Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Nevetségesen bosszantó probléma fórum

Nevetségesen bosszantó probléma (beszélgetés)


1 2
2014. dec. 18. 09:46
Megoldódott????
44. 408020f45e (válaszként erre: 40. - B00d33e65c)
2014. dec. 11. 11:03

Most olvastam a történeted. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen lehetséges nálunk.

A fb-on olvastam egyszer egy meglehetősen morbid történetet, ami hasonló részben.:

- Az idős nagyi meghal és mivel az unokája nagyon szerette, még hónapokig a temetés után is küldözgetett neki sms-eket. Persze senki sem gondolta, hogy a nagyi volt számát más valakinek ismét kiosztották. Szóval aki megkapta a számot, egy idő után elunta az sms-eket és válaszolt. Gondolhatod, mit érzett az unoka! -na akkor derült ki, hogy a számot más megkapta! Morbid, de nevetséges is, amellett, hogy ijesztő. :)

43. ca43169457 (válaszként erre: 40. - B00d33e65c)
2014. dec. 11. 07:51
Ez volt a legjobb, amit tehettél...
42. Érdekes73 (válaszként erre: 40. - B00d33e65c)
2014. dec. 10. 12:09
Szerintem menjél be élőbe a v..-tal nagyon kellemes élményem volt ősszel olyat megcsináltak ráadásul ingyen amit nem is kellett volna nekik.
41. Érdekes73 (válaszként erre: 10. - B00d33e65c)
2014. dec. 10. 12:02

Ezt is írják:

A Telenor, a T-Mobile és a Vodafone esetében egyaránt kérheti az ügyfél méltányosságból a telefonszám cseréjét, ha nagyszámú téves hívás érkezik a készülékre.

40. b00d33e65c (válaszként erre: 39. - Ca43169457)
2014. dec. 10. 11:53
A férjem még nem tudott elmenni,de én kicseréltem a sim kártyát a telefonban,így már hívogathatnak.
39. ca43169457 (válaszként erre: 38. - B00d33e65c)
2014. dec. 10. 11:32
Alakult valami telefonszám ügyben, vagy mindig hívogatnak?
38. b00d33e65c (válaszként erre: 37. - Ca43169457)
2014. dec. 10. 11:26

Neked is kellemes napot!

:)

2014. dec. 10. 11:12
Kellemes napot mindenkinek. Merre vagytok?
36. ca43169457 (válaszként erre: 35. - ---Anita---)
2014. dec. 9. 16:05
Mondjuk azon be bírok pörögni, ha egy szolgáltatás, vagy vállakozás megszűnik, akkor a honlapot azért még sokan fennhagyják.
2014. dec. 9. 15:56
Én is jártam hasonlóan. Én egy sírkő készítő volt számát kaptam. Csomóan hívtak naponta. Elég morbid volt... :/ És nekem is csak úgy cserélte ki a szolgáltató, hogy fizettem érte, mert azt mondták, ők minden szabályt betartottak, fél évig pihentették a számot... Csak egy csomó netes oldalon még fent volt az előző tulaj hirdetéseivel... :/
34. moonlight13 (válaszként erre: 32. - 4c3a5e5783)
2014. dec. 6. 08:05

Azért többnyire nem az a jellemző a régi számoknál, amiről a fórum indítója írt, tehát megteheti a szolgáltató, hogy kicseréli azt az egy számot.

Ez már csak normális hozzáállás kérdése szerintem.

Én személyesen bemennék a reklamációs levéllel együtt, vagy tértivevényesen feladnám a levelet.

33. ca43169457 (válaszként erre: 32. - 4c3a5e5783)
2014. dec. 6. 06:57
Ja, örül, hogy forgalma van. :-(
32. 4c3a5e5783 (válaszként erre: 17. - Moonlight13)
2014. dec. 5. 20:03
A szolgáltatót nem érdekli, hogy a számot ki hívja es miért.
31. moonlight13 (válaszként erre: 16. - C7c137858c)
2014. dec. 5. 19:50
De megteszi. Mindenkiét kiadja azt hiszem talán fél év után. Az én régi számomat is kiadták, és az ismerőseim csodálkoztak, hogy semmire nem reagálok.
30. Csipkerózsika (válaszként erre: 16. - C7c137858c)
2014. dec. 5. 19:42
Márpedig megteszi.
29. b00d33e65c (válaszként erre: 28. - Kriszta773)
2014. dec. 5. 17:12
Na,ezért mondtam,hogy holnap nyitva vannak és bemegyünk a férjemmel,mert ugye az ő kártyája.
28. kriszta773 (válaszként erre: 26. - B00d33e65c)
2014. dec. 5. 17:10

szerintem jobban jársz, ha nem levelezgetsz, hanem személyesen intézed. hidd el, azért van csomó normál ügyintéző, aki simán megérti, ez a szitu mennyire zavaró, és akármilyen (üzleti) ürüggyel, indokkal kicseréli a kártyát.

ha elkezdesz hivatalos felháborodott leveleket gyártani, csak a hivatalos úton mehetsz tovább, és ott simán mondhatják, megkaptad a kártyát, kifizetted, ráadásul kedvezményes, nem cserélik. nem ők tehetnek arról, hogy az előző tulaj hová nyomta fel a számát, kiknek

27. mothertiger (válaszként erre: 16. - C7c137858c)
2014. dec. 5. 17:07

Dehogynem teheti meg.

A párom kártyájára minden hónapban jön egy sms banki tranzakcióról, amihez sose volt köze.

Az én régi 30as számomat (feltöltős volt) is kiadták, rápróbáltam én is, és a rokonaim is azon hívtak addig, míg meg nem tudták, hogy az már nem az én számom.

Sőt, az exemtől kaptam régebben egy kártyát, azon pedig egy felajzott hölgy kereste folyton "László" nevezetű lovagját. Megkértem a hölgyet, hogy mondja be a számot amit hívni akart, mire elsorolta az én számomat. :P

26. b00d33e65c (válaszként erre: 24. - Moonlight13)
2014. dec. 5. 16:48

Persze,hogy meg tudom fogalmazni!

De az elmúlt hónapokban több problémám is volt velük.Első ízben írtam levelet,a gond továbbra is fennált.Majd az üzletből felhívott a csaj,hogy ránézett megint a számaimra záráskor és látja,hogy semmit nem csináltak,így ő is írt egy panaszlevelet.Rá pár napjára meg is oldódott a gondom amit a csajnak köszönhetek,mert amit én írtam le sem sz.rták.

25. moonlight13 (válaszként erre: 23. - 12d083b51b)
2014. dec. 5. 16:44
:)
24. moonlight13 (válaszként erre: 22. - B00d33e65c)
2014. dec. 5. 16:44

Miért, Te nem tudod megfogalmazni?

Elég furán venné ki magát, ha én mint dolgozó írnék a saját cégemnek egy panaszlevelet! NE mááár!!

23. 12d083b51b (válaszként erre: 20. - Moonlight13)
2014. dec. 5. 15:43

Persze hogy nem!

Csak azért írtam a te válaszodat hivatkozásnak, mert alapjaiban egyetértek veled! :)))

22. b00d33e65c (válaszként erre: 21. - Moonlight13)
2014. dec. 5. 15:40
És ha egy panaszlevelet íratnék ott helyben a csajjal?
21. moonlight13 (válaszként erre: 19. - B00d33e65c)
2014. dec. 5. 15:36
Ne szóban intézd! Írd le, és vetesd át velük a leveledet!
20. moonlight13 (válaszként erre: 18. - 12d083b51b)
2014. dec. 5. 15:35
ugye nem nekem szántad a választ?
2014. dec. 5. 15:32
Köszönöm a segítséget!Holnap nyitva lesz az üzletük,bemegyünk a férjemmel és kérünk másik kártyát.
18. 12d083b51b (válaszként erre: 17. - Moonlight13)
2014. dec. 5. 15:30

Felhívod a szolgáltatót, elmondod mi a gond, és kérsze egy totál új kártyát, természetesen most már nem vagy hajlandó érte fizetni, hiszen azt már kifizetted korábban.

Ha tiltakoznak, stb. stb. határozott hangon mondd meg nekik, ha erre nem hajlandók, még a "Fogyasztóvédelmi Felügyelet"hez, és akkor majd megnézhetik magukat!

Ha erre sem tesznek semmit, akkor pedig komolyan mondom, hogy valóban ott kérj segítséget!

17. moonlight13 (válaszként erre: 12. - B00d33e65c)
2014. dec. 5. 15:05

Írd le nekik ajánlott tértivevényes levélben. Kénytelenek lesznek megválaszolni.

Írd le, hogy zaklatnak ezen a számon, és adjanak egy másikat.

16. c7c137858c (válaszként erre: 1. - B00d33e65c)
2014. dec. 5. 14:52

A szolgáltató nem teheti meg, hogy egy "használt" számot újra kiad.

Valószínűbb hogy a hirdetés feladója elírta a számot.

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook