Mi a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság ügyfélszolgálati telefonszáma? (tudásbázis)
Lehet hogy már valaki ellőte ezt a megoldást mert nem olvastam végig, de:
NFH:
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a hétvégén is lehetőséget biztosít arra, hogy a fogyasztók esetleges problémáikra szakemberek segítségével találjanak megoldás fogyasztóvédelmi kérdések felmerülése esetén.
A 2011. februárjától péntek délután és vasárnap este között (P: 14-18, SZ: 10-18, V: 10-18) hívható telefonszám: 06-30-9-634-767
A telefonszám pénteken 14.00 órától 18.00 óráig szombaton és vasárnap pedig 10.00 órától 18.00 óráig érhetők el.
Egyéb időpontban ezen a telefonszámon nem fogadunk hívásokat.A megadott telefonszám nem emeltdíjas,
normál mobil díjszabású telefonszámok.
Hatósági Tanácsadó Irodák:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség:+36 1 450 2598 Ügyfélszolgálati telószáma.
Mi történt? Hátha itt előbb tud valaki tanácsot adni.
Egyébként meg azt fogják mondani, hogy írd le a panaszod, mert írásban kérik. Mindenhol ezt mondják.
Peóbáltad a Gzglit kérdezni?/Próbáltad, Guglit
helyesen
Peóbáltad a Gzglit kérdezni?
Mert én kettőböl megtaláltam az útmutatása szerint
De ne erőlködj telefonon, még írásban is nehezen segitenek érdemben
Keress rá a te témádra vonatkozó trv-re és azzal érvelj inkább
Én most kezdek vívni egy bizonyos garanciális ügyben és a fogyvédő sehol nincs tanácsban