Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » 3A Takarékszövetkezetnél, Takarékbanknál felvehető a fizetés? Zavartalan már a szolgáltatás az átállás miatt? fórum

3A Takarékszövetkezetnél, Takarékbanknál felvehető a fizetés? Zavartalan már a szolgáltatás az átállás miatt? (tudásbázis)


18. Tami8 (válaszként erre: 6. - Andi6020)
2019. dec. 3. 12:37
Nem tudom egyenleget hogy lehet lekérdezni?
17. Guruljka (válaszként erre: 5. - Fincsi5)
2019. nov. 10. 04:57

Más a bankom, de a kártyám képes oldalán, a jobb felső sarkában ott van, hogy "debit".

Tehát folyószámlához tartozik, nem hitelkártya, az credit lenne.

16. 5236d12e25 (válaszként erre: 1. - Bdcf7ee3e8)
2019. nov. 9. 19:52

Én még hétfőn is tudtam simán fizetni vele ahogy minden nap utána is. A fizetés is rendben rajta volt. Neten is fizettem minden gond nélkül.

Úgy olvastam csak pár emberbek okoz még mindig gondot.

15. globus (válaszként erre: 12. - Fincsi5)
2019. nov. 9. 12:57

Más bank is sima levélben küldi, csak bedobja a postás.

PIN kódja külön érkezik, egy másik levélben, pár nap eltéréssel.

14. fincsi5 (válaszként erre: 13. - Gyöngy:))
2019. nov. 9. 12:32

Igeeen?

Ez az új biztonsági rendszer? D

13. gyöngy:) (válaszként erre: 12. - Fincsi5)
2019. nov. 9. 10:00
Épp biztonsági okokból teszik sima borítékba és PIN kód nincs mellette amúgy sem.
12. fincsi5 (válaszként erre: 11. - Gyöngy:))
2019. nov. 9. 09:18

Nálunk meg a férjemé jár le most, neki semmi.


Egyébként ők régen nem küldték sima levélben soha, mindig személyesen vettük át. Ezért egy ilyen kártya megérdemelné, hogy legalább ajánlottban küldjék, nem?

11. gyöngy:) (válaszként erre: 10. - Fincsi5)
2019. nov. 9. 07:58

Nekem még most sem küldték az új kártyát, a régi meg már nem jó, tiszta káosz.

Szerencsére nem ez a fő bankszámlám.

10. fincsi5 (válaszként erre: 9. - Regin_a)
2019. nov. 9. 07:29

Mi 19:körül csak elkaptunk egy munkatársat, kiderült, hogy az én kártyám helyett, ami 2021-ben járna le, kaptam újat.

Már megsajnáltam a nőt, mert nem tudott meggyőzni, hogy biztosan nem hitelkártya, egyeztettünk minden adatot, de addig nem aktiválom, míg személyesen be nem megyek.


A két nevet már értem, mert férjem "alkártyája" az enyém.

9. Regin_a (válaszként erre: 5. - Fincsi5)
2019. nov. 8. 21:58

Este 9-kor és éjfélkor is hivtam őket, "minden munkatársunk foglalt"

Én ott hagytam őket de van egy kis gondom velük. Megpróbáltam emilben érdeklődni, hátha

8. 0b970a67a0 (válaszként erre: 1. - Bdcf7ee3e8)
2019. nov. 8. 21:27

Én be tudtam lépni a netbankba, már tegnap is-igaz megerősítő sms kódot adott.

Nehézségek még vannak, pl: vásárláskor fedezethiányt mutatott a kártya( égtem mint a rongy), de kp-t tegnap is, ma is le tudtam venni.

Mondjuk, én eddig is Takarékos voltam...

2019. nov. 8. 19:16
Ma voltam a Takarékbanknál, még mindig nem zökkenőmentesek a szolgáltatások. Volt aki még mindig nem jutott a fizetéséhez. Sokat kellett várni, sokan megszüntették a számlájukat...Én is.
6. andi6020 (válaszként erre: 5. - Fincsi5)
2019. nov. 8. 18:05
Én sosem telefonálok. Bemegyek, nincs messze. Mondjuk amúgy is járok, hetente kétszer biztos.
5. fincsi5 (válaszként erre: 4. - Andi6020)
2019. nov. 8. 15:36

Férjem 11:től hívogatja bankot, minden munkatárs foglalt.

Kaptunk egy levelet, ketten vagyunk címzettek, s van benne 1 kártya. Férj nem tud elmenni rajta, hogy ez most hitelkártya, vagy nem, olyan hülyén van fogalmazva.

4. andi6020 (válaszként erre: 3. - Bdcf7ee3e8)
2019. nov. 8. 15:28
Azért azt tudod, hogy nálam hitelesebb forrás a bankod. :)
3. bdcf7ee3e8 (válaszként erre: 2. - Andi6020)
2019. nov. 8. 14:44
Köszi
2019. nov. 8. 14:33
Igen és igen.
2019. nov. 8. 12:30

Ma kapunk fizetést, és ugy hallottam még mindig gondok vannak az atallassal.

Gondolok itt netbank telebankra.

De bankkartyaval le tudjuk venni a pénzt? Hasznalta mar valaki ma a kártyáját?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook