Ha egy alkalmazott ostobán viselkedik a postán veled szemben, tennél panaszt? (beszélgetés)
Igazad van; csakhogy Pista bácsi idejében még "teljes foglalkoztatottság" volt, és volt ember arra, hogy összesítsék a csekkeket. Most ezt a gép teszi.
És nemcsak azért kell annyit sorban állni, mert minden ablakban mást lehet intézni (elég nagy bárgyúság), hanem mert már rengeteg embert kirúgtak, s a 6-8 ablakból jó, ha 2-3 nyitva van.
No, azért régen a Pista bácsi rácsapott 3 pecsétet a csekkre, letépte egy alumínium lemez mellett a szelvényt és visszaadta a megfelelő összeget. Most egy szkenneren mozgatják 10-12 mp-ig, berakják egy másik szerkezetbe amelyik levágja , majd egy számológépen (2-szer) kiszámolják mennyi jár vissza .... Ezzel minimum kétszer annyi időt kell ott tölteni. Én meg adjak oda egy összesítőt!? 1994-ben (!) Norvégiában meglepődve tapasztaltam, hogy a postán minden ablaknál minden ügyet intéztek. Nem voltak csak "levél feladás" "pénz feladás" "értesített küldemény kiadása" stb. feliratok.
Bár azt hiszem most inkább a személyzet erősen kifogásolható viselkedéséről van szó.
Megengedhetetlen magatartás az ügyféllel szemben!
Valószínűleg az iroda be van kamerázva, tehát pontosan minden pontosan követhető...és ellenőrizhető.
Ne csak a postavezetővel beszélj,mert,ő csak házon belül ad egy kis ejnye-bejnyét,és kész.
Tud meg,hogy hol van a központjuk és ott kell panasz tenni,mert ennek nem lesz semmi nyoma.Se jegyzőkönyv se semmi.
Ezen a limken el tudod érni a köpontot
Szerintem is menj mielőbb a feletteséhez, a panaszkönyvhöz nem kell rögtön nyúlni. Nekik is joguk van tudni, hogyan viselkedik az alkalmazottjuk, és megtenni a szükséges lépéseket. (remélhetőleg nem családtagja)
Szóval ne késlekedj!
Helyesebb ha bárkinek-bármi problémája van azt azon melegében kell orvosolni.Ahol fellelhető az illető felettese-annak kell elmondani a kifogásunkat.
Több napos késedelemnél "súlytalanná válik"a sérelmünk.
lehtséges, nem esett még le niki, minél több értesítőt visznek az emberek, annál inkább szükség van a munkájára.
Egyébbként me, ha valaki a SZOLGÁLtató szektorban dolgozik, annak valószínűleg nem megengedett az ilyen viselkedés.
Legkevesebb a "helyreigazítás" lett volna részemről. Ha kevés lenne, megkeresném a főnökét.
Simán!
Neki ez a munkája! Nem tudom a Tiéd mi, de pl Te sem borogatod az íróasztalt, ha szar napod van.
Milyen lenne már ha én meg a kávékat vagdalnám a vendégekhez???
Aki így dolgozik, megérdemli a panaszt. Úgyis csak figyelmeztetik, és ha már sok van a rovásán, akkor rúgják ki. De akkor valószínű meg is érdemli. Szóval ebből ne csinálj lelki kérdést!
Mi a postásra tettünk panaszt, mert nem volt hajlandó odaadni a levelemet a férjemnek, míg én benn szoptattam, és minősíthetetlen volt a viselkedése a ház előtt. Azóta tök normális! :)
További ajánlott fórumok:
- Fűtési gondok, rezsicsökkentés - milyen spórolást alkalmazol?
- Mit lehet csinálni egy olyan anyóssal, aki úgy viselkedik, mint egy féltékeny szerető?
- Furcsán viselkedik a párom
- Mitől viselkedik így egy férfi?
- Miért viselkedik így velem az anyám?...legszívesebben már meghalnék... :(((
- Vajon miért vonzóbbak a fehér köpenyes vagy művész férfiak, mint mondjuk az irodai alkalmazottak? Nektek milyen típusúak a zsánereitek?