Nevetségesen bosszantó probléma (beszélgetés)
Most olvastam a történeted. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen lehetséges nálunk.
A fb-on olvastam egyszer egy meglehetősen morbid történetet, ami hasonló részben.:
- Az idős nagyi meghal és mivel az unokája nagyon szerette, még hónapokig a temetés után is küldözgetett neki sms-eket. Persze senki sem gondolta, hogy a nagyi volt számát más valakinek ismét kiosztották. Szóval aki megkapta a számot, egy idő után elunta az sms-eket és válaszolt. Gondolhatod, mit érzett az unoka! -na akkor derült ki, hogy a számot más megkapta! Morbid, de nevetséges is, amellett, hogy ijesztő. :)
Ezt is írják:
A Telenor, a T-Mobile és a Vodafone esetében egyaránt kérheti az ügyfél méltányosságból a telefonszám cseréjét, ha nagyszámú téves hívás érkezik a készülékre.
Neked is kellemes napot!
:)
Azért többnyire nem az a jellemző a régi számoknál, amiről a fórum indítója írt, tehát megteheti a szolgáltató, hogy kicseréli azt az egy számot.
Ez már csak normális hozzáállás kérdése szerintem.
Én személyesen bemennék a reklamációs levéllel együtt, vagy tértivevényesen feladnám a levelet.
szerintem jobban jársz, ha nem levelezgetsz, hanem személyesen intézed. hidd el, azért van csomó normál ügyintéző, aki simán megérti, ez a szitu mennyire zavaró, és akármilyen (üzleti) ürüggyel, indokkal kicseréli a kártyát.
ha elkezdesz hivatalos felháborodott leveleket gyártani, csak a hivatalos úton mehetsz tovább, és ott simán mondhatják, megkaptad a kártyát, kifizetted, ráadásul kedvezményes, nem cserélik. nem ők tehetnek arról, hogy az előző tulaj hová nyomta fel a számát, kiknek
Dehogynem teheti meg.
A párom kártyájára minden hónapban jön egy sms banki tranzakcióról, amihez sose volt köze.
Az én régi 30as számomat (feltöltős volt) is kiadták, rápróbáltam én is, és a rokonaim is azon hívtak addig, míg meg nem tudták, hogy az már nem az én számom.
Sőt, az exemtől kaptam régebben egy kártyát, azon pedig egy felajzott hölgy kereste folyton "László" nevezetű lovagját. Megkértem a hölgyet, hogy mondja be a számot amit hívni akart, mire elsorolta az én számomat. :P
Persze,hogy meg tudom fogalmazni!
De az elmúlt hónapokban több problémám is volt velük.Első ízben írtam levelet,a gond továbbra is fennált.Majd az üzletből felhívott a csaj,hogy ránézett megint a számaimra záráskor és látja,hogy semmit nem csináltak,így ő is írt egy panaszlevelet.Rá pár napjára meg is oldódott a gondom amit a csajnak köszönhetek,mert amit én írtam le sem sz.rták.
Miért, Te nem tudod megfogalmazni?
Elég furán venné ki magát, ha én mint dolgozó írnék a saját cégemnek egy panaszlevelet! NE mááár!!
Persze hogy nem!
Csak azért írtam a te válaszodat hivatkozásnak, mert alapjaiban egyetértek veled! :)))
Felhívod a szolgáltatót, elmondod mi a gond, és kérsze egy totál új kártyát, természetesen most már nem vagy hajlandó érte fizetni, hiszen azt már kifizetted korábban.
Ha tiltakoznak, stb. stb. határozott hangon mondd meg nekik, ha erre nem hajlandók, még a "Fogyasztóvédelmi Felügyelet"hez, és akkor majd megnézhetik magukat!
Ha erre sem tesznek semmit, akkor pedig komolyan mondom, hogy valóban ott kérj segítséget!
Írd le nekik ajánlott tértivevényes levélben. Kénytelenek lesznek megválaszolni.
Írd le, hogy zaklatnak ezen a számon, és adjanak egy másikat.
A szolgáltató nem teheti meg, hogy egy "használt" számot újra kiad.
Valószínűbb hogy a hirdetés feladója elírta a számot.
További ajánlott fórumok:
- Mi bosszantott fel ma?
- Ma mi vagy ki bosszantott fel?
- Milyen nevetséges "baklövéseid" voltak már? Kezdjük nevetéssel a napot.
- Vannak bosszantó élményeid az iwiw használatával?
- Mi a véleményed arról, ha válás után az apai nagymama a gyerekek előtt festi ki az anya fotóját, azt nevetségessé téve?
- Nálunk nem jön be a TV2 és az RTL Klub és nagyon bosszantó! Mitől lehet?