Kintlévőség kezelő cég este kilenckor az ügyfelet hívhatja? (tudásbázis)
Igen! én is erre gondoltam!!!
és köszi, a válaszod!
azt tudom, hogy a banknak nincs értelme írni, csak a behajtó cégnek.
Mert ezeket az emberek elég ritkán toborozzák a tudományos akadémián ;)
Eredménytelenség esetén át fogják adni a behajtó cégnek. A követeléskezelő az úgymond barátságos és együttműködő megoldással dolgozik. Aztán jön a bankszámla és a fizetés letiltás.
Nem lett volna egyszerűbb kifizetni a nyolcezer forintot? Ebben a stádiumban már hiába akarod a tőkét rendezni, van rajta egy csomó járulékos költség is.
de nem végrehajtó!
ezek nem jönnek ki személyesen.
ha nincs jogszabály akkor egy rögzített beszélgetés közben, minek hivatkozik erre....
A pénzbehajtás tiszta pszichológia. :)
Nem szabad betojni, akármilyen keményen és határozottan próbál az operátor emberkedni. :D Én több évig dolgoztam telefonos behajtóként, semmi több az egész. :)
Egyszer nekem is volt tartozásom az egyik mobilcég felé, nem sok, 14.000 Ft. Keményen és szinte parancsolva hívott az operátor, én pedig a saját fegyverével győztem le. Már dadogott, már nem volt egy értelmes mondata, de még lökte a scriptet. :D
az van, hogy ez egy vitatott követelés. ezt ők megvették. egy év telt el, hogy írt a banknak,,, de nem válaszoltak..
egyébként nem nagy összegről van szó. a tőke 8.600 Ft. viszont ők most 30.000 ft-ot követelnek! az egy picit sok....
Ami nincs megtiltva, az megengedett. Egy hívás nem zaklatás, én nem tudok róla, hogy más telefon hívásokat korlátozó törvény létezne.
Az ügyfél tényleg tértisen küldje, de minimum ajánlva, mert akor már bizonyítható, hogy a címzett átvette, viszont ha ők sima levelet küldenek, az ugyanúgy nem ér semmit, mintha az ügyfél küldené.
ha gond van bármikor eléri napközben... este kilenckor már csak ne hívja fel...
azért kérdeztem a jogszabályt, mert a hölgy erre hivatkozott..
és még annyi lenne a kérdésem, ha ebben tudtok segíteni, hogy azt mondta, ha ügyfél küld levelet, csak tértisen küldheti, szintén jogszabályra hivatkozott. ha ők küldenek sima levelet az elfogadott. azt is mondta, hogy az e-mail nem számít hivatalos levélnek..
ez tényleg így van?
Igen ,pont ezt írom...mindenki szorongatva van...:-)
Sajnos......
Szia!
Én dolgoztam telefonos adósságkezelőként, több cégnél is.
Volt olyan helyem, ahol este 21:00-ig szólt a munkaidőm, és ha 20:59-kor éppen nem voltam vonalban, köteles voltam új hívást indítani. Sokszor hajtottak el, de nekem ez volt a dolgoz. :)
Tehát igen, lehetséges.
Nem konkrétan engem hívogat, családban van az eset.
nekem egy jogszabály kéne erről..
Sajnos nekik ez ki van adva,hogy bármi áron érjenek utól egyezzenek meg veled...
Van aki szörnyű,van aki kedves de rettenetesen zavaró,ahogy zaklatnak.
Hát...Ez igazából nem függ attól,hogy cég vagy magánember,alapvető,hogy este kilenckor már csak akkor zargatunk telefonon valakit,ha élet-halál kérdése vagy nagyon-nagyon fontos.(Legalább is nálunk.)
Az megint más kérdés,ha pl. napok óta próbálja napközben elérni az ügyfelet telefonon napközben,de nem sikerül,akkor megér este egy próbát.Nyilván mindkettejüknek fontos,hogy rendeződjön az ügy.
Meg hétvégén meg bármikor,sőt ha téged nem ér el,még a szomszédot is.
:(
További ajánlott fórumok:
- Számít, hogy aki fogadja az ügyfelet, hogy néz ki?
- A leendő óvónőket milyen elbeszélésre hívhatják be? Miket kérdezhetnek tőlük?
- Létezik szakirodalom kintlévőség kezeléshez?
- A vevőállomány alakulásának vizsgálata, a kintlévőség csökkentésére rendelkezésre álló lehetőségek hasznosítása-szakdolgozat
- Megteheti-e egy ingatlanos, hogy lerázza az ügyfelet?