Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Kihez lehet fordulni ilyen ügyben? fórum

Kihez lehet fordulni ilyen ügyben? (beszélgetés)


2021. nov. 5. 17:26
Most azt mondják, hogy ha 3 hónapon belül 10 panaszt rögzíttetek velük akkor akkor el kell törölniük a ködbért.Igy most napi szinten jelentem be a panaszokat.
2021. nov. 5. 10:09

Előbb helyezd kilátásba hogy a fogyasztővédelemhez ill. a médiához fordulsz, ha egy kis idő elteltével nem reagálnak, akkor lépjél.

De ugye tudod bizonyitni, hogy eddig nem volt probléma u.azon a helyen a telefonnal.

9. 9370250d08 (válaszként erre: 8. - Valakivagyok1984)
2021. nov. 5. 10:04

Ismerősökkel, volt kollégákkal beszélni esetleg?


Az a baj, hogy fogalmam sincs, hogy mi okozhatja a problémát. De feltételezem, hogy neked is csak az lenne a lényeg, hogy oldódjon meg és ne kelljen ezzel foglalkozni.


A másik 2 előfizetéssel nincs probléma?

Mármint készülék, térerő, ilyesmikre gondolok. Más is tapasztalt már ilyet a "fák mellett"?

8. Valakivagyok1984 (válaszként erre: 6. - 9370250d08)
2021. nov. 5. 09:57

Azon már túl vagyok. Sőt azt is mondtam nekik hogy van még 2 előfizetésem és azokat azonnal elhozom tőlük.

Így se.

A vicc pedig h 3 évig dolgoztam az ügyfélszolgálatukon.

Már ezt is bánom.

2021. nov. 5. 09:52

Köszönöm mindenkinek.

Beszéltem a Fogyasztó védelemmel.

A nemzeti média és hírközlés felügyeletnek kellet bejelentenem.

Megtettem.

Remélem sikerrel járok.

2021. nov. 5. 09:51

Fogyasztóvédelem, de ha van hozzá energiád, van, amikor az is eredményre vezet, ha már ezt közlöd a szolgáltatóval, hogy nem értesz egyet velük is hajlandó vagy további lépéseket tenni a probléma megoldása érdekében.


Nekem biztosítónál bejött. Konkrétan ott is ilyen szinten hülyének néztek.

Számomra megalázó mikor ilyen vitába kell már belemenni, hogy mennyit és, hogy nőhettek a fák, de néha érdemes érzékeltetni az Ügyintézővel is, hogy érted Te, hogy ő a munkáját végzi, és neki nem igazán érdeke a kollégáit basztatni, de ezért (is) kapja a fizetését, szóval legyen szíves kicsit "aktívabbnak" lenni a problémád megoldásában.

5. Valakivagyok1984 (válaszként erre: 4. - Napsugár8)
2021. nov. 5. 08:54
Igen akkor még jó volt.Megnőhettek a fák szerintük.Vicc
4. Napsugár8 (válaszként erre: 1. - Valakivagyok1984)
2021. nov. 5. 08:51

A Fogyasztóvédelmi Felügyelet szokott foglalkozni a lakosságnak a különböző szolgáltatókkal, üzletekkel, vállalkozásokkal kapcsolatos panaszaikra.


Mióta van szerződésed velük? Amikor megkötöttétek a szerződést, akkor jó volt a szolgáltatás?

2021. nov. 5. 08:50
Fordulj a fogyasztóvédelemhez, majd az Ő nyomásukra belátják majd.
2021. nov. 5. 08:39

A lényeget kihagytam:

Nem engedik el mert nem az ő hibájuk, hogy árnyékolás van..

2021. nov. 5. 08:37

Sziasztok!


Van egy elég nagy problémám.

Telenorral kapcsolatos. 4 hónapja szenvedek velük, hogy se telefonálni nem tudok ( ugrál a térerő) sokszor hívni nem tudnak. A mobil internetem pedig egyáltalán nem működik. Ezért fizetek én 6400ft-ot havonta.

Augusztusig hűség van.

Hívtam őket többször.

Közölték a telefonom rossz, majd a kártya rossz.

Miután új telefont vettem (pont aktuális volt) és sim kártyát cseréltek, a probléma továbbra is megmaradt.

Írtam nekik, hogy engedjék el a kötbért mert a szolgáltatás nem működik.

Válasz:

Beltéren, kültéren is van szolgáltatásuk.

A hiba ott lehet, hogy valami árnyékolja. Kiderült szerintük az erdő lehet ami 15 eve minimum itt van mellettünk.

Belvárosban élek csak h hozzá tegyem.

Milyen szervhez forduljak?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook