2012 májusi kismamák (beszélgetés)
Jaj bocsi, a nővérem gépénél vagyok és elfelejtettem bejelentkezni a saját felhasználónevemmel. Ő meg mindig be van jelentkezve.
Én még kezdő vagyok a hoxa használatban :-) De majd remélem idővel belejövök :-)
Ez engem, mint klubtagot is meglep!
Meg fogom kérdezni, hogy mi történt!
Sziasztok!
Én a második babámat várom és szerettem volna csatlakozni a klubhoz,de meglepő módon egyből vissza lettem utasítva,mindenféle magyarázat nélkül.Őszintén szólva eléggé meglepett és felháborított,szívesen beszélgettem volna Veletek!Tehát hiába is írjátok ki,hogy menjünk a klubba.....meddő próbálkozásnak bizonyul!:((
Sziasztok!
:-) Én is szeretnék jelentkezni a fórumba, ha még nem késő. Az én dátumom május 3. :-)
Szia KHajni79!
Van egy klubunk "2012 májusában születendő kisbabák" néven oda gyere, mert az zárt és tényleg minden dolgot meg lehet beszélni úgy, hogy nem látja mindenki! Csatlakozz te is!
Sziasztok!
Én a 3 babámat várom illetve 3-4 et mivel ikrek :) várom a tanácsokat javaslatokat van egy 10 éves fiam és egy 2,5 éves lányom. Üdv mindenkinek
Persze,tudom.Semmi gond.Csak vegyetek ki a táblából,ezért szóltam.
További boldog babavárást kívánok nektek!
Szia!
Én is itt vagyok! Nagyon sajnálom! Én se tudok nagyon mit írni!
szia,
nagyon sajnálom.... nem tudok mit írni.... :(
sziasztok
csak azért jöttem hogy vegyetek ki a táblából(igaz ezer éve nem voltam)
a babával 8. héten kis vérzés jelentkezett, haematomát találtak az élő magzat mellett, de ott 1 héttel ugyan kisebbnek mérték tehát 7 hetesnek. Kaptam utrot, pihenés. . . 11. héten újra vérzés. . . UH. . . kb 7 hetesnek megfelelő magzat szívműködés nélkül. . tegnap estem túl a műtéten. . és nagyon fáj :((
Sziasztok,
szeretnék én is csatlakozni a klubhoz. Már egy ideje olvaslak titeket, csak eddig nem akartam hozzászólni, nem akartam elkiabálni a dolgot. Most kezdjük a 9. hetet.
2012 májusban születendő kisbabák
Amúgy gratulálok a jó hírhez!