Mennyit keres egy ügyfélszolgálati munkás a T-mobile-nál vagy Vodafone-nál? (tudásbázis)
A T-nél nem mindegy, hogy telefonos vagy személyes ügyfsz-e, és azon belül is T-Pont-os vagy Partner üzletes?
T-Pont-ban jobb dolizni, mint partnernél (külön cég); de kőkemény értékesítés és sok a munka. De! Van jutalék része is a bérnek, ami jól megnyomhatja. Plusz a béren kívüli juttatások. Anyagilag megéri, 1-2 évet fejenállva is ki lehet bírni, ha bejön neked, akkor nagyon jó, ha nem, akkor keresel majd mást. Többit priviben. :)
szerintem tök mindegy melyik telefonost választod, gondolom nicsnenek nagy különbségek, de ez csak vélemény, nem tapasztalat.
nekem volt hasonló munkám, csak nem értékesíteni kellett, hanem telefonos ügyfélszolgálaton voltam. Hát nem fizettek agyon...
SZterintem teljes munkaidőben br. 100-130 között lehet a bérezés (mert ez csak VÉLEMÉNY, NE VEDD KÉSZPÉNZNEK). de hátha ír valaki, akinek tapasztalat is van!
A pontos munka az lenne, hogy felhívni az ügyfeleket az új ajánlatokkal meg hasonló.
Melyik céghez érdemesebb elmenni?
További ajánlott fórumok:
- Call center/telefonos ügyfélszolgálatos munka
- Miért nem kapok kedvezményt új készülékre meglévő havidíjasként a T-mobile-nál?
- Ha elrontom a pin kódomat vodafone-os mobilomnál, a puk kódot tudom, miért nem enged be mégsem?
- Le lehet mondani online a vodafone-os előfizetést?
- Miskolcon dolgozik valaki az Apehnál? Hogyan és hol lehet jelentkezni munkatársnak az Apeh ügyfélszolgálatára?
- Telefonos ügyfélszolgálaton, hogy lehet emberrel beszélni nem géppel?