Mi a teendő, ha tévedésből rossz nyomtatványt küldtem be az apehnak az ügyfélkapun? Hogy lehetne törölni? (tudásbázis)
2. mmacus
2010. aug. 2. 17:37
Ha valóban rossz nyomtatvány, akkor hivatalból törlésre kerül és erről üzenetet kapsz.
1. f7d6cf8a9d
2010. aug. 2. 17:31
Mi a teendő, ha tévedésből rossz nyomtatványt küldtem be az apehnak az ügyfélkapun? Hogy lehetne törölni?
További ajánlott fórumok:
- Miért nem tudok belépni az Ügyfélkapu+-ra?
- Hogyan kell átállni ügyfélkapu pluszra számítógépen, ha nem szeretnék mobilapplikációt használni hozzá?
- Megszüntettem az ügyfélkapumat.
- Adóbevallás egyedül...a NAV oldalán vagy az Ügyfélkapun keresztül? Segítene valaki?
- Elektronikus adóbevallásnál hol találom meg a kitöltendő nyomtatványt?
- A szja-ra mentességet kértem májusban küldtek nyomtatványt kitöltöttem, visszaküldtem és azóta semmit nem kaptam szerintetek várjak?