Ki tud jósolni, kártyát összeolvasni? (beszélgetés)
Most akadtam rá erre a fórumra és engem is nagyon érdekelne Ageeca jóslása!
Mi a teendő, ha én is szeretnék jóslást kérni?
Köszönöm előre is
Nyugalom csajok mindenkinek megcsinálom, csak ne siettessetek! Attól hogy nem 5 perc alatt vetek ki valakinek még nem kell agresszív levelet küldeni! Nagyon remélem hogy magára ismer a kedves hölgy! Tartozzak én hálával hogy kivethetem a sorsát? Szerintem inkább fordítva kellene lennie, és nem utasítania hogy de már azonnal akkor is mert fontos.. Másnak is ugyanolyan fontos!
Aki elsőnek írt levelet, vele kezdem, és sorba mennek majd a levelek, de mint említettem kezdő vagyok, és nem biztos hogy 100 %ban jót mondok.
Köszi, és igyekszem. Minden nap másnak.
Képet elég ha ide feltölt az illető.
Szia Ageeca! :)
Én is szeretnék majd kérni ha sorra kerülök :)Írj majd kérlek hogy hova küldhetem a képet és hogy mi kell még ezen kívül.
Előre is köszönöm és legyen szép a napod! :)
Örülök hogy szapulod a társaságot!
Magának az ember nem tud kártyát vetni! Megpróbálhatja de a saját érzelmei befolyásolják a kártya jelentésében...
És nem halál biztosat vetek ki, csupán egy útmutatást, egy jelenlegi állapotot, mivel a sorsod te irányítod. Nem lehet cigánykártya szerint élni... Mindig az adott pillanatra van a kivetés, és nem 15--20 évre vetjük ki, hanem egy sokkal korábbi időre... lehet 1 hét, 2 hónap, de sosem évekre! Pont ezért mert az ember mindig változik, az érzései is változnak ahogy személyiségünk is formálódik, változik.... Alkalmazkodunk bizonyos helyzetekhez úgy a kártyával is másat lehet kivetni. Ezért nem ajánlják a folyamatos kivetést, mert felesleges....
Soha nem lesz halálbiztos. Soha!!! Mert a kártya egy útmutatást ad, DE szerencsére létezik a szabad akarat, tehát a bajt el lehet kerülni és a jót erősíteni. A kártyával nem jósolunk, hanem JÓ SORT MUTATUNK!