Telemarketing, piackutástás (beszélgetés)
az hosszú lenne és nem idavaló, ne haragugj
röviden: gyanakodom, hogy valódi cég megkeresése történt
Tehát van olyan, hogy ennyiből áll az egész beszélgetés?
És milyen személyes adatokat kérdezhetnek meg ennek keretén belül?
Az első kérdést csak az elején lehet feltenni, különben nem ér semmit.
Szerintem utána kellene fetenni, hogy milyen reklámokat láttál. Akkor beugorhat egy márka, amit nem jegyeztél meg annyira, hogy rögtön bevillanjon, de a tegnapi dallasról eszedbe jut.
A végére kellene hagyni a felsorolást, mert lehet hogy a Dallas megszakítás reklámja nem ugrott volna be, ha előtte 1 perccel nem mondják ki a füled hallatára.
Amúgy miért kérdezed?
igen, ezt én is így gondoltam
most az érdekelne még, hogy a kérdések szakmailag megállják-e a helyüket?
tehát: milyen márkát ismersz? a felsoroltakat ismered-e (és következnek amiket soroltál)? és milyen reklámot láttál az utóbbi időben?
Céget képviselve úgy kezdjük a telefonálást, hogy X vagyok Y cégtől. Nem muszáj, de illik. Ez olyan, hogy a boltba is be lehet menni köszönés nélkül, az eladónak sem muszáj köszönni, de akkor jogosan parasztnak fognak mindket titulálni.
Nem mellékesen gyakorlatilag szívességet teszel az illetőnek, hogy válaszolgatsz a kérdéseire, úgyhogy még inkább a minimum. Plusz eleve ha ő annyit sem mond meg, hogy ki fia, borja, akkor milyen alapon kérdez.
tehát akkor el kell mondani
2. az olyan jellegű kérdéseknek, mint pl: egy adott élelmiszer (pl:tej) kategóráibán milyen márkákat ismersz? Van stratégiai kérdése?
Főleg ha az követi, hogy a felsorolt márkákból melyiket ilyered?
Szasztok!
Telemarketigggel és piackutatással kapcsolatosan kérdeznék hozzáértőket vagy akik jártasak benne.
pl: minden esetben meg kell neveznie a telefonálónak a céget amelytől/amelynek megbízásából telefonál?