Elégedetlenség egy bizonyos céggel (beszélgetés)
ja és amit az 5. hozzászólásomban írtam, annál a cégnél pont azelőtt nemsokkal voltam, mert a mosógépemhez kellett rendelnem alkatrészt, szerencsére garanciára. Ki is küldtek egy ipsét, aki felmérte hogy pontosan mi kell, majd mondta, hogy 1 hét múlva mehetek a cuccért. Amikor bementem, akkor derült ki, hogy a kollega még meg sem rendelte, meg egyébként is miért ígérget ilyet a kollega, amikor legalább 2 hét...
Már pipa voltam rájuk, direkt nem mentem a környékükre sem, mire kaptam egy hívást, hogy otthol vagyok e, mert eljönnének beszerelni.
Nekem egy papuccsal kapcsolatban volt ilyen élményem.
Vettem egy nem olcsó scholl papucsot. Kicsit több mint 1 hónap után felvált a talpa. Visszavittem és kértem, hogy ne javitsák, mert mire kész lesz addigra vége a nyárnak és nem tudom annyit hordani, hogy a jótállási idő alatt kiderüljön a többi hibája.
Mégiscsak egy 20 ezer forintos papucs.
Megjavitották, mire vége lett a nyárnak, és még azóta sem tudtam hordani.
Pl. elromlott egy terméked, visszavitted az üzletbe. A bolt ügyintézése, hozzáállása, segítőkészsége nem a megfelelő.
Volt ilyen tapasztalatod? Meséld el. (nem kell konkrét céget mondani, csak az problémás ügyintézést részleteire vagyok kíváncsi)
További ajánlott fórumok:
- Az a bizonyos 9 hónap (kezdetek)
- Egy más életért - Most legyen tényleg az a bizonyos "holnap", amikortól lefogyunk. Jössz?
- Ha tetszik valaki és közben lehet, hogy a másik a saját neméhez vonzódik... hogy bizonyosodsz meg róla?
- Örülsz annak ami van, vagy elégedetlenkedsz azon ami nincs?
- Az örökké elégedetlen nő
- Hyundai vízszűrős porszívóm van. Nagyon elégedetlen vagyok vele. Törik, szakad. Milyet vegyek?