Kodak C142 fényképezőgépről nem tudom a videókat letölteni, mert azt irja ki, hogy "nincs elég memória a művelet befejezéséhez. Mit tegyek? (tudásbázis)
Gondolom, sajátgépet használsz. Ott az ikonra kattintva jobb egérgombbal a tulajdonságoknál kiadja a pontos méretet.
Bár 3-4 perces video biztosan nem éri el a több GB-os méretet.
Úgy próbáltad, hogy minden programot leállítasz és csak a másolás megy? Mekkora memóriából gazdálkodsz?
Helyed akkor van.
Kérdés: mekkorák a felmásolandó videok? Véletlen nem haladják meg a 4GB-ot?
CCleanir programom van és takaritok is rendszeresen.
Nagyon laikus vagyok nem tudom hol lehet meghnézni,hogy a rendszermeghajtón mennyi szabad terület van, de a lemeztöredezettségmentesitőn ir olyat, hogy felhasználható szabad terület 54 %.A vinchesteremen csak "C" meghajtó van.
Amit érdemes lenne mindenképp megejteni, az egy kis ideiglenes fájltakarítás. Erre van jó progi, töltsd le: CCleaner ( [link] )
Ez törli pl a böngésző előzményeit is (tehát ha valami fontosat néztél, érdemes elmenteni könyvjelzőbe), a kuka tartalmát, valamint jó sok ideiglenes fájlt. Ez utóbbi kitehet sok gigát is, ha sose voltak még így kitakarítva.
A számgépeden a rendszermeghajtón (amin az operációs rendszer és a programok vannak) mekkora a szabad terület?
Lehet, hogy csak egy meghajtód van, de az esetek többségében szétszedik min 2 partícióra a winchestert: 1 rendszer, 1 adatoknak (képek, dokok, filmek, zenék, stb...)
További ajánlott fórumok:
- Kisfiam mindjárt 3 éves és megőrül a vonatokért, honnan tudnék neki letőlteni igazi vonat videókat?
- Hogyan tudom a fényképezőgépen beállítani, hogy kisebb felbontásban készítsen képeket, videókat?
- A fényképezőgépről szeretném letölteni a képeket, viszont nem csatlakozik a számítógéphez, mit tegyek?
- Hol tudok magyar stand up comedy-s videókat letölteni?
- Hogy lehet letölteni az Olimpus Master FE-100 fényképezőgép programból lemezre a képeket?