A repülő úgy repül, hogy a szárnykialakítása felhajtóerőt hoz létre. Ha a szárny keresztmetszetét nézzük, a fölső részén nagyobb a kerülete, mint az alsón, tehát a szárny fölött elhaladó levegőnek nagyobb utat kell megtennie ugyanannyi idő alatt, mint az alul elhaladónak. Emiatt a szárny fölött lévő levegőnek kisebb lesz a sűrűsége, mint a szárny alattinak, ez pedig felhajtóerőt képez a szárny számára.
gondolkodtam, hogy előveszem a férjem vonatkozó könyvtárát, és bemásolom a pontos szakmai részeket,de egy falnyi cucc ami megmagyarázná a műszaki és egyéb sajátságokat..ha valóban vágysz a kérdésre választ kapni, ha tényleg érdekel s nem bohóckodsz, vannak tippjeim, a tarsolyomban értő szakemberek, akik segíthetnek..férjem repülőmérnök volt:))
Mint a weboldalak többsége az interneten, honlapunk működéséhez és célzott hirdetések megjelenítéséhez mi és hirdetési partnereink is cookie-kat tárolunk az általad használt eszközön. Ahhoz, hogy ezt megtehessük, a hozzájárulásod szükséges. Erről az adatvédelmi tájékoztatónkban részletes információkhoz juthatsz, illetve bizonyos cookie-k használatával kapcsolatban további lehetőségeid vannak.