Mikor cseréltethetem ki a gyűrűmet? Részletek lent. (tudásbázis kérdés)
:)
Emberem ment vissza az üzletbe és 3 másodperces beszélgetést követően visszakapta a teljes vételárat :) :) :)
Tulajdonképpen eljutottam arra a szintre, hogy gyűlölöm ezt a gyűrűt!!!!
Vagy kapok másikat, vagy a pénzt, különben a hajánál fogva rángatom el a nőcikét a fogyasztóvédelemhez!
GRRRRRRRRRRRRR harcos amazon üzemmód
Én is hasonlóképpen jártam. Arany gyűrű, kövek potyogtak ki. Második alkalommal beleerőltettem ugyan ott. Azt mondta az eladó h a köves gyűrűkkel ez a gond. Még jó,h nem gyémánt volt benne :)
Van 15 éve hordott gyűrűm több is, és fülbevalóm, egyikéből se esett ki egy se.
Egyébként épp a gyűrűvásárlás előtt egy héttel mondtam az embernek, hogy sem a sárga aranyat, sem a köveket nem szeretem... bőr, fa és csont ékszereim vannak.
Erre kitalálta, hogy ideje váltani :(
Arra sem hajalndó a tulaj :(
Csak a javítást erőszakolja....
Aranyékszert így nem cserélnek vissza.
Valami cirkóniumos a díszítés?
Sajnos nem tudom milyen jogok illetik meg az embert ilyen esetnél, de az biztos a jóérzés azt diktálná kapjad vissza a lovédat.
Jól teszed beküldőd a párod, lehet annak lesz eredménye.
Mindenesetre szorítok neked legyen igazad.
Az a baj, hogy a kormány rendelet erre nem tér ki.Csak a vásárlástól számított 3 munkanapot említi. Ám a jótállási jegyen a 3 javítás után szerepel a csere rovat is...
A fogyasztóvédelemnél kedden nincs ügyfél fogadás...
De az biztos, hogy beküldöm az embert, hátha egy férfit nehezebben küld el a tulaj melegebb éghajlatra ;)
Szerintem ez már éppen elég indok arra, visszakapjad a pénzedet.
Ekkora hülyeséget hogyan tudott mondani az eladó neked akár 20-szor is...
Akkor állandóan javítás alatt áll a termék, nem is tudott szinte hordani.
Inkább téged illetne meg kártérítés már a sok kellemetlenségért, és véleményem igenis ilyen esetnél vissza kell nekik fizetni a pénzt már.
Nőnapra kaptam egy gyűrűt. 4szer esett ki belőle a kő!!! Én azt hittem ha 4. alkalommal fordul elő ugyanaz a hiba (tartós cikkek esetében) akkor kérhetem a cserét! De az üzlet tulajdonos közölte, hogy nem nem, még akár 20x is el lehet küldeni javításra. Hogyan érvényesíthetem a cserére a jogaimat?
Sőt most már inkább az árát szeretném visszakapni!
További ajánlott fórumok:
- Kinek a felelőssége ez ilyen helyzetben? Részletek lent.
- 2012. május 19. esküvő :) részletek lent
- Elutasítás, mert terhes...? Lent a részletek!
- Ha elbocsátanak mennyi időn belül kötelesek a fizetésem kiutalni? (Részletek lent)
- Olyan bőrgyógyászt keresek, aki utánajár a probléma kiváltó okának (részletek lent), tudnátok ajánlani?
- Férfit keresek magam mellé, részletek lent