2014 áprilisi babák (beszélgetés)
Sziasztok!
Logopédus hallgató vagyok és szakdolgozatomhoz szeretném segítségét kérni olyan 18 hónapos babák szüleinek, akik szívesen kitöltenek nekem egy online, 15 perc alatt kitölthető nyelvfejlődési tesztet. Ha Neked nincs, de ismerősödnek van ilyen idős babája, kérek továbbítsd! Nagy segítség lenne! Köszönettel: Anita
De jó :-)
Mi már pár hete elkezdtük, de csak az esti tejpép jött be eddig, a gyümiket nem akarta enni, csak szopizni akar..cicifüggő :'-D
De tegnap és ma már a körte is ízlett neki :-)
Meg a répa-alma.
Nagyon sajnálom, hogy így sikerült a szülésed :-(
A miteszerekre mit mond a gyerekorvos? Mitől lehet? Elfognak múlni?
Zaid lett a neve. Elso fiunk Adam. O 3 lesz decemberben :-)
Most kezdtuk el nemreg a hozzaetetest. Probaltam hamarabb de ugy lattam meg nem volt keszen ra. Eddig gyumolcs volt meg tejpep. Jovohettol jon a zoldseg :-)
Londonban szultem. Mivel vbac-nak indultunk igy hagytak is vajudni 5 napig annak ellenere, hogy mar kertem a csaszart. Aztan a mutoben elkaptam a steptococus b bacit es 2 nappal a csaszar utan ugy engedtek haza, hogy mar a veremben hatarvonalon volt a fertozes. 2 nappal a hazaengedesem utan visszamentem a korhazba, mert a baci miatt elfertozodott a mehnyakam. Ez a baci dolog is ott derult ki. 4 napig voltam intravenas antibiotikumon es morfiumon a fajdalom miatt. Aztan mikor hazaengedtek azon az ejjelen a sebem szetnyilt egy helyen es valadekozott. Arra is kaptam 2 fele antibogyot. Kotozesre kellett jarnom 1 hetig. Aztan miutan begyogyult 10 nappal kesobb meg a baloldalon nagy puklit fedeztem fel. Megint doki. Megint fertozes. Ujabb 2 fajta antibogyo. Kozben 2 vastabletta ezmellett naponta. De a vedono meg a doki ks azt mondta, hogy szoptassam a kicsit. Szoptattam is de aztan abbahagytam, mert szegenynek olyan borzaszto ragyas lett az raca, hogy a mai napig megmaradt a helye. Arrol nem is beszelve, hogy az 5 honapos babam arca mitteszeres!