizettem, kiválasztottam a kívánt szekrényt a neve alapján, rá is mutattam, de mivel több fajta is volt, véletlenül a rossz lett kiválasztva, azaz a megrendelő nyomtatványra írva (az eladó által) konkrétan lemaradt egy olyan részlet hogy "két fiókos", - jómagam sem tudtam, hogy a bútor nevéből nekem tudnom kellett volna, hogy az, több fajtát is takarhat...

Lényeg a lényeg, rosszat kaptam, nem cserélik ki mondván "megrendelésre gyártanak" bútort..

Mit tegyek? Álmaim szekrénye nem az enyém..

Mit lehet tenni ilyenkor?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook