Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Elégedetlenség egy bizonyos céggel fórum

Elégedetlenség egy bizonyos céggel (beszélgetés)


2011. máj. 18. 21:26

ja és amit az 5. hozzászólásomban írtam, annál a cégnél pont azelőtt nemsokkal voltam, mert a mosógépemhez kellett rendelnem alkatrészt, szerencsére garanciára. Ki is küldtek egy ipsét, aki felmérte hogy pontosan mi kell, majd mondta, hogy 1 hét múlva mehetek a cuccért. Amikor bementem, akkor derült ki, hogy a kollega még meg sem rendelte, meg egyébként is miért ígérget ilyet a kollega, amikor legalább 2 hét...

Már pipa voltam rájuk, direkt nem mentem a környékükre sem, mire kaptam egy hívást, hogy otthol vagyok e, mert eljönnének beszerelni.

2011. máj. 18. 21:23
másik eset: a nagy multi olyan hibákkal árusított karácsonyi akcióban dvd lejátszót, hogy aki tesztelte, az tuti, hogy vak volt. A lemezt be sem tudta venni, mert nem ment be a helyére az a rész. Szóval a megígért 2 hétből kb. másfél hónap lett...
2011. máj. 18. 21:21
családban történt, hogy ajándékba kapott phili*s borotvakészülék elromlott, a megvásárolt áruházban elküldtek, hogy vigyük a feltüntetett szakszervízbe, a szervízben ottfogták a készüléket és azt mondták, hogy óóóóóóó már jövőhéten kész is lesz és küldenek sms-t, ha mehetünk érte. Eltelt 5 hét, kicsit megfeledkeztünk róla és sms-t sem küldtek. Amikor bementünk, közölték hogy nem javítható, adtak egy cserére jogosító papírt és megint menjünk vissza a nagy multiba. És ráadásul ennyit mondtak, hoppá megfeledkezett a kollega... bek*phatják.
2011. máj. 18. 21:18
Ja, ha már itt vagy! Szeretnék szólni, és kérlek te is add át ismerőseidnek, rokonaidnak, akik új radiátort szeretnének vásárolni, hogy NE vásároljanak semmit a Romantik 2000 Kft-től. Az ügyintézésük egy nagy 0. A probléma kezelésük enyhén szólva körülményes, macerás, nagyon rossz!Az elromlott radiátorunkkal kapcsolatban ezerrel hárítják magukról a felelősséget, mára teljesen elálltak a garaciális javítástól (még lenne 8,5 évünk az eredeti 10 évből). Undorító egy cég!!!!
2011. máj. 18. 21:14
Hát nem gyenge...
2011. máj. 18. 21:12

Nekem egy papuccsal kapcsolatban volt ilyen élményem.

Vettem egy nem olcsó scholl papucsot. Kicsit több mint 1 hónap után felvált a talpa. Visszavittem és kértem, hogy ne javitsák, mert mire kész lesz addigra vége a nyárnak és nem tudom annyit hordani, hogy a jótállási idő alatt kiderüljön a többi hibája.

Mégiscsak egy 20 ezer forintos papucs.

Megjavitották, mire vége lett a nyárnak, és még azóta sem tudtam hordani.

2011. máj. 18. 21:00

Pl. elromlott egy terméked, visszavitted az üzletbe. A bolt ügyintézése, hozzáállása, segítőkészsége nem a megfelelő.


Volt ilyen tapasztalatod? Meséld el. (nem kell konkrét céget mondani, csak az problémás ügyintézést részleteire vagyok kíváncsi)

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook