Kinek mi a tapasztalata a natúrkozmetikumokkal kapcsolatban? Valaki próbálta már a BIOLA termékeit? (tudásbázis)
szia.1:sodium lauril sulfate
2:titan dioxid
3:aluminium
4:castrol oil/ásványi olaj
5a glicerin sem a legjobb,de az nem rákkeltő.
Sziasztok!
Én még kezdő vagyok a témában,de érdekel és sorra cserélek le minden kozmetikumot!
Szóval,az érdekelne,hogy melyek azok az összetevők amik fől vannak tüntetve és felejtősek? Tehát mi a "méreg" amit ha olvasok,vissza a polcra a termékkel!?
Köszönöm a választ,további szép napot!
Szia!
Még nem próbáltam,de engem is érdekelne.
Hogy érted, h erős volt? Illatra?
Tegnap este nagyon belevetettem magam és átnyálaztam a Weleda, Logona és Sante kínálatát.De csak arra volt jó, h totál elbizonytalanodjak :D Nem tudok dönteni...:P
Viszont Biola kiküszöbölte azt, amiért ódzkodtam: Szegeden vagy ingyen átvétel és mindig a szállítási költséggel volt bajom :))))
Keresgéltem, de Alva termékekkel kapcsolatban nem sok infot találtam. Még azt se sikerült kisilabizálnom, h most ezek natúr- vagy biokozmetikumok. A másik, ami kérdést vetett fel bennem, h semmilyen embléma nem található rajtuk...vagyis bármi olyan védjegy, ami biztosítja a vásárlót, h ez bevizsgált és ellenőrzött (vagy csak én kerestem rossz helyen).