Kihez lehet fordulni ilyen ügyben? (beszélgetés)
Előbb helyezd kilátásba hogy a fogyasztővédelemhez ill. a médiához fordulsz, ha egy kis idő elteltével nem reagálnak, akkor lépjél.
De ugye tudod bizonyitni, hogy eddig nem volt probléma u.azon a helyen a telefonnal.
Ismerősökkel, volt kollégákkal beszélni esetleg?
Az a baj, hogy fogalmam sincs, hogy mi okozhatja a problémát. De feltételezem, hogy neked is csak az lenne a lényeg, hogy oldódjon meg és ne kelljen ezzel foglalkozni.
A másik 2 előfizetéssel nincs probléma?
Mármint készülék, térerő, ilyesmikre gondolok. Más is tapasztalt már ilyet a "fák mellett"?
Azon már túl vagyok. Sőt azt is mondtam nekik hogy van még 2 előfizetésem és azokat azonnal elhozom tőlük.
Így se.
A vicc pedig h 3 évig dolgoztam az ügyfélszolgálatukon.
Már ezt is bánom.
Köszönöm mindenkinek.
Beszéltem a Fogyasztó védelemmel.
A nemzeti média és hírközlés felügyeletnek kellet bejelentenem.
Megtettem.
Remélem sikerrel járok.
Fogyasztóvédelem, de ha van hozzá energiád, van, amikor az is eredményre vezet, ha már ezt közlöd a szolgáltatóval, hogy nem értesz egyet velük is hajlandó vagy további lépéseket tenni a probléma megoldása érdekében.
Nekem biztosítónál bejött. Konkrétan ott is ilyen szinten hülyének néztek.
Számomra megalázó mikor ilyen vitába kell már belemenni, hogy mennyit és, hogy nőhettek a fák, de néha érdemes érzékeltetni az Ügyintézővel is, hogy érted Te, hogy ő a munkáját végzi, és neki nem igazán érdeke a kollégáit basztatni, de ezért (is) kapja a fizetését, szóval legyen szíves kicsit "aktívabbnak" lenni a problémád megoldásában.
A Fogyasztóvédelmi Felügyelet szokott foglalkozni a lakosságnak a különböző szolgáltatókkal, üzletekkel, vállalkozásokkal kapcsolatos panaszaikra.
Mióta van szerződésed velük? Amikor megkötöttétek a szerződést, akkor jó volt a szolgáltatás?
A lényeget kihagytam:
Nem engedik el mert nem az ő hibájuk, hogy árnyékolás van..
Sziasztok!
Van egy elég nagy problémám.
Telenorral kapcsolatos. 4 hónapja szenvedek velük, hogy se telefonálni nem tudok ( ugrál a térerő) sokszor hívni nem tudnak. A mobil internetem pedig egyáltalán nem működik. Ezért fizetek én 6400ft-ot havonta.
Augusztusig hűség van.
Hívtam őket többször.
Közölték a telefonom rossz, majd a kártya rossz.
Miután új telefont vettem (pont aktuális volt) és sim kártyát cseréltek, a probléma továbbra is megmaradt.
Írtam nekik, hogy engedjék el a kötbért mert a szolgáltatás nem működik.
Válasz:
Beltéren, kültéren is van szolgáltatásuk.
A hiba ott lehet, hogy valami árnyékolja. Kiderült szerintük az erdő lehet ami 15 eve minimum itt van mellettünk.
Belvárosban élek csak h hozzá tegyem.
Milyen szervhez forduljak?
További ajánlott fórumok:
- Hónapok óta tartó hasmenéssel kihez lehetne még fordulni az orvosokon kívül, mert minden vizsgálati eredmény negatív.Elváltozás sehol csak a
- Pécsi Honvéd Kórházban tud valaki jó sebészt, vagy specialistát ,akihez bokatöréssel lehetne fordulni?
- Hogyan is fog történni az e-recept kiváltása? Milyen iratok szükségesek, kihez lehet fordulni bővebb tájékoztatásért?
- Külföldi munkavégzésnél kihez lehet fordulni, ha nem fizet a főnök?
- Mogyoróallergiás kisfiamat nem veszik fel a bölcsődébe. Kihez lehet ilyenkor fordulni?
- Iskolai zaklatás esetén kihez lehet fordulni?