Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Nokia telefon külföldi biztonsági kódjának visszaállítására ötletek fórum

Nokia telefon külföldi biztonsági kódjának visszaállítására ötletek (beszélgetés)


2013. márc. 23. 06:53
Kedves access, köszönöm Neked-- mint egyetlen hozzászólónak-- hogy segítettél az ötleteiddel.
14. 099c0bed40 (válaszként erre: 13. - 099c0bed40)
2013. márc. 5. 09:39
Megírtam privátban hogy SEMMIT nem tudtam intézni.:(
2013. márc. 4. 06:00

Ma megyek be a másik T com-os szolgáltatóhoz, ( 2 van a városban) és ha azok is el akarnak hajtani, akkor --ahogy tanácsolod -- fel fogom emlegetni a jogaimat és kérem a panaszkönyvet is, hátha úgy nem mernek akkora garral lenni mint ezek a másikak voltak.

Majd megírom mir sikerült intézni.

12. access (válaszként erre: 11. - 099c0bed40)
2013. márc. 1. 06:52
Szívesen :) sok fogyasztó, vásárló, felhasználó sajnos nincs teljesen ismeretében a jogaival és ezt a szolgáltatók ki is használják. Természetesen tisztelet a kivételnek. Nem egy esetben voltak már gondok.
11. 099c0bed40 (válaszként erre: 10. - Access)
2013. febr. 28. 19:54
Köszi a biztatást és az ötleteket, nem fogom hagyni magam lerázni semmiképpen.
10. access (válaszként erre: 9. - 099c0bed40)
2013. febr. 28. 19:51
pont az a baj a szolgáltatókkal h azt hajlamossak elfelejteni h ők a szolgáltatók, amiért a felhasználó fizet, tehát szolgáltatni kell. ezt válalták el szerződésben is, tehát ha nem tetszik nekik, lehet emlegetni a szewrződésben foglaltakat és mellé a felhasználó jogait, amit a szolgáltató biztosít szerződésben, sőt meg lehet említeni a fogyaszóvédőket is, szerintem egybl másként fognakl reagálni, sőt létezik panaszkönyv is amit nekik ki kell vizsgálniuk és azt ellenőrizni is szokták a fogyasztóvédők. Tehát minden esetben meg kell ezt tenni, mert ugye a szolgáltató az szolgáltat és nem fordítva.
9. 099c0bed40 (válaszként erre: 8. - Access)
2013. febr. 28. 19:37

Szia, de igenis segítettél, mert vissza fogok menni a mi szolgáltatónkhoz és addig ki nem jövök míg nem tesznek valamit.


( lehet hogy ott fogok gyökeret ereszteni, de azt se bánom, van időm, még 10 napig itthon vagyok.)


Köszi, szia: Eszter

8. access (válaszként erre: 7. - 099c0bed40)
2013. febr. 28. 10:48

legegyszerűbb a másik szolgáltatóra rá fogni, közben meg náluk lehet a gond. sok esetben csak a lustaság miatt nem tesznek semmit sem. ha nem megy kifele a hívás, akkor egyértelmű h az ittenieknél van gond, tehát nem a kintieket kell szekálni, piszkálni ezzel.


szívesen tettem, bár nem sok mindent tudtam ezzel segíteni.

7. 099c0bed40 (válaszként erre: 5. - Access)
2013. febr. 28. 08:45

Szia, köszi, értem, de én tegnap már befáradtam mind a kettő helyi szolgáltatóhoz, ahol még csak böffenni se tudtak arra mi történhetett, nem hogy csinálni tudtak volna valamit.

Azt magyarázták hogy az osztrák rendszerben van a hiba, tehát ott reklamáljak, ne itt.

A SIM kártya és a telefon amúgy magyar, egy Nokia C201-es típusról van szó ami másfél éve megvan, és eddig soha semmi ilyen gondom nem volt vele.


Köszi hogy válaszoltál, nagyon kedves vagy hogy próbálsz segíteni.:)

2013. febr. 28. 08:17
Tehát NEM a telefon van zárolva, csak a szolgáltatás. A telefonba ha mondjuk más kártya van bele helyezve, amin nincs korlátozás, akkor rendesen működik.
5. access (válaszként erre: 4. - 099c0bed40)
2013. febr. 28. 08:08
Ha hazai kártya, azaz szolgáltató van, és az van korlátozva, nyilván akkor ahhoz a szolgáltatóhoz kell befáradni, majd ott kell intézkedni. Viszont ha nem hazai a szolgáltatás, azaz a kártya, nyilván akkor ahhoz a szolgáltatóhoz kell fordulni aki a szolgáltatást adja :) Telefonon belül semmi olyan kód nincs amivel ezt lehet módosítani, tehát ha mondjuk Telenor-os, akkor ott kell intézkedni ez ügyben. Egyértelműen a megfelelő szolgáltatónál.
2013. febr. 28. 07:46

Köszi a gyors válaszokat, ezt úgy értitek hogy csak az a megoldás hogy a kinti ( azaz az osztrák) szolgáltatóval kéne beszélnem? ( mert ez nem fog menni)


Belföldi hívásoknál simán múködik a rendszer, az access által írt kódot kipróbálta egy műszaki szaki, de ez után is azt írta, hogy külföldről belföldre illetve belföldről külföldre való híváskor " a szolgáltatás nem aktív".

Ha meg vissza akarom állítani, megjelenik az hogy jelszó, és itt vége a dalnak. :(

MIT RONTOTTAM EL??????

2013. febr. 28. 07:22

en is erre gondoltam.

En is mindenkepp a szolgaltatoval beszelnek

2013. febr. 28. 07:19

Telefon biztonsági kódja alapban 12345

viszont ennek semmi köze a telefonáláshoz, a Romaing használatát, tiltását a szolgáltató hajtja végre a szerződő fél kérésére, azaz azonosítása után. Hállózatról telefon biztonsági kóddal a tiltás nem hajtódik végre.

2013. febr. 28. 06:41

Sziasztok, kérem aki tud segítsen!


Az történt velem hogy a legutóbbi ausztriai kint tartózkodásom alatt egyszer csak nem engedett a rendszer külfödre irányuló kimenő illetve bejövő hívásokat sem. ( volt fedezet a kártyámon, ez nem lehetgett gond!)

Néztem a biztonsági beállításokban hogy mi lehet a bibi, azt írja hogy állítólag valahogyan ( de hogyan ha hozzá se nyúltam) "letiltottam magamat" az ottani hálózatról,és a rendszer aktiválásához jelszót kér, amit persze nem tudok.


Voltam a készülékkel 3 helyi szaküzletben, mindenhol csak a fejüket vakargatták és azt anagyon "megnyugtató" választ kaptam hogy ők ilyent még nem hallottak, és egyetlen megoldásnak azt tartják hogy felkeresek egy kinti szaküzletet, ahol lehet hogy vissza tudnak állítani.

(Sajnos erre semmi reményem, mivel olyan helyen dolgozom, ahonnan a legközelebbi nagyváros 60 km-re van)

Mivel nem akarom elhinni hogy csak ilyan módon működhet a visszaállítás, nagyon kérlek Benneteket, akinek van valami használható ötlete, kérem ossza meg velem.


Előre is köszönök minden leendő hozzászólást: Eszter

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook