Migrén, fejfájás, látászavar, zsibbadás, hányinger, beszédzavar. Kinek volt? (beszélgetés)
Most látom, hogy milyen régi hozzászólások :-)
Na mindegy.....
Szia, szívesen kitöltöm a kérdőívet.
De ne haragudj, nem bírom megállni, hogy szó nélkül hagyjam. Egy 4. éves főiskolás hogy tudja leírni azt, hogy "evvel"....talán ezzel..
Bocsi, tényleg nem okoskodás, de nagyon szúrta a szemem.
Sziasztok!
Én is migrénes vagyok. Mikor érzem, hogy baj lesz, Quarelin-t veszek be. Ha időben elkapom, akkor nem lesz belőle az a durva fájdalom, hányinger.
Ha nem sikerül időben, akkor kínszenvedés. Olyankor a Quarelin mellett jeges borogatás, és sötét kell ahhoz, hogy elmúljon.
Sziasztok!
Én nagyjából 5 éve küzdök a migrénnel, most jelenleg 4. éves főiskolás hallgató vagyok. Evvel kapcsolatban készítettem egy kérdőívet. Kitöltenétek nekem ha szépen megkérlek benneteket? Nem sok időt vesz igénybe max 5 perc, de nekem hatalmas segítség lenne :) Nagyon szépen köszönöm a segítséget: Ági
A kérdőív itt található: [link]
sziasztok!
ugyan ezek a tüneteim voltak pár napja,és ki hívtam rám a mentöket a szomszédom,azt mondta a doki migrénes roham volt,és keressek fel egy migrén rendelést!tudtok ajánlani nekem budapesten egy jó dokit?:) elörre is köszi és fejfájás mentes napot nektek :)
Örülök neki, vigyázz magadra, és ha bármi probléma előjön feltétlenül menj orvoshoz!
Ez egy jó tanács!!!!!!!!!
SAJNOS TAPASZTALAT!!!!!!
Sziasztok!
Nem szeretném elkeseríteni a fiatalságot :) /36 vagyok/ de nem fog elmúlni a kor előrehaladtával.
8 éves koromra emlékszem vissza,mikor az első borzalmas migrénes görcs elkapott.Vittek a szüleim mindenhová.Szemészet,fülészet,fogászat ,EEG vizsgálatra.
Most felnőtt fejjel találtam rá egy nagyon jó pécsi neurológusra,Ő mondta hogy ez a betegség sajnos még nem gyógyítható. Tüneti kezelésnek ,enyhítésnek a fájdalomcsillapító az egyetlen,amivel segíteni tud.