Mit csinál egy adminisztrátor és milyen végzettség kell ehhez?Irodai munkát jelen? (tudásbázis)
Az adminisztrátor a főleg azokat a munkákat végzi, amikhez "fenék" kell. Tehát a munkaidőd teljes egészét egy helyben ülve végzed. Vagy számítógép előtt ülve, vagy irathalmazok közt kézzel körmölve.
A titkárnő is neked fogja adni a gépelnivalót, az nem az ő dolga elsősorban.
Általában érettségit kérnek ehhez a beosztáshoz, de a munka jellege határozza meg, lehet általános végzettséggel is ellátni.
Gépírás-tudást, és mint mindenhez (még a takarítőnői álláshoz is) ANGOL nyelvtudást.
cége válogatja, hogy hol mit csinál...
adminisztrátor = ügyintéző.
ebbe sokminden belefér, de irodai meló.
Elnézést, elolvastam:) Nem asszisztenst kérdeztél!
Igen Preszter Gabinak igaza van.
Az adminisztrátor a cég papíros alapú ügyleteit végzi. Ingen főleg szakma! Adminisztrátor a bérszámfejtő is pl.:)))
Mindent, amire a főnöke utasítja:-D
(én ezt hallottam mindig a főnökömtől)
További ajánlott fórumok:
- Párkapcsolatnál számít, hogy nem azonos végzettségűek a felek?
- Hobbiból szoktam varrogatni és érdekelne, hogy ha egyéni vállalkozóként szeretném ezt csinálni kell hozzá szakirányú végzettség?
- Nyolc órás adminisztratív irodai munkaért mennyi most kb. a várható nettó fizetés?
- Pályázati elszámolás utólagos (3év), teljes adminisztrációjáért könyvelő végzettséggel mennyit lehet elkérni? (Bruttó/nap összegben)
- Mit csinál egy levéltári adminisztrátor?
- Általános irodai adminisztrátor mögött, mit jelent ez a rövidítés : HIKI