Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Szerintetek mit kellene tennem, ha a Providentnél nem csökken a tartozásom rendes törlesztés mellett sem? fórum

Szerintetek mit kellene tennem, ha a Providentnél nem csökken a tartozásom rendes törlesztés mellett sem? (tudásbázis)

1 2
2019. máj. 20. 15:36
És minden második reklám, hogy vegyél fel hitelt. Egyszerűen nyomatják az emberek agyába.
2019. máj. 20. 15:18

Ezzel a céggel az a baj, hogy hetenkénti törlesztést kérnek általában, és ha csúszol, akkor azonnal más kamatozás alá esel.

Néha látom a neten az apró betűs részletekben. Még az akciós kölcsön kamata is megugrik.

Szerencsére én még nem voltam akkora bajban, hogy rájuk szoruljak.

32. githaj (válaszként erre: 31. - F8db0709b8)
2014. ápr. 12. 13:04
Nagyon szomorú hogy ilyen dolgokért kell valakinek uzsoráshoz folyamodni, a kormány dolga lenne hogy segítse azokat akik dolgozni akarnak. Nehagyd magad harcolj veluk, nefizess tobbet mint kell. Kívánom hogy sikeresen megszabadulj toluk mihamarabb.
31. f8db0709b8 (válaszként erre: 29. - Githaj)
2014. ápr. 12. 08:24

Én azért kezdtem velük,mert vidékre kellett járnom dolgozni és nekem kellett megelőlegeznem a bérletem árát,ami 43000 volt.......csak ezért,hogy tudjak járni dolgozni,mert helyben semmi nincs.

Bizonylatok természetesen megvannak!

2014. ápr. 12. 07:40

Nekem az a véleményem, hogy ha nem muszáj egyik pénzintézettel sem szabad kezdeni. Ki van ez találva rendesen, hogy búsásan jól járjanak a bankok. Nem hiába reklámozzák úton-útfélen magukat és épülnek a semmiből, illetve a mi pénzünkből az "üvegpaloták". Régen még kiszámíthatóbb volt ha az ember hitelt vett fel. Megkaptad a csekkeket és havonta tudtad mennyit kell törleszteni. Sőt, volt, hogy visszakaptál vagy az utolsó 1-2 hónapot nem kellett befizetned.

Persze tudom, hogy sokan rájuk vagyunk szorulva. De mindenki gondolja meg jól, hogy melyik pénzintézettel "üzletel".

29. githaj (válaszként erre: 28. - F8db0709b8)
2014. ápr. 12. 07:20

Van nyugtád hogy átadtad a pénzt az új behajtónak? Gondolom szerzodésed is van a fizetési feltételekrol, akkor ahhoz tartsd magad, és talán lassacskán lefizeted a tartozást.

Neharagudjon meg senki, de nem értem miért kezdtek ki a providenttel. Tudom, hogy sokan nehéz helyzetben vagyunk, de én ezekkel nem kezdenék.Már magában a házhoz járásuk elrettent, mert az azt jelenti, hogy az az ember fizetve van ezért és az én pénzembol, tehát a mézesmadzag kamat nem lehet igaz. Kívánom hogy sikeruljon megszabadulnotok toluk és nelegyenek nagy pénzugyi gondjaitok. Mégegyszer elnézést kérek, nem akartam megbántani senkit sem, csak a véleményemet írtam le.

2014. ápr. 11. 08:03

Én költöztem,kaptam egy másik ügyintézőt aki jön a pénzért már 3.hónapja.....ere tegnap felhív a régi,hogy mikor jöhet a törlesztőért...mondom múlthéten vitték el a havit....elkezdett magyarázni...mondjuk azt sem értem az új telefonszámomat honnan tudja,mert neki nem lett megadva csak a jelenlegi provisnak.....

arról nem beszélve a régi miatt 2szer úsztam el,mert nem jött,elérni sem lehetett,nem reagált semmire,többen panaszkodnak rá.Nem akarok hozzá visszakerülni több okból sem..ciki mikor a központból hívnak,h tartozom és érdekes módon a hívás után 1-2 órával jön a provis a pénzért.....szemetek ezek!

27. Judmi21 (válaszként erre: 26. - 3083fff2ba)
2014. márc. 30. 13:54
De az a bosszantó,hogy volt egy utolsó hívásom,amiben a hölgy azt mondta utaljak 3900-at és kész vége az egésznek ! Telefonbeszélgetés bizonyítja!!! Ezeket ők rögzítik! Akkor mire fel a levél ? Nem ifzetek ! Ez már tuti! Csak leírtam ... Mert az egyik hozzászólónak is hasonló a problémája velük
2014. márc. 30. 13:25
Menj be a bankba, a papírokkal együtt, aztzán számolják ki
2014. márc. 30. 13:19
Na jött a végelszámolás! Még mindig tartozok 16.000 Ft-tal ... Úgy hogy lerendeztem mindent ! Na ez a nem semmi
2014. márc. 6. 14:28
Hát én ezt nem tudom pontosan megmondani
2014. márc. 6. 13:50
Mennyivel később utaltál, mint kellett volna? És arra milyen kamatot számoltak? Már, ha publikus :) Csak kíváncsi lennék, hogy milyen sémát követnek a késői utaláskor, mekkora összegű kamatot számolgatnak. Én még várok a válaszukra.
22. Judmi21 (válaszként erre: 21. - C3fa72a17e)
2014. márc. 6. 13:44
a kamatok tuti hogy a késői utalásokból lettek,ezt nem tagadom... ez az összeg elfogadható annak,ezért nem is folytatom velük a vitát tovább
21. c3fa72a17e (válaszként erre: 20. - Judmi21)
2014. márc. 6. 12:58
Legalábbis remélheted és nem hívnak fel egy újabb összeggel, amivel -állítólag- tartozol. Kaptál már részletes kimutatást? Vagy ígértek? Hogy mi alapján számolgatnak különböző kamatokat?
2014. márc. 6. 11:48
Most meg 3900 Ft-os tartozást mondtak :D Mindegy elutalom,és lezáródik az egész !
19. c3fa72a17e (válaszként erre: 18. - Judmi21)
2014. márc. 6. 11:04

Hát nem semmi. Pedig úgy tudom, hogy ezeknek végtelenül kedvesnek és türelmesnek kell lenniük az ügyfelekkel! Én bepanaszoltam az ügyintézőt és ki tudja, nem e ez már a sokadik panasz volt rá.

Én nem fogom rájuk hagyni, érdemes felvenni velük a kesztyűt. Az a baj, hogy velünk akarják kifizettetni a nem fizető adósok kölcsöneit. Mocsok banda.

18. Judmi21 (válaszként erre: 16. - C3fa72a17e)
2014. márc. 5. 16:50
Én dettó így voltam, egy férfi ügyintezővel,mivel érintős a telóm a gyerek a kezembe volt,és ahogy az arcom hozzáért a telóhoz,leraktam véletlenül,felhív megint,mondom elnézést véletlen volt. A féárfi: "Hát jó,ha így rányomogatja a telefont akkor behatjuk másohogy magán a pénzt." És rám nyomta a telót :D
2014. márc. 5. 11:30
Nem élünk fényesen, minden fillérre szükségünk van és nem vagyok hajlandó a jutalékukat fizetni.
2014. márc. 5. 11:29

Na, ez remek. Én is harcot vívok velük, ugyanebbe a cipőbe járok -úgy látszik nem egyedi eset-, mint Judmi21.


Csak tőlem plusz 44 ezret kaszáltak, nem tudom mire és most én is verem az asztalt. E-mail-ben is írtam nekik és ugyanazt feladtam postán, ajánlottan, telefonon is hívogatom őket.


Múltkor nagyon paraszt és lekezelő módon koptatott le egy kolléganő a hátralék kezelő osztályon, de panaszt tettem. Basszus, belőlünk kapja a jutalékát, az a minimum, hogy normálisan beszél velem. Nem tetszett neki, hogy napi szinten betelefonálgatok.


Addig nem nyugszom amíg korrekt elszámolást nem kapok. Nálam is egyik nap 28 ezres tartozást láttak, pár nap múlva már 36 ezrest -ezt be is fizettem-, aztán mégiscsak 11 ezer lett volna amit fizetni kell. Ja és én is fizettem rendesen. Háromszor voltam csúszásban, de az elsőt 9 nap, a másodikat 2 hét, a harmadikat 3 héttel az esedékesség után utaltam. Nem adnak választ arra hogy hogyan jött ekkora hátralék össze, csak hárítanak.


Többet tőlük se veszek fel az biztos. Várok 30 napot és utána ismét rájuk telefonálok, hogy mi van, ha nem történik érdemi változás, akkor a pszáf-hoz fordulok.

15. d2d5bb5db4 (válaszként erre: 14. - Judmi21)
2014. márc. 5. 10:23
Nekik hiába írsz, mást kell megpróbálni, pl. amit írtam.
2014. márc. 5. 09:34

Igen volt elmaradásom,de ezzel nincs gond én fizettem úgy ahogy mondták ... Nem akarok én kibújni ezalól ... Csak a probléma hogy 2 het ugyanaz a tartozás van ...

Nem azt várom,hogy hozzám jöjjenek ki,Úristen ! Hanem a központba csak akkor vannak,ha van egy megbeszélt időpontod egy hitelbírálatra. A címük sem publikus,csak az tudja aki már vett fel banki átutalásos hitelt. Én tudom a címet,de hiába megyekoda,ha nincs időpontom,és ismétlem időpontot,csak hitelügyintézéskor adnak !

2014. márc. 5. 09:32
Írjál Binder Istvánnak, Fogyasztóvédelmi Felügyelet.
12. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 10. - Githaj)
2014. márc. 5. 09:31
Jobb, ha írásban teszi most meg az észrevételét, mert esetleg képesek letagadni, hogy ott járt. A szó elszáll, írás megmarad alapon, talán jobban odafigyelve intézkednek.
11. 9b10f3d7ff (válaszként erre: 4. - Judmi21)
2014. márc. 5. 09:29

Ajánlott tértivevényes levélben kérd akkor tőlük. Gondolom van olyan nyomtatványod, ahol a központjuk működik.


minél előbb add fel a levelet, és kérj egyenlegközlőt.

Nagyon röviden írd le, mikor kivel beszéltél és ők mennyit kértek Tőled.

10. githaj
2014. márc. 5. 09:28
Idoben fizetett részletek mellet én nem kuldtem volna nekik tf. hívásra plusz pénzt. Gondolom szerzodes van és azon rajta vannak a feltételek. Vidd az átutalások másolatát és menj be hozzájuk mielobb, mert átvernek.
2014. márc. 5. 09:17
Te tartozásod, neked kell utána járnod tehát mielobb menj be hozzájuk, mert mégjobban átvernek. Ha rájuk vársz hogy kijonnek,akkor nagy tévedésben vagy, mert az nekik nem éri meg, csak ha újabb hitelt veszel fel.
8. zebracsikó (válaszként erre: 7. - Judmi21)
2014. márc. 5. 09:13
Személyes ügyintézés?
2014. márc. 5. 09:03
Az a baj,hogy van itt központi helyük,de csak akkor jönnek ki ha egyeztetsz időpontot és hitelt veszel fel. Tuti nem jönnek,ki azért,hogy elmondjam a problémámat. Ezt telefonba is megoldhatnák,de nem hajlandóak. Akkor szerintetek kijönnének a helyükre ezért ?
6. gota
2014. márc. 5. 09:03
Írásban kérnék egy elszámolást. (HIVATALOS ELSZÁMOLÁST!) Ügyfél kérésére kötelesek ezt kiküldeni bármikor. Akkor te is egyértelműen látod, hogy mi a helyzet.
2014. márc. 5. 09:00
Olyan nincs, sajnos sokszor probálkoznak ilyenekkel és nem csak ök ahnme pl a nav is vagy villany, gáz szolgáltatók. Volt már nem egy eset amikor kibukott hogy "véletlenül" kiutaltak kb 10e háztartásban 200Ft-os tartozást. Amit persze a legtöbben be is fizettek, pedig nem volt semmiféle tartozás.... Járj utána, azt nézik hüvelyének aki engedi. Sajnos sokszor probálkoznak ilyennel mert a tudatlan ember nem számol utána és csak befizeti...
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook