Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Inviteles tévészolgáltatás probléma fórum

Inviteles tévészolgáltatás probléma (beszélgetés)


13. Napsugár8 (válaszként erre: 12. - Napsugár8)
2021. márc. 9. 11:47
* köszönök = köszönik
2021. márc. 9. 11:46

Ismét csak nincs, ill. elment az adás. Felhívtam a hibabejelentőt: országos szintű adáskimaradás. A hiba elhárítását dolgoznak. "Megértésünket köszönök!"

Kezd a hócipőm megtelni.

2021. jan. 28. 08:11

Ti hogyan álltok az inviteles számlákkal????


Dec. elején volt a sok gond a műszaki problémáik miatt, majd eltűnt a csatornáim közül a (sárga) Hystori, ami miatt bementem az ügyfélszolgálatra reklamálni valamikor dec. közepén.

Akkor adtak egy ajánlatot, hogy valamivel olcsóbb díjcsomagot tudnak ajánlani, amiben benne van az is, de hűség nyilatkozattal együtt.


Gondoltam azzal még megvárom a januárt... de az esedékes havi számlát sem dec. hóban nem kaptam, sem még most januárban sem kaptam.


Utoljára nov. hóban kaptam tőlük számlát, aki szintén Inviteles, nálatok minden rendben??? Vagy esetleg kidobtam a számlákat a rengeteg szórólappal együtt????

10. Napsugár8 (válaszként erre: 9. - Katt2)
2020. dec. 9. 07:28
Egy heti telefonálgatás után mégis csak elkezdték keresni a hibát a saját készülékükben. Gondolom miután már több 100-an jeleztük ugyanazt a hibát. HEURÉKA! 😂
9. katt2 (válaszként erre: 8. - Napsugár8)
2020. dec. 8. 19:31
Naugyehátnemmegmondták...
2020. dec. 8. 18:43

Megcsinálták!!!

Most este nem áramtalanítottam, csak símán bekapcsoltam a tv-t, és láss csodát: minden tökéletes!

7. katt2 (válaszként erre: 6. - Napsugár8)
2020. dec. 8. 12:25
Lehet, hogy egyszer mégis jó lesz? Sosem értettem, hogyha valami jól működik, akkor miért kell helyette másik?
2020. dec. 8. 11:18

Helyzetjelentés: :))

Többszöri, több napon át folytatott telefonálgatás után eljutottunk odáig, hogy végre (2 csatorna kivételével) minden korábbi adó bejön, úgy, hogy bekapcsolás előtt áramtalanítom a "beltéri egységet" vagy boxot vagy minek nevezik. Majd utána a tv. újratölti önmagát és minden oké. Mármint hogy tudom nézni a csatornákat, amikre előfizettem.

Azt mondták, majd utána néznek központilag, miért is nem jön be nálam az adás rögtön, ahogy a tv-t bekapcsolom, és mi baj van a készülékemmel.


Az előbb hívtak telefonon: kiderült, hogy minden Inviteles előfizetőnél ugyanez a hiba jelentkezik, és ez azóta áll fenn, ahogy egy új szoftverre cserélték a régit... most abban keresik a hiba okát. De legalább szóltak, hogy tudjak róla: a hiba nem az én készülékemben van! Aki szintén Inviteles előfizető, jelezzük már itt, ha helyrepofozták, attól kezdve nem kell eljátszani az áramtalanítok bekapcsolás előtt, stb. stb. játékot.

2020. dec. 4. 17:03
No, az RTL-es adás legalább már nézhető. Remélem a többi csatorna is visszajön.
2020. dec. 4. 16:46

Legelőször nekem is azt mondták, ők odabent azt látják, hogy részükről minden rendben, egész biztosan a net-szolgáltatásban van valami gubanc. Mondom neki, hogy ki van zárva, hiszen a gépemen tökéletesen netezek, ott nincs semmi gond. Hát nagyon nem tudom, mi lesz ebből.

Jó lenne, ha valaki jelentkezne, hogy őnáluk már minden oké, akkor legalább reménykedhetnék, hogy a hét végére nem maradok kedvenc csatornák nélkül.

3. Napsugár8 (válaszként erre: 2. - Katt2)
2020. dec. 4. 16:43
Én kb. 30 év óta vagyok náluk, először csak a telefon, majd a net és a tv is náluk van. Semmi komoly bajom nem volt eddig velük, de most eléggé kiakasztott ez a kb. egy hét óta folyó huza-vona. Úgy néz ki, hogy amelyik csatornát nézem, és elzárom, legközelebb pontosan azt a csatornát nem hozza be. Hát örvendek, mese-csatornát és hasonlókat mégsem akarok nézni.
2. katt2 (válaszként erre: 1. - Napsugár8)
2020. dec. 4. 16:36
Invitel? Nekem a netre csak nyaralócsomagom van, ez május 1-től október 31-ig él. Az idén várom a netet, hogy kapcsolják már be. Telefon, hát náluk minden rendben, jött a válasz. Akkor rossz a modem, jöjjenek, cseréljék. Kijön két szervizes, nézik, szerintük jó. A saját gépükről belépnek, kiderül, hogy mégsem kapcsolták vissza a netet. Mint annyi más helyen, komplett hülyék vannak ügyintézői munkakörben... De már tudom, hogy mit mondjak jövőre, ha megint nincs net májusban.
2020. dec. 4. 16:24

Kb. egy hét óta vacakol a tv-m. Bekapcsolom, és kiírja, hogy nem vagyok előfizető. Erre újra töltetem a boxot, betölt, nézem... aztán már 2-3 napja eltűntek bizonyos csatornák, amiket eddig néztem... felhívtam őket, látják, hogy valami van, központilag küldtek egy újratöltést. Az este ismét felhívtam őket, majd kiküldik a szerelőt, megnézetik a helyi központi rendszert... most bekapcsolom, persze ugyanúgy ismét be kell töltenem a rendszert, de már az RTL-t sem tudom fogni, és még további 3 olyan csatornát sem, amiket eddig minden nap néztem...

Hívom őket: automata: elnézést, valami rendszerhiba, sok előfizetőnél bizonyos csatornákon csak fekete képernyőt látunk. A hiba kijavítása folyamatban. Hát nagyon merem remélni, hogy legalább a főműsor idejére rendbe is hozzák.


Másnál is jelentkezett valami hasonló probléma, és van-e, akinél már helyre is hozták????

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook